Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

PSX_20241116_151255.jpg
PSX_20241116_150426.jpg
PSX_20241116_150039.jpg
PSX_20241116_150658.jpg
.laatste 3 weeks uit update helemaal flat. Vanaf nu 3 weken de wedstrijd in eten.
Opvullen en uitharden.
heel benieuwd hoe ik er over 3 weken bij sta

Vond vroeger zijn spieren te dun en zijn obliques te groot. Hoewel zijn benen, rug en pecs natural niet haalbaar waren, waren mijn eigen armen beter in die tijd (1979).
Kon ook niet anders, hé? Toen zat jij namelijk in de ruimte als eerste Nederlandse astronaut.
Of zat je toen in een Afrikaans land te jagen op illegale stropers?

Ik houd het niet meer bij tegenwoordig. Één weet ik wel: jij bent altijd beter dan diegene waar op dat moment over gesproken wordt.

PSX_20241116_151255.jpg
PSX_20241116_150426.jpg
PSX_20241116_150039.jpg
PSX_20241116_150658.jpg
.laatste 3 weeks uit update helemaal flat. Vanaf nu 3 weken de wedstrijd in eten.
Opvullen en uitharden.
Helemaal flat? Wtf?
Je fysiek is zo al echt bizar. Heel benieuwd wat de komende drie weken je brengen, succes!

PSX_20241116_151255.jpg
PSX_20241116_150426.jpg
PSX_20241116_150039.jpg
PSX_20241116_150658.jpg
Opvullen en uitharden.
Heel goed geposeerd ook, behalve de tweede foto waar je in de side triceps pose je triceps long head niet laat zien.

bekende bokser, ik heb er weer 11 besteld gisteren. was 5 halen 6 gratis erbij haha plus stapel korting 11 boksers voor 70 euro. meteen maatje groter besteld natuurlijk gezien we gaan groeien komend jaar weer

Rug gaat lekekr btw man
aids... sale is gister afgelopen :treuren::janken:

Kon ook niet anders, hé? Toen zat jij namelijk in de ruimte als eerste Nederlandse astronaut.
Of zat je toen in een Afrikaans land te jagen op illegale stropers?

Ik houd het niet meer bij tegenwoordig. Één weet ik wel: jij bent altijd beter dan diegene waar op dat moment over gesproken wordt.
Bij de foto's van mezelf die ik hier op mijn 64ste plaats kijk je steeds de andere kant op? Ga zelf eens normaal trainen en plaats ook eens een foto en kom dan met je kritiek.

Als jij in de side triceps pose alleen de mediale triceps kop toont, valt dat ook op aan de judges.
ja maar als ik hem meer indraai valt mijn schouders weg en de verste schouder. ik moet het juist van mijn brede schouders hebben niet van mijn kleine triceps. gaat namelijk niet alleen om de tricep in deze pose ;) elke pose moet je zo groot en gedetaileerd zijn als maar kan. gezien hoe Chris Bumstead zijn side triceps deed afgelopen weekend? liet hem maar heel even zien en draaide hem toen weg liet zijn quad zien.

ik kijk ook altijd de feedback beelden terug van de grote wedstrijden van de grote baas van de ifbb pro.

• Bicep
Waarderingen: GruX
ja maar als ik hem meer indraai valt mijn schouders weg en de verste schouder. ik moet het juist van mijn brede schouders hebben niet van mijn kleine triceps. gaat namelijk niet alleen om de tricep in deze pose ;) elke pose moet je zo groot en gedetaileerd zijn als maar kan. gezien hoe Chris Bumstead zijn side triceps deed afgelopen weekend? liet hem maar heel even zien en draaide hem toen weg liet zijn quad zien.

ik kijk ook altijd de feedback beelden terug van de grote wedstrijden van de grote baas van de ifbb pro.
Wist dat je dit ging zeggen (iig denken) en als dat tegenwoordig zo gaat, moet je dat natuurlijk zo doen als jij beschrijft. In het tijdperk van Phil Heath kwam niemand ermee weg, als er iemand naast je staat met superieure triceps lijkt dit mij niet de beste taktiek.

Aan de positieve kant, de relatieve zwakte van je benen weet je wel goed te compenseren.

PSX_20241116_151255.jpg
PSX_20241116_150426.jpg
PSX_20241116_150039.jpg
PSX_20241116_150658.jpg
Opvullen en uitharden.

Aan je UB is niet echt af te zien dat je flat bent. Benen daarentegen juist wel een erg groot verschil met normaalgesproken.

ga je nou in tegen DE Schwarzeneggertje :eek2: de alwetende commentator van DBB. Lefgozer:cool:

Laatst bewerkt:
Mister 32micro pixels klaptelefoon camera heeft ook zijn mond weer open hoor.

Terug
Naar boven