Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

95 kg
Startpunt push

Screenshot_20241229_100534_Gallery.jpg
Health fase maar 2 weken? Of was je bloedwerk nog tiptop?
Wel hele mooie startpositie qua fysiek in elk geval.

Health fase maar 2 weken? Of was je bloedwerk nog tiptop?
Wel hele mooie startpositie qua fysiek in elk geval.
3 weken, bloed markers waren idd nog prima. En wil al sinds de KFC gaan bouwen. En ga over 21 weken 3 weken op vakantie (rondtrekken door Canada). Dus kan wel netjes langer wachten maar wordt de tijd dat ik kan bouwen alleen nog maar korter.

3 weken, bloed markers waren idd nog prima. En wil al sinds de KFC gaan bouwen. En ga over 21 weken 3 weken op vakantie (rondtrekken door Canada). Dus kan wel netjes langer wachten maar wordt de tijd dat ik kan bouwen alleen nog maar korter.
Wil je je bloods delen? Wel interessant om te zien. En met wat ga je pushen?

• Like
Waarderingen: 6am
wat is er interessant van mijn bloed om voor jou te zien?
en ik ga pushen met food en gear ;)
Heb nog niet eerder bloedwaardes gezien van iemand die op zulke hoge doseringen heeft geblast. Dus was heel benieuwd wat dat doet. Maar als jij alles geheim wil houden moet je dat gewoon zeggen.😂

Een langere cruise zou jou goed doen.
helemaal off gaan nog beter ;)
maar deze waren op 24-12 getrokken en waardes zijn gewoon prima 16 dagen post show plus we zijn nu weer een week verder dus waardes zulen nu nog wat meer in range zijn ;)
zoals ik al heb uitgelegd kan wel langer cruisen maar kom dan niet uit met mijn vakantie en word bouwfase te kort.

Keuzes moeten er dus gemaakt worden.

Waarom uberhaupt cruisen dan als je het maar 3 weken doet? Zonde van je tijd dan kan je beter goed die rebound pakken van je comp.

Op zich ook wel interessant om te doen natuurlijk. Wat voor veranderingen ga je doorvoeren t.o.v. Kuba? Training? Gear?
Ik ga de test wat hoger doen bijvoorbeeld in verhouding met de androgenen. Kuba hield eigenlijk redelijk 1 op 1
Ik ga hier voornamelijk mee experimenteren. en Training opzet heb nu upper lower rest upper lower rest repeat

Maar zal wel zijn princiepes aan blijven houden kwa controll the weight en tot falen. topset en backoff set
wat meer spelen met insuline en hier ook mee experimenteren

Wil voornamelijk zelf wat meer experimenteren zodat ik ook weer dingen kan toepassen op mijn clienten.
Meer aan het inlezen over verschillende trainingsmethodieken en schema's programming ets etc.
Dus wil er vooral ook leer uit gaan trekken en zelf gaan experimenteren.

Heel die health fase is sowiso een grote farcade. Die shit is meerendeels een momentopname en plus zijn er zobeel dingen die je niet kunt aflezen van alleen een bloedtest. Denk je nou werkelijk dat het een verschil maakt of je een aantal dagen wat goede markers hebt lol. De meeste waardens zijn fkng bippolair.

Gewoon blijven door blasten of cruisen for life Yolo

Heel die health fase is sowiso een grote farcade. Die shit is meerendeels een momentopname en plus zijn er zobeel dingen die je niet kunt aflezen van alleen een bloedtest. Denk je nou werkelijk dat het een verschil maakt of je een aantal dagen wat goede markers hebt lol. De meeste waardens zijn fkng bippolair.

Gewoon blijven door blasten of cruisen for life Yolo
Farcade?

Terug
Naar boven