Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Je verwoord dit juist, ik krijg te vaak te horen “als ik spuit dan lift ik ook zo makkelijk wat jij nu doet”
Ik volg met plezier je log
Het leukste vind ik als iemand dit zegt maar ik alsnog meer lifte dan hun toen ik een 65kg natty was

Denk dat vele zich hier in kunnen herkennen en dat de meeste de discussie niet (meer) aangaan, maar je zou eventueel toch verwachten op een bb forum dat men iets breder kan kijken en niet 123 gear gear gear roept.

Gear is een wiel van de auto, maar een auto rijd niet op 3 wielen. Alles moet kloppen om vooruit te komen, het een is niet belangrijker dan het ander.
Ik denk dat natties over het algemeen de resultaten van gear overhypen, maar de gear users over het algemeen de resultaten ervan downplayen. In de zin van, je kan zoveel net voldoende doen MET gear en alsnog meer groeien dan een natty die alles perfect doet

Het leukste vind ik als iemand dit zegt maar ik alsnog meer lifte dan hun toen ik een 65kg natty was

Ik denk dat natties over het algemeen de resultaten van gear overhypen, maar de gear users over het algemeen de resultaten ervan downplayen. In de zin van, je kan zoveel net voldoende doen MET gear en alsnog meer groeien dan een natty die alles perfect doet
Ligt denk ik ook aan hoe je op de gear reageert. Sommigen hebben de juiste gene en daardoor veel beter op gear reageren dan mensen die dat niet hebben.

Denk dat vele zich hier in kunnen herkennen en dat de meeste de discussie niet (meer) aangaan, maar je zou eventueel toch verwachten op een bb forum dat men iets breder kan kijken en niet 123 gear gear gear roept.
De zijn er ook te veel die niets, maar dan ook niets met de soort hebben. Verder kijken dan gear is voor de meeste gewoon afgunst. Want het blijft altijd een combinatie van factoren hoe ver je het schopt. Ken er ook maar weinig die na 20 jaar bb serieus trainen.

. Ken er ook maar weinig die na 20 jaar bb serieus trainen.
Dat is 100% waar. En voor de meesten daarvan is het dan werk/ inkomen gerelateerd.
De eerste keer dat ik heb ge- bb heb ik 15 jaar volgehouden. Maar met weinig vooruitgang en wel steeds terugkomende blessures, was de lol er toen wel af. 10 jaar andere sporten gedaan.
Inmiddels weer zo'n 5 jaar bezig, en met alle kennis over voeding en training gaat het nu misschien nog wel beter dan 25 jaar geleden.

Wat is de gemiddelde duur van de sportschool carrière van jonge mannen die binnen 1 a 2 jaar aan de gear gaan?

Ik snap wat je bedoelt. Een forum is in eerste instantie bedoeld om met elkaar te discussiëren / van gedachten te wisselen.
Alleen foto's van je shape plaatsen is nogal eenrichtingsverkeer; daarvoor heb je platformen als Instagram.
Iets meer interactie over de voorbereiding naar zo'n wedstrijd, zoals @AK doet, zou al een stuk interessanter zijn.
Ze heeft in het verleden wel het één en ander gepost, en ik begrijp wel dat ze daar nu geen trek meer in heeft. Het ging wel wat verder dan af en toe een negatieve reactie. Blijkbaar is het taboe op vrouwen aan de gear hier nog te groot

Ze heeft in het verleden wel het één en ander gepost, en ik begrijp wel dat ze daar nu geen trek meer in heeft. Het ging wel wat verder dan af en toe een negatieve reactie. Blijkbaar is het taboe op vrouwen aan de gear hier nog te groot
Sowieso, als je hier als vrouw zit is 99% van het gezeik gebaseerd op het feit dat je een vrouw bent :o Laat staan dat je er nog een andere factor (gear) bij kan toevoegen, al die onzekere DBB beta's zitten metéén op de kast.

Sowieso, als je hier als vrouw zit is 99% van het gezeik gebaseerd op het feit dat je een vrouw bent :o Laat staan dat je er nog een andere factor (gear) bij kan toevoegen, al die onzekere DBB beta's zitten metéén op de kast.
Heb discussie gemist en ik denk dat het over pindakaas gaat. Maar die heeft toch prachtig fysiek. Ja foto’s zou ik niet voor de koelkast nemen. Maar who care’s…

Alles terug te herleiden naar jaloezie…

Maar eerlijk is eerlijk. Ik heb op de wc het mooiste ligt dus wie foto’s wilt zien 😂😇

Vrouwen zijn wel een dingetje in een omgeving met wat hoger testeron gehalte. 😝

Vraag me op recht af wat voor meuk je allemaal privé gestuurd krijgt als je een butt foto plaatst hier als vrouw.

Waarom ben jij altijd zo (bi)pola(i)riserend?

Heb discussie gemist en ik denk dat het over pindakaas gaat. Maar die heeft toch prachtig fysiek. Ja foto’s zou ik niet voor de koelkast nemen. Maar who care’s…

Alles terug te herleiden naar jaloezie…

Maar eerlijk is eerlijk. Ik heb op de wc het mooiste ligt dus wie foto’s wilt zien 😂😇

Vrouwen zijn wel een dingetje in een omgeving met wat hoger testeron gehalte. 😝

Vraag me op recht af wat voor meuk je allemaal privé gestuurd krijgt als je een butt foto plaatst hier als vrouw.
Idd is jaloezie en dan zijn er ook nog gasten die zeggen, ze gebruikt het meeste van iedereen hier…. Hoe kan je dat nou weten? Jammer dat er zo’n taboe hier heerst, maar dat is wel met meerderen dingen…. Want je mag niet af doen van je alfa status 🤣🥳

Sowieso als je afwijkt van de norm in de maatschappij ben je raar of anders. Dit zal wel helaas blijven omdat mensen in Nederland heel erg in hokjes denken.

