had mijn biceps niet eens getraind en boeien? Sommige posten hier ook elke week dezelfde poseTrain je ook nog wat anders dan borst -biceps? Iedere week dezelfde saaie foto zeg, jeez![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had mijn biceps niet eens getraind en boeien? Sommige posten hier ook elke week dezelfde poseTrain je ook nog wat anders dan borst -biceps? Iedere week dezelfde saaie foto zeg, jeez![]()
Hij haat gewoon omdat jij homo bent.had mijn biceps niet eens getraind en boeien? Sommige posten hier ook elke week dezelfde pose
Laat je eens niet zo kennenhad mijn biceps niet eens getraind en boeien? Sommige posten hier ook elke week dezelfde pose
🤗Laat je eens niet zo kennen
Ik train elke dag alleen armen en leef nog steeds. Zo rampzalig zal het allemaal niet Zijn
Misschien scheelde het nog meer als je de onderbroek ook ff uitliet xxxBijna shredded, eerste week prep 1kg eraf, netjes 💁
Vanavond maar weer mac donalds hoor.
![]()
Post dan zelf eens een foto.Train je ook nog wat anders dan borst -biceps? Iedere week dezelfde saaie foto zeg, jeez![]()
Hou dan je mond of geef die jongen een complimentje dat hij er zonder PED's zo goed uitziet en opbouwende kritiek.
Hou dan je mond of geef die jongen een complimentje dat hij er zonder PED's zo goed uitziet en opbouwende kritiek.

Meneer pipo voor jou.Pipo's zoals jij hebben me niks op te leggen! Maar wel grappig dat net jij je op je pikje getrapt voelt
Ik postte een opmerking over "altijd dezelfde foto/pose", dat is vooralsnog geen kritiek op z'n fysiek.
Afschuwelijk inderdaad. Ik had het niet aangedurft. Dat jij met jezelf ken leven.Niet de charmantste check in foto pre bed, 16kg moet er nog vanaf, diuretica plan b.
![]()

Gewoon scoopie van deze en het vet smelt weg
16 kg gaat makkelijk lukken zonder diuretica. bij mij is er 18kg afgegaan en op mijn lichst tijdens prep zelfs 20,2 kg verschil met peak bulk gewichtNiet de charmantste check in foto pre bed, 16kg moet er nog vanaf, diuretica plan b.
![]()
Heb je je benen te heet gewassen?Niet de charmantste check in foto pre bed, 16kg moet er nog vanaf, diuretica plan b.
![]()
Komt goed 💪🏻Niet de charmantste check in foto pre bed, 16kg moet er nog vanaf, diuretica plan b.
![]()
Nee, die hebben kerstvakantie al.