Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik begrijp je frustratie voor a.i reacties.

Begrijp jij de mijne wanneer ik naar Diederik Smit zijn zorgen luister als we een half miljoen anabolen gebruikers in Nederland hebben. Nederlandse sport ambassadeurs opstappen. Onzekere meisjes uit de gym wegblijven en gastjes hun zoutmolen meenemen om vervolgens de meest blessuregevoelige onzin uit te voeren.

Maat wat zeg jij allemaal.

• Like
Waarderingen: Pren

Begrijp jij de mijne wanneer ik naar Diederik Smit zijn zorgen luister als we een half miljoen anabolen gebruikers in Nederland hebben. Nederlandse sport ambassadeurs opstappen. Onzekere meisjes uit de gym wegblijven en gastjes hun zoutmolen meenemen om vervolgens de meest blessuregevoelige onzin uit te voeren.
Jij aanbidt zojuist één van de grootste gebruikers van anabolen op dit forum om vervolgens hiermee aan te komen. 1500 uur is nog wat vroeg om al aan de fles te hangen.

Sinds ik mijn zoutmolen meeneem naar de gym maak ik geen flauwe grapjes meer.

Laatst bewerkt:
Ze telden het gebruik van Clen ed ook mee.
Dan vind ik 500k alsnog behoorlijk hoog. Wellicht dat sommige medicijnen ook meetellen als “gebruikers”, maar dan nog lijkt het me sterk dat dit er zoveel zijn.

Ik zou zelf de echte “gebruiker” dan wel inject/orals only op <100k schatten en dit vind ik al fors.

Zin ik mijn zoutmolen meeneem naar de gym maak ik geen flauwe grapjes meer.
Gewoon meenemen, ik zie mensen monster energy blikken leegdrinken in rust tussen de sets 🤷‍♂️

Dan vind ik 500k alsnog behoorlijk hoog. Wellicht dat sommige medicijnen ook meetellen als “gebruikers”, maar dan nog lijkt het me sterk dat dit er zoveel zijn.

Ik zou zelf de echte “gebruiker” dan wel inject/orals only op <100k schatten en dit vind ik al fors.

Gewoon meenemen, ik zie mensen monster energy blikken leegdrinken in rust tussen de sets 🤷‍♂️
Het was dan ook een slecht onderzoek dat op niet veel sloeg iirc.

Jij hebt natuurlijk ook heel wat kanalen te onderhouden🤡

Geintje
Klopt, en dat allemaal naast mijn uitermate drukke job.

GIF_20250324_160633_262.gif

Terug
Naar boven