XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_1640.png

Laatste x jaar als naturel. Trainen gaat weer goed na 6 dagen griep en koorts. Ik ga switchen naar een bodybuilding gym weg bij basic-fit. PS: Bijna 10+kilo aangekomen tijdens mijn lean-bulk nog even doorzetten.

R schouder & biceps precies toch een stukje voller dan L precies...

IMG_1640.png

Laatste x jaar als naturel. Trainen gaat weer goed na 6 dagen griep en koorts. Ik ga switchen naar een bodybuilding gym weg bij basic-fit. PS: Bijna 10+kilo aangekomen tijdens mijn lean-bulk nog even doorzetten.
Goed bezig man!

Wat weeg je nu?
En je geeft aan "naturel" , bedoel je daarmee dat je wil gaan prikken of dat je daar in ieder geval over na aan het denken bent ofzo?

Mooi dat je ook van de griep en koorts af bent, kun je weer gaan trainen.

IMG_1640.png

Gaat mooi zo, volhouden💪🏽 fijn dat je weer beter bent🤗

Goed bezig man!

Wat weeg je nu?
En je geeft aan "naturel" , bedoel je daarmee dat je wil gaan prikken of dat je daar in ieder geval over na aan het denken bent ofzo?

Mooi dat je ook van de griep en koorts af bent, kun je weer gaan trainen.
1.73 lang zit nu rond de 77/78 kilo man wil nog ff door pushen. Ik wil 100+ kilo wegen dus dat ga ik naturel niet kunne behalen op mijn lengte en ik wil flink wat massa gaan pakken.

Ik train trouwens al heel lang en serieus vanaf mijn 18de en ik ben nu 25 ik ga niet veel meer naturel eruit kunnen halen.

1.73 lang zit nu rond de 77/78 kilo man wil nog ff door pushen. Ik wil 100+ kilo wegen dus dat ga ik naturel niet kunne behalen op mijn lengte en ik wil flink wat massa gaan pakken.

Ik train trouwens al heel lang en serieus vanaf mijn 18de en ik ben nu 25 ik ga niet veel meer naturel eruit kunnen halen.
Ik denk niet dat iemand kan zeggen hoe veel jij er naturel uit kan krijgen maar je zult uiteindelijk natuurlijk behoorlijk op een plateau terecht komen.
En dan komt de prik om de hoek kijken...

Maar als jij met je 1m73 100kg zou wegen, en ook nog eens rond de 10%bf zit dan ben je beest man.

Ik gun het je.

Ik denk niet dat iemand kan zeggen hoe veel jij er naturel uit kan krijgen maar je zult uiteindelijk natuurlijk behoorlijk op een plateau terecht komen.
En dan komt de prik om de hoek kijken...

Maar als jij met je 1m73 100kg zou wegen, en ook nog eens rond de 10%bf zit dan ben je beest

Ik gun het het je
Dankjewel. Ik ga er sowieso nog heel goed over nadenken en mijn gezondheid controleren doormidden van bloedwarm en hartecho denk ik.

Dankjewel. Ik ga er sowieso nog heel goed over nadenken en mijn gezondheid controleren doormidden van bloedwarm en hartecho denk ik.
Wil je d'r net als ak binnen 2 jaar 10 jaar ouder uitzien dan? Reken er maar op dat je plofkoppie gaat krijgen en de kans dat je haar ook gedag zegt is zeker aanwezig.

Heb je wedstrijdambities? Anders zou ik het zonde vinden als je gaat kuren, je gaat prima man.
Ik voel me eerlijk gezegd heel erg klein en zeker vergeleken sommige buffels op dit forum zoals Wengstertje / GorillaGains ect. Ik zou zeker een keer het podium op willen gaan maar heb het gevoel dat ik nog maar heel weinig nog kan groeien. Train nu 7 jaar 3/4 jaar serieus.

Voelt wel als een scherpe bocht van jouw kant, je bent altijd best een actieve stem in de richting van "naturel kun je ook veel bereiken" en zelfs "kijk maar naar mij". Ben je opeens toch overtuigd geraakt dat je jezelf nog veel te klein vindt, en dat je echt een paar maten groter wilt zijn?

Edit: was blijkbaar tegelijk met jou aan het typen.

Ik voel me eerlijk gezegd heel erg klein en zeker vergeleken sommige buffels op dit forum zoals Wengstertje / GorillaGains ect. Ik zou zeker een keer het podium op willen gaan maar heb het gevoel dat ik nog maar heel weinig nog kan groeien. Train nu 7 jaar 3/4 jaar serieus.
Als je mentaal zo in elkaar zit zou ik sowieso niets gebruiken.

coach in handen nemen en onder goed toezicht doen

@Sanca Saxon maakt een prima punt , dat gezegd informeer jezelf een maak van uit die positie een beslissing

Terug
Naar boven