MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• Ik heb alle respect voor de door jou geboekte resultaten, ongeacht hoe die behaald zijn.

Dat terzijde, is wat jij nu zegt gewoon bewezen niet waar. Niet alleen zijn er onderzoeken waar mannen die niet of nauwelijks trainden maar wel een aantal honderden milligrammen testosteron per week toegediend kregen sneller aankwamen in vetvrije spiermassa dan trainende naturel mannen, er zijn ook legio real life voorbeelden van jongens die in de zomer elk festival af gaan inclusief drank en drugs maar dankzij hun gebruik toch meer spiermassa meedragen dan vele gebruikende leden hier.

Of dat allemaal verstandig is is een tweede en uiteraard gaan die jongens geen IFBB professionals worden, maar wie hier wel?
    @Determination @Pindakaas.

En hopelijk ik ook ooit haha

• Like
    Waarderingen: Pindakaas., RonnReeves, Laxeermiddel en 1 andere persoon
    Kijk ff naar de true nattys hoe die eruit zien na oprecht 10 jaar 100% de lifestyle te leven ipv de gemiddelde natty joel beuker fitness debiel die 3 dagen in de week kip met rijst eet en every day chest day doet, weekend wel zuipen uiteraard.
    Prima hoor, maar laten we het dan ook even hebben over de vele instabiele figuren die hier lid zijn geweest en de ellende waar zij ingekomen zijn.

Ik heb niets tegen middelen, absoluut niet. Maar je kan moeilijk beweren dat het voor iedereen een goed plan is.

• Like
    Waarderingen: RonnReeves, Diego1999, AK en 2 andere personen
    Ik ben zelf wel echt van mening als je 100% geeft dat iedereen op dit forum ook al heb je de slechtste genen van de wereld dat je een PRO-Card waardig fysiek kan hebben. Dit vergt wel een heel autistisch leven waarbij je alles voor de sport moet geven 10k stappen per dag, elke gram koolhydraat die je eet ect.

Mr Olympia is een ander verhaal, daar maken amper mensen in NL al een kans op. Dat is gewoon voor de elite bodybuilders.

• Like
    Waarderingen: Pindakaas.
    Ik heb alle respect voor de door jou geboekte resultaten, ongeacht hoe die behaald zijn.

Dat terzijde, is wat jij nu zegt gewoon bewezen niet waar. Niet alleen zijn er onderzoeken waar mannen die niet of nauwelijks trainden maar wel een aantal honderden milligrammen testosteron per week toegediend kregen sneller aankwamen in vetvrije spiermassa dan trainende naturel mannen, er zijn ook legio real life voorbeelden van jongens die in de zomer elk festival af gaan inclusief drank en drugs maar dankzij hun gebruik toch meer spiermassa meedragen dan vele gebruikende leden hier.

Of dat allemaal verstandig is is een tweede en uiteraard gaan die jongens geen IFBB professionals worden, maar wie hier wel?
    In die onderzoeken waar jij op doelt werd er ook geen rekening gehouden met het verschil tussen vocht vasthouden door de toegediende testosteron en vetvrije massa, toch?

Tren staat erom bekend om homofiele gedachten omhoog te halen, als je gay bent, ga je dan weer over naar de vrouwen of wordt het extremer?

Ik voel me eerlijk gezegd heel erg klein en zeker vergeleken sommige buffels op dit forum zoals Wengstertje / GorillaGains ect. Ik zou zeker een keer het podium op willen gaan maar heb het gevoel dat ik nog maar heel weinig nog kan groeien. Train nu 7 jaar 3/4 jaar serieus.

En waarschijnlijk zullen diegene die jij opnoemt precies hetzelfde denken wanneer ze kijken naar pro shows. Zelfs Phil Heath dacht elk jaar dat hij niet goed genoeg was.

Het is een soort vicieuze cirkel waar je nooit meer uitkomt en daar moet je jezelf echt bewust van zijn. Voordat ik begon met echt serieus te trainen was ik gelukkiger met mijn fysiek dan dat ik nu ben, ook al weeg ik nu 40 kg meer.

• Like
    Waarderingen: RonnReeves en Gremlin
    En waarschijnlijk zullen diegene die jij opnoemt precies hetzelfde denken wanneer ze kijken naar pro shows. Zelfs Phil Heath dacht elk jaar dat hij niet goed genoeg was.

Het is een soort vicieuze cirkel waar je nooit meer uitkomt en daar moet je jezelf echt bewust van zijn. Voordat ik begon met echt serieus te trainen was ik gelukkiger met mijn fysiek dan dat ik nu ben, ook al weeg ik nu 40 kg meer.
    Nee klopt dus eigenlijk wil je nu zeggen dat jij je klein voelt? Sorry maar met jou stats kan je dit toch niet zeggen? Tevens de mentale aspecten lijken mij ook heerlijk meer energie je voelt je beter ect dat is wel iets wat ik ook kan gebruiken eigenlijk.

En over de “festival” gebruikers gesproken bij mij sporten leden bij de basic fit die als pre workout een lijntje naar binnen werken en ze gaan soms super hard in de gym

Nee klopt dus eigenlijk wil je nu zeggen dat jij je klein voelt? Sorry maar met jou stats kan je dit toch niet zeggen? Tevens de mentale aspecten lijken mij ook heerlijk meer energie je voelt je beter ect dat is wel iets wat ik ook kan gebruiken eigenlijk.

