AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

• IMG_1199.jpeg

20250110_141408.jpeg

Ondertussen bijna een #fitgirl taille. Ook best wat van m’n gezicht af, maar ik heb geen foto meer zonder dat blokje erop.

Dadbod benen met de verplichte sandalen:

20250110_140834.jpeg

• Like
    • Love
    Waarderingen: GigaBrett, 2Stronk, RookworstXL en 8 andere personen
    Dus jullie denken w dat ik naturel nog vooruit kan? PS: Ripped Meeuw? Wie is dat? Nogmaals ik ga hier nog goed over nadenken, normaal praat ik hier nooit zo over maar doe ik het.

Klinkt beetje depri maar heel oud hoef ik niet te worden.

• Brow
    • Haha
    Waarderingen: RonnReeves en Sanca Saxon
    Dus jullie denken w dat ik naturel nog vooruit kan? PS: Ripped Meeuw? Wie is dat? Nogmaals ik ga hier nog goed over nadenken, normaal praat ik hier nooit zo over maar doe ik het.

Dood gaan we toch.

Waardeer jullie meningen wel echt enorm ❤️ dankjewel daarvoor.

De meeste van jullie kunnen beter helemaal niet aan gear beginnen aangezien men natty al moddervet hier is en gear je niks meer gaat brengen.

Dit is een bb platform en geen diva wedstrijd, al krijg je steeds wel meer het idee dat het een pony clubje aan het worden is.

• Like
    Waarderingen: Diego1999, brian0206, Brownie88 en 1 andere persoon
    IMG_1640.png
    Laatste x jaar als naturel. Trainen gaat weer goed na 6 dagen griep en koorts. Ik ga switchen naar een bodybuilding gym weg bij basic-fit. PS: Bijna 10+kilo aangekomen tijdens mijn lean-bulk nog even doorzetten.
    Ik zou er meteen een forse kuur injassen met minimaal test GH tren en nog wat middelen in flinke dosissen.

• Haha
    • Like
    Waarderingen: Chase, polotraxx en brian0206

Als je nu niet meer vooruit komt dan ga je datzelfde probleem krijgen terwijl je aan de aas zit. En wat hoor je men dan roepen, up the dose? En jawel hoor, dan groeit u weer, en daarmee de lijst aan bijwerkingen en schade ook. Ik zou gaan uitzoeken waarom je niet over bepaalde plateau's kan komen, maar ik geloof dan ook niet in een natty 'limit' (terwijl ik zelf no gainz heb).

• Like
    Waarderingen: 6am
    De meeste van jullie kunnen beter helemaal niet aan gear beginnen aangezien men natty al moddervet hier is en gear je niks meer gaat brengen.

Dit is een bb platform en geen diva wedstrijd, al krijg je steeds wel meer het idee dat het een pony clubje aan het worden is.
    Eens

mocht je het toch overwegen, ben je altijd welkom voor begeleiding. Eventueel zelfs om natuurlijk nog potentie eruit te kunnen halen. en anders om zo veilig mogelijk te kuren.

Beide kan je op het podium staan btw. INBA/WNBF als je natural blijft en anders NPC/IFBB als je toch voorbij je natuurlijke potentie wilt gaan.

• Like
    Waarderingen: RonnReeves en CerebralGains
    Als je nu niet meer vooruit komt dan ga je datzelfde probleem krijgen terwijl je aan de aas zit. En wat hoor je men dan roepen, up the dose? En jawel hoor, dan groeit u weer, en daarmee de lijst aan bijwerkingen en schade ook. Ik zou gaan uitzoeken waarom je niet over bepaalde plateau's kan komen, maar ik geloof dan ook niet in een natty 'limit' (terwijl ik zelf no gainz heb).
    Was het maar zo makkelijk met 'up the dose'.

• Like
    Waarderingen: Maximum Effort
    Ik weet niet of er per se een harde 'limiet' hoeft te zijn, maar het is natuurlijk wel een proces waar je steeds meer moet doen voor steeds kleinere stukjes resultaat. Tel daarbij op dat je niet voor eeuwig jong blijft qua groeihormoon en testosteron, en in de praktijk heb je dan toch wel redelijk een limiet.
    Maar dan nog moet ieder voor zich kiezen of je doelen koste wat kost voorbij die limiet liggen.

