AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

We gaan erg off topic , beter elders verder praten.

Maar moet je niet wat meer doen dan enkel wat pics komen droppen om "onderdeel te zijn" van een community? :o
Ik snap wat je bedoelt. Een forum is in eerste instantie bedoeld om met elkaar te discussiëren / van gedachten te wisselen.
Alleen foto's van je shape plaatsen is nogal eenrichtingsverkeer; daarvoor heb je platformen als Instagram.
Iets meer interactie over de voorbereiding naar zo'n wedstrijd, zoals @AK doet, zou al een stuk interessanter zijn.

Het ligt denk toch wat anders, als je continue word afgezeken om wat voor redenen dan is de pret snel voorbij. Niet iedereen wilt/(kan) alles prijsgeven.

Vrouwen en bodybuilding is anders dan mannen en bodybuilding. Nou praat ik over de serieuze wedstrijd vrouwelijk atleet, niet Karin die 3x pw zumba doet en zichzelf al een echte sport fanaat noemt.

Het ligt denk toch wat anders, als je continue word afgezeken om wat voor redenen dan is de pret snel voorbij. Niet iedereen wilt/(kan) alles prijsgeven.

Vrouwen en bodybuilding is anders dan mannen en bodybuilding. Nou praat ik over de serieuze wedstrijd vrouwelijk atleet, niet Karin die 3x pw zumba doet en zichzelf al een echte sport fanaat noemt.
Wekelijks meerdere pics plaatsen doe je ook niet op een forum waar je 't gevoel hebt continu te worden afgezeken lijkt mij?

 Je kan het over 101 andere dingen hebben als je 't niet wilt hebben over je gebruik.

Wekelijks meerdere pics plaatsen doe je ook niet op een forum waar je 't gevoel hebt continu te worden afgezeken lijkt mij?

 Je kan het over 101 andere dingen hebben als je 't niet wilt hebben over je gebruik.
Iedereen moet daar zijn eigen invulling op geven en wie zijn wij om daarop wat te vinden. Paar posts terug krijgt ze al de naam “een van de grootste gebruikers hier” toegewezen, maar hoe kan je dit zeggen zonder dat je erlangs staat wat iemand daadwerkelijk gebruikt.

Een labeltje hangen is tegenwoordig snel gedaan en of je nu wel een hele log bijhoud met de offers die erbij komen kijken is het alsnog dat men het gebruik vaak het interessants vind, denkend dat dit daadwerkelijk 99% van de magic is.

Iedereen moet daar zijn eigen invulling op geven en wie zijn wij om daarop wat te vinden. Paar posts terug krijgt ze al de naam “een van de grootste gebruikers hier” toegewezen, maar hoe kan je dit zeggen zonder dat je erlangs staat wat iemand daadwerkelijk gebruikt.

Een labeltje hangen is tegenwoordig snel gedaan en of je nu wel een hele log bijhoud met de offers die erbij komen kijken is het alsnog dat men het gebruik vaak het interessants vind, denkend dat dit daadwerkelijk 99% van de magic is.

Mja, who cares wat mensen zeggen of van je denken 😅

Als een vrouw ervoor kiest om ((enorm)hoge) hoeveelheden mannelijke hormonen toe te dienen ligt het krijgen van commentaar enigszins in de lijn der verwachting, niet? Zo goed als de enige plek waar er interesse is voor zoiets is op een forum als dit, juist daarom is het jammer dat er enkel af en toe een foto geplaatst wordt.

, denkend dat dit daadwerkelijk 99% van de magic is.
Dat is ook simpelweg het geval.

Sowiso altijd die moraalridder vinger wijzende cringe bs. Leef gewoon je eigen leef. Ik snap niet dat je je allemaal allemaal druk moet gaan maken om wat andere mensen doen, in hun lichaam stoppen, denken etc.

Dat is ook simpelweg het geval.
Hoopte dat mijn log enigszins men zijn ogen klein beetje meer opende om te zien dat er wel iets meer bij komt kijken dan ff snel die prik in je reet duwen en de rest komt wel aanwaaien.

Maar we weten ook allemaal dat het niet om een grammetje gaat om enigzins mee te komen voor die plastic bekert en een slechte kwaliteit foto aan het einde van de dag.
Hobby/passie, de een wast zijn auto elke dag de ander pusht zichzelf lichamelijk maximaal.

Hoopte dat mijn log enigszins men zijn ogen klein beetje meer opende om te zien dat er wel iets meer bij komt kijken dan ff snel die prik in je reet duwen en de rest komt wel aanwaaien.

Hobby/passie, de een wast zijn auto elke dag de ander pusht zichzelf lichamelijk maximaal.

Dat was de boodschap niet van mijn bericht. Dat het passie is prima maar om mee te komen redt je het niet met een grammetje. Omdat jij zei dat mensen denken dat dat de magic trick is. Het is gedeeltelijk echt wel waar maar alleen i.c.m wat jii allemaal zei . Alles moet kloppen, maar ook de gear.

"If you want to play with the big boys you gotta do what the big boys do"

Zei een hele bekende BBer( naam effe kwijt) ooit tegen Ronnie Coleman.

Hoewel ik jouw werkethiek absoluut niet wil afkraken ben jij toch ook een schoolvoorbeeld van wat jij zelf ontkent?

Je verwoord dit juist, ik krijg te vaak te horen “als ik spuit dan lift ik ook zo makkelijk wat jij nu doet”
Ik volg met plezier je log

Je verwoord dit juist, ik krijg te vaak te horen “als ik spuit dan lift ik ook zo makkelijk wat jij nu doet”
Ik volg met plezier je log
Denk dat vele zich hier in kunnen herkennen en dat de meeste de discussie niet (meer) aangaan, maar je zou eventueel toch verwachten op een bb forum dat men iets breder kan kijken en niet 123 gear gear gear roept.

Gear is een wiel van de auto, maar een auto rijd niet op 3 wielen. Alles moet kloppen om vooruit te komen, het een is niet belangrijker dan het ander.

Terug
Naar boven