Daarom ben ik op dit forum gekomen mensen, het is tijd om een aantal taboes te verbreken hier ✌🏽

Waarom ben jij altijd zo (bi)pola(i)riserend?
Ze heeft wel een punt.

Wat is de gemiddelde duur van de sportschool carrière van jonge mannen die binnen 1 a 2 jaar aan de gear gaan?
Ik denk persoonlijk ook niet jaren en dat iemand die de 5+ al haalt een uitzondering is.

Meestal begint het op jonge leeftijd (geen verantwoording) thuiswonend dus tijd zat / fulltime werken dus geld als water en dan komt er een partner die de levensstijl moet accepteren (ook na de eerste 3 maanden proefperiode fase) dan na x jaar komen er kinderen #geentijdmeeromtetrainen excuusjes en last van de knie/schouder etc.

Moet ook altijd lachen van die quotes dat we allemaal “dezelfde 24uur” dagelijks hebben. Vooral als het dan een jonge knaap is die 22 is, 20uur pw werkt, thuis woont waar mama zijn bed opmaakt, geen kinderen etc.

het is tijd om een aantal taboes te verbreken hier ✌🏽
De manier over hoe jij over homofilie hier praat helpt je zaak waarvoor je strijdt niet echt vriend. Zoals jij soms praat maakt de kloof alleen maar groter. Jij provoceert altjd op een hele aparte manier

De manier over hoe jij over homofilie hier praat helpt je zaak waarvoor je strijdt niet echt vriend. Zoals jij soms praat maakt de kloof alleen maar groter. Jij provoceert altjd op een hele aparte manier
Oké maar jij bent altijd negatief richting mij en eerlijk gezegd wat mensen hier denken of vinden over mij, boeit me niet zoveel. ✌🏽

Ik denk persoonlijk ook niet jaren en dat iemand die de 5+ al haalt een uitzondering is.

Meestal begint het op jonge leeftijd (geen verantwoording) thuiswonend dus tijd zat / fulltime werken dus geld als water en dan komt er een partner die de levensstijl moet accepteren (ook na de eerste 3 maanden proefperiode fase) dan na x jaar komen er kinderen #geentijdmeeromtetrainen excuusjes en last van de knie/schouder etc.
Ben jij de gear messias geworden ofwa?

Je doet er wel echt alles voor en dat respecteer ik echt wel maar je zoekt en trekt wel heel vaak de aandacht en daar hoort negatieve aandacht ook bij.

Oké maar jij bent altijd negatief richting mij en eerlijk gezegd wat mensen hier denken of vinden over mij, boeit me niet zoveel. ✌🏽
Zei gister nog dat je een goede jongen was....

Ben jij de gear messias geworden ofwa?

Je doet er wel echt alles voor en dat respecteer ik echt wel maar je zoekt en trekt wel heel vaak de aandacht en daar hoort negatieve aandacht ook bij.
En op wat voor manier zoek ik de aandacht daar waar ik vrijwel uitsluitend mijn progressie deel in mijn log waar iemand zelf op moet klikken om te spieken. Of zijn er ook al regels in een log waar je het een en ander niet mag zeggen?

En op wat voor manier zoek ik de aandacht daar waar ik vrijwel uitsluitend mijn progressie deel in mijn log waar iemand zelf op moet klikken om te spieken. Of zijn er ook al regels in een log waar je het een en ander niet mag zeggen?
Niet alleen je log, daar moet je doen wat je wil .Overal komen die biblical praatjes voorbij. Jij traint en weet alles het beste, de rest zijn nietswetende amateurs zonder hart voor de sport. Beetje megalomaan af en toe.

Vroeger was je hier een positieve factor. Hielp je mensen. Tegenwoordig kijk je op alles en iedereen neer. Behalve als ze een paar gram jassen.

Laatst bewerkt:
In de zin van dat jij voor het gebruik van hormonen ook al jaren trainde en at zoals het hoort. Zelfs onder begeleiding van een coach, echter had jij destijds ook een fysiek wat men kan scharen onder de 'Karen die 3x pw Zumba doet en zich sportief noemt'. Nu, een aantal flink gedoseerde kuren verder gaat het ergens op lijken.

Dus hoezo is AAS dan niet vrijwel magisch en noodzakelijk?

Ik neem jou nu als voorbeeld omdat jij het hardste roept dat AAS geen magie bewerkstelligd maar ik had uiteraard vrijwel iedereen hier kunnen benoemen. Een mooi voorbeeld vind ik AJ Morris, die jij ook vast wel eens bij Kuba op YouTube hebt gezien. De jongen lijkt alles juist te doen, is ontzettend sterk maar trek hem een ietwat oversized t-shirt aan en men ziet niet dat hij traint.

.

Daarom ben ik op dit forum gekomen mensen, het is tijd om een aantal taboes te verbreken hier ✌🏽
Sorry jongen, maar als de toekomst van homofiele bodybuilders op internet fora in jouw handen ligt zijn jullie gedoemd.

Terug
Naar boven