Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke show ga je doen? Wellicht heb je het al gemeld maar overheen gelezen. Benen lopen voor in je conditionering lijkt op deze foto's.. wat naar! Gruwelijk.
Iets harder trappen op je fietsje ook na legday. Geen excusesWanneer sta ik er eens zo bij? Wanneer gun je mij die geheime protocollen 🧐

Dankjewel !!
Broccoli rijst en kip en iets harder trainen ?Wanneer sta ik er eens zo bij? Wanneer gun je mij die geheime protocollen 🧐
Wat ben jij gegroeid. Heel mooi fysiek!
Ok, geef naar toe, wie heeft deze gebruikt?
kijk: https://www.instagram.com/reel/DFIV0yetCHI/?igsh=NzlnbDF3NGp5ZWF4
Just try it huehueZou dit ook een verbetering kunnen zijn voor dickpics? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik ga dit weekend wat plaatjes schieten en deze dan ongevraagd naar dames doorsturen na een enkele vriendelijke 'hey' op datingapps. Ik zal 50/50 foto's doorsturen met en zonder deze belichting. Hieruit zal ik de positieve reacties optellen en daaruit zal ik afleiden of het inderdaad een verbetering is geweest. Grootschalig wetenschappelijk onderzoek zoals dit is mijn specialiteit.