Mensen zijn moddervet in hun tienerjaren, gaan beetje trainen op hun 30/40ste en na 3 maanden komt het er al uit dat ze op hun limiet zitten.

Kijk ff naar de true nattys hoe die eruit zien na oprecht 10 jaar 100% de lifestyle te leven ipv de gemiddelde natty joel beuker fitness debiel die 3 dagen in de week kip met rijst eet en every day chest day doet, weekend wel zuipen uiteraard.

Je natty limiet gaat niemand hier ooit bereiken, ben maar niet bang.

• Like
    • Haha
    Waarderingen: CerebralGains, Maximum Effort, alityson en 1 andere persoon
    Laten wij eerlijk zijn, in vele gevallen is dit wel degelijk zo. Of is het toeval dat alleen op deze pagina al minimaal twee jongens reageren die beide ruim over de 2000 milligrammen per week hebben gezeten?
    Ik nodig iedereen uit om 5gr gear te zetten, zolang training en dieet niet on point zijn gaat het weinig doen.

Ik weet het uit eigen ervaring maar goed wie ben ik.

• Like
    Waarderingen: alityson
    Ik voel me eerlijk gezegd heel erg klein en zeker vergeleken sommige buffels op dit forum zoals Wengstertje / GorillaGains ect. Ik zou zeker een keer het podium op willen gaan maar heb het gevoel dat ik nog maar heel weinig nog kan groeien. Train nu 7 jaar 3/4 jaar serieus.
    Als je aangeeft nog maar 3/4 jaar serieus te trainen ben je nog niet eens in de buurt van je limiet. Onlangs was je nog van trainings methode veranderd en gaf je aan dat je flinke progressie boekte. Dat is niet opeens in een paar weken voorbij.

• Like
    Waarderingen: Mentat en Seth_Fit
    Ik nodig iedereen uit om 5gr gear te zetten, zolang training en dieet niet on point zijn gaat het weinig doen.

Ik weet het uit eigen ervaring maar goed wie ben ik.
    Ik heb alle respect voor de door jou geboekte resultaten, ongeacht hoe die behaald zijn.

Dat terzijde, is wat jij nu zegt gewoon bewezen niet waar. Niet alleen zijn er onderzoeken waar mannen die niet of nauwelijks trainden maar wel een aantal honderden milligrammen testosteron per week toegediend kregen sneller aankwamen in vetvrije spiermassa dan trainende naturel mannen, er zijn ook legio real life voorbeelden van jongens die in de zomer elk festival af gaan inclusief drank en drugs maar dankzij hun gebruik toch meer spiermassa meedragen dan vele gebruikende leden hier.

Of dat allemaal verstandig is is een tweede en uiteraard gaan die jongens geen IFBB professionals worden, maar wie hier wel?

• Dislike
    Waarderingen: Seth_Fit
    Ik heb alle respect voor de door jou geboekte resultaten, ongeacht hoe die behaald zijn.

Dat terzijde, is wat jij nu zegt gewoon bewezen niet waar. Niet alleen zijn er onderzoeken waar mannen die niet of nauwelijks trainden maar wel een aantal honderden milligrammen testosteron per week toegediend kregen sneller aankwamen in vetvrije spiermassa dan trainende naturel mannen, er zijn ook legio real life voorbeelden van jongens die in de zomer elk festival af gaan inclusief drank en drugs maar dankzij hun gebruik toch meer spiermassa meedragen dan vele gebruikende leden hier.

Of dat allemaal verstandig is is een tweede en uiteraard gaan die jongens geen IFBB professionals worden, maar wie hier wel?
    Aas compenseren voor een gedeelte maar wat ik bedoel is dat 'up the dose' bij dat soort gasten niet gaat werken het compenseren houdt een keer op.

Ik heb in het begin ook domme dingen gedaan en geëxperimenteerd en het heeft me niks gebracht naast een aanslag op m'n gezondheid waarschijnlijk.

Nu weer ot:
    20250110_154121.jpg

• Like
    • Bicep
    Waarderingen: The Hoff, th0maz, 2Stronk en 15 andere personen
    Terug
    Naar boven