- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Heb zelf ook relatief korte benen en dat lijkt erger als ze dikker zijn. Heb zonder training nu 64cm boven en 47cm onder en nu lijken ze wel lang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf ook relatief korte benen en dat lijkt erger als ze dikker zijn. Heb zonder training nu 64cm boven en 47cm onder en nu lijken ze wel lang.
Echt super netjes🔥terug van weggeweest, 8 weekjes geleden was ik nog een propje maar nu onder begeleiding van @wovano lijkt het weer ergens op. Over foto’s gesproken weet iemand een sportschool rondom Arnhem waar ik een fotoshoot kan doen zonder dat het “raar” is? Ben aan t cutten voor een shoot namelikk
Vital gym zit die niet in arnhem?terug van weggeweest, 8 weekjes geleden was ik nog een propje maar nu onder begeleiding van @wovano lijkt het weer ergens op. Over foto’s gesproken weet iemand een sportschool rondom Arnhem waar ik een fotoshoot kan doen zonder dat het “raar” is? Ben aan t cutten voor een shoot namelikk
Jaa ga die wel ff vragen idd
Daar heb ik laatst met @wovano beentjes gedaan. Klote parkeren daar😋
Top shape nogsteeds, had je de Ironman nog gedraaid?Fijne kerstdagen vanuit Peru.
![]()
![]()
![]()
Edit: er zit iets in mijn broekzak, het is niet wat het lijkt.![]()
Zit er nu een cavia in je broekzak?Fijne kerstdagen vanuit Peru.
![]()
Het is niet de bedoeling dat je stiekem glock's mee jat uit de wapenkamer voor in peru he!!!Fijne kerstdagen vanuit Peru.
![]()
![]()
![]()
"This is my rifle, this is my gun..."Het is niet de bedoeling dat je stiekem glock's mee jat uit de wapenkamer voor in peru he!!!
hoe was de Ironman gegaan?Fijne kerstdagen vanuit Peru.
![]()
![]()
![]()
Bizar als dit je “startpunt” is.
Schouders van een andere planeet.