- Waardering
- 3.185
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
En wij ons maar afvragen waar body dismorphia vandaan komt. 110 kg schoon aan de haak. Krijg je nog steeds commentaar dat er van alles ontbreekt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wij ons maar afvragen waar body dismorphia vandaan komt. 110 kg schoon aan de haak. Krijg je nog steeds commentaar dat er van alles ontbreekt.
Gaat hard 💪🏻💪🏻💪🏻
Afgunst en onzekerheid. Meeste mannen zijn niet zo goed in het verbergen van die shit.En wij ons maar afvragen waar body dismorphia vandaan komt. 110 kg schoon aan de haak. Krijg je nog steeds commentaar dat er van alles ontbreekt.
In zijn geval ontbreken de armen echt en dat is des te opvallender doordat de rest wel goed tot zeer goed is. Zelf had ik vroeger al armen 45cm toen ik nog 83kg woog.En wij ons maar afvragen waar body dismorphia vandaan komt. 110 kg schoon aan de haak. Krijg je nog steeds commentaar dat er van alles ontbreekt.
Nog steeds 175cm hoor

Hoeveel weeg je?
PM anders krijg ik haters
Die illegale middelen doen het goed hè💪🏻 Wat waren het ook alweer? Senzu bonen👍🏻👍🏻
Wow erg knap! Beste fysiek van dit forum.
Jij bent het afgelopen half jaar ook echt verdubbeld in size. Dafuq, netjes man.
Ja, die pindakaas en boerenkool die werken aardig hè
Dat absoluut niet maar waardeer het🤝🏻
Ziet er goed uit man!!!🤗
Klopt, kan Wesley nog wat van leren!!!!
What you put in is what you get out.Lol jij hebt wel gekke mass gains gemaakt. Hoe is je rug? Meen me te herinneren dat die een beetje achter liep op de rest.