En over de “festival” gebruikers gesproken bij mij sporten leden bij de basic fit die als pre workout een lijntje naar binnen werken en ze gaan soms super hard in de gym
    Toen ik begon met trainen woog ik 60kg, nu op 105kg kan ik mijn veters niet fijn meer strikken. Er komt een punt dat je gewoon moeite gaat hebben met je bw en dat dit dagelijks een impact op alles heeft. Dit is wel een argument waarover ik lang heb zitten denken om classic te doen doordat je lengte een gewichtslimiet bepaald en dit stuk “gezonder” is.

Voel me net peter gilles, heb nog wel een nicolleke nodig die mijn veters kan strikken.

image.jpg

• Haha
    • Heart
    Waarderingen: RonnReeves, Vlamm, Jaap ja en 1 andere persoon
    Toen ik begon met trainen woog ik 60kg, nu op 105kg kan ik mijn veters niet fijn meer strikken. Er komt een punt dat je gewoon moeite gaat hebben met je bw en dat dit dagelijks een impact op alles heeft. Dit is wel een argument waarover ik lang heb zitten denken om classic te doen doordat je lengte een gewichtslimiet bepaald en dit stuk “gezonder” is.

Voel me net peter gilles, heb nog wel een nicolleke nodig die mijn veters kan strikken.

image.jpg
    Sorry maar een Wesley Vissers Chris Bumstead die zouden zelfs in open wedstrijden heel goed scoren dus ik vind de lijn van classic en open steeds kleiner worden naar mijn gevoel. Ik vind Mens Fysiek en Classic juist een groter verschil maar dit is mijn idee

Sorry maar een Wesley Vissers Chris Bumstead die zouden zelfs in open wedstrijden heel goed scoren dus ik vind de lijn van classic en open steeds kleiner worden naar mijn gevoel. Ik vind Mens Fysiek en Classic juist een groter verschil maar dit is mijn idee
    die zouden daar geen top 10 halen iig.

• Like
    Waarderingen: CerebralGains
    Ik ben zelf wel echt van mening als je 100% geeft dat iedereen op dit forum ook al heb je de slechtste genen van de wereld dat je een PRO-Card waardig fysiek kan hebben. Dit vergt wel een heel autistisch leven waarbij je alles voor de sport moet geven 10k stappen per dag, elke gram koolhydraat die je eet ect.

Mr Olympia is een ander verhaal, daar maken amper mensen in NL al een kans op. Dat is gewoon voor de elite bodybuilders.
    Ja als je er 3 gram per week inramt misschien.

• Like
    Waarderingen: alityson
    Chris is laatst tweede geworden bij een open bodybuilding show waarbij hij bijna iemand versloeg van de open-klasse mr Olympia die uit mijn hoofd 4de was geëindigd.

Meer is niet altijd beter.
    Jij hebt het over mensen met poep genen een pro card kunnen halen. Dat haal je niet met 350 test icm poep geven. Dus daarom zeg ik. Als je er 3 gram per week inramt misschien.

En kom jij weer met een antwoord wat haaks staat op je eerdere bericht. Dat bedoel ik met mentaal niet goed.

• Brow
    Waarderingen: Seth_Fit
    Chris is laatst tweede geworden bij een open bodybuilding show waarbij hij bijna iemand versloeg van de open-klasse mr Olympia die uit mijn hoofd 4de was geëindigd.

Heb je gezien wie daar op podium mee stond? Naast Martin stond er niemand noemenswaardig naast hem.
    Vergelijk die wedstrijd aub niet met Mr Olympia. C-Bum zou geen top 5 (mss zelfs geen top 10) halen in de Open divisie, daar mist die gewoon nog veel kilo's voor.

• Like
    Waarderingen: Seth_Fit
    Als je niet weet hoe de puntentelling bij bb werkt, zeg er dan ook niks over. Hij won helemaal niet ‘bijna’. Geen 1 jurylid had hem op 1, niet bij pre-judging en ook niet bij finals.

Als je niet weet hoe de puntentelling bij bb werkt, zeg er dan ook niks over. Hij won helemaal niet ‘bijna’. Geen 1 jurylid had hem op 1, niet bij pre-judging en ook niet bij finals.
    Nog steeds tweede worden op een open wedstrijd als classic atleet is gewoon ontzettend knap man, dat is alleen wat ik wil zeggen maar bedankt voor de feedback.

Nog steeds tweede worden op een open wedstrijd als classic atleet is gewoon ontzettend knap man, dat is alleen wat ik wil zeggen maar bedankt voor de feedback.
    Op een wedstrijd waar op Martin na er praktisch geen noemenswaardige atleten mee deed? (Geen 1 olympian iig). Oke Shaun Claurida deed mee maar die is zo klein dat die het gewoon op frame verliest.

Chris heeft zeker de potentie om mee te draaien bij de top in open, maar dan heb je het over 1 atleet. Ik zie weinig anderen uit de huidige top die stap kunnen maken. Die lijn tussen classic en open is nog steeds reuze groot. Wel is waar iets kleiner inderdaad, aangezien de weight cap vorig jaar omhoog was gegaan voor classic.

Verder benoem je Wesley Vissers die goed zou scoren? Die gast zou echt destroyed worden in open.

Terug
    Naar boven