MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Niet alleen je log, daar moet je doen wat je wil .Overal komen die biblical praatjes voorbij. Jij traint en weet alles het beste, de rest zijn nietswetende amateurs zonder hart voor de sport. Beetje megalomaan af en toe.
Quote even een paar voorbeelden, ben erg benieuwd.

In de zin van dat jij voor het gebruik van hormonen ook al jaren trainde en at zoals het hoort. Zelfs onder begeleiding van een coach, echter had jij destijds ook een fysiek wat men kan scharen onder de 'Karen die 3x pw Zumba doet en zich sportief noemt'. Nu, een aantal flink gedoseerde kuren verder gaat het ergens op lijken.
En waaruit maak jij dit op? Ik heb vrijwel talloze keren aangekaart dat destijds de aanpak van mijn voormalige coach ver van mijn comfort zone was, maar je volgt de plan van een coach en ben je er niet meer mee eens dan ga je weg, voila zo zit ik elders en de doseringen zijn vrijwel identiek maar aanpak is compleet anders mbt voeding/ trainen. Uiteraard ga jij nu zeggen “vorige prep draaide je minder tren” klopt, maar ik bouw nu geen spiermassa he, wat je nu ziet is gemaakt x maanden geleden in off season. Je kaart nu aan dat gear noodzakelijk is, maar gister was gear 99.9% vd sport. Niks is belangrijker, voeding / herstel / trainingen EN gear zijn allemaal 1 wiel vd auto. Indien je het hier niet mee eens bent, dan zet je 1gr test en doe je de rest yolo. Als beginner ga groeien, maar niet als je die beginner fase voorbij bent.

Ik vermoed dat jij een persoon bent die 3 paginas van een boek leest en daarop het hele verhaal al in kaart hebt of het klopt is wat anders.

Sorry jongen, maar als de toekomst van homofiele bodybuilders op internet fora in jouw handen ligt zijn jullie gedoemd.
Maakt niet uit ik vergeef het je, zie het als een compliment aangezien in jou ogen ik alleen maar negatief ben… ✌🏽

Dus hoezo is AAS dan niet vrijwel magisch en noodzakelijk?
Het is geen wondermiddel, je kan naturel veel bereiken en die jongen waar je het over hebt ken ik ook, maar als iedereen een te groot oversized shirt aantrekt zie je niet dat die traint? Oké , maar wat wil je hiermee zeggen dan trek je toch een strak shirt aan en sommige mensen hebben niet de behoeftes om te showen.

Zijn genoeg gasten die kuren en je ziet shit.

Maar genoeg gelul ik ga trainen ✌🏽

Uit jouw eigen posts. Of wil jij zeggen dat jij voor jouw eerste kuur niet al jaren trainde en at zoals het hoort?

Ik heb het niet over de verschillende opvattingen van jouw coaches met betrekking tot gebruik van hormonen. Ik heb het over het feit dat AAS wel degelijk het grootste verschil maakt en dan vooral langdurig gebruik ervan. Iets dat jij zeer stellig wenst te ontkennen maar waar jij zelf een schoolvoorbeeld van bent. Iets dat, nogmaals, niet erg is. Slechts een enkeling zal naturel enigszins buitensporige hoeveelheden spiermassa opbouwen.

Sowieso, als je hier als vrouw zit is 99% van het gezeik gebaseerd op het feit dat je een vrouw bent :o Laat staan dat je er nog een andere factor (gear) bij kan toevoegen, al die onzekere DBB beta's zitten metéén op de kast.
Ja precies. En als vrouw krijg je na aanmelding ook gegarandeerd een bak stront over je heen

IK KOM HIER VOOR FOTOS VAN HALFNAAKTE SPORTIEVE MENSEN, NIET VOOR DISCUSSIES

Arag GIF by houseofsports

Ja precies. En als vrouw krijg je na aanmelding ook gegarandeerd een bak stront over je
Vrouwen willen in alle aspecten gelijke rechten? Nou die krijg je hier. Hoeveel stront heb ik en vele anderen wel niet moeten verduren hier? Stel je niet aan.

Ja precies. En als vrouw krijg je na aanmelding ook gegarandeerd een bak stront over je heen
Je bent zelf aanstichter van meerdere grote rellen hier. Dit is echt lulpraat.

Lees de laatste 1000 paginas even hier. 30% ben jij aan het woord met hele verzen en kritiek op minder hard trainende mensen of mensen die er minder voor doen als jij.
Ik deel die mening niet, maar ik ben wel eerlijk. Indien iemand stagneert dan mag er wat van gezegd worden. Indien iets beter kan is het normaal dat je daar iemand op attendeert. Vooral beginners zien door allerlei onzin niet meer wat wel/niet belangrijk is en komen op dag 1 al met een aanpak die 99.9% kans op falen heeft. Kunt dan zeggen “succes ermee” of aankaarten dat wellicht aspect a/b iets aangepast kan worden om kans op succes te verhogen. Hoeveel logs beginnen vol enthousiasme dat iemand een heel plan maakt en zijn doel uitlegt en na elke maand het minder en minder gaat tot een moment dat er ineens niks meer verteld word. Met een correcte aanpak zal dit percentage drastisch afnemen en zullen meer mensen dichter bij hun vooraf gestelde doel komen ipv een lijdensweg afgaan en afhaken niet doordat ze het niet kunnen, maar vaak de aanpak te “agressief” is.

Uit jouw eigen posts. Of wil jij zeggen dat jij voor jouw eerste kuur niet al jaren trainde en at zoals het hoort?
Nogmaals je leest 3 paginas en de vragen die je stelt zijn altijd gear gerelateerd. Vorige coach liet mij bf% iets te riant oplopen en kcal verhogingen van +600 PER DAG kwamen wel eens voor, aanpak van trainingen waren ook discutabel te noemen, maar kan dit allemaal wel aankaarten maar dit is niet interessant voor jou. Alles staat in mijn log, maar jij bent net een scheet die aankomt waaien, leest wat je wilt lezen op dat moment en daarop jou mening baseert, niet eens de moeite neemt om wellicht het hele verhaal te lezen.

Ik deel die mening niet, maar ik ben wel eerlijk. Indien iemand stagneert dan mag er wat van gezegd worden. Indien iets beter kan is het normaal dat je daar iemand op attendeert. Vooral beginners zien door allerlei onzin niet meer wat wel/niet belangrijk is en komen op dag 1 al met een aanpak die 99.9% kans op falen heeft. Kunt dan zeggen “succes ermee” of aankaarten dat wellicht aspect a/b iets aangepast kan worden om kans op succes te verhogen. Hoeveel logs beginnen vol enthousiasme dat iemand een heel plan maakt en zijn doel uitlegt en na elke maand het minder en minder gaat tot een moment dat er ineens niks meer verteld word. Met een correcte aanpak zal dit percentage drastisch afnemen en zullen meer mensen dichter bij hun vooraf gestelde doel komen ipv een lijdensweg afgaan en afhaken niet doordat ze het niet kunnen, maar vaak de aanpak te “agressief” is.

Nogmaals je leest 3 paginas en de vragen die je stelt zijn altijd gear gerelateerd. Vorige coach liet mij bf% iets te riant oplopen en kcal verhogingen van +600 PER DAG kwamen wel eens voor, aanpak van trainingen waren ook discutabel te noemen, maar kan dit allemaal wel aankaarten maar dit is niet interessant voor jou. Alles staat in mijn log, maar jij bent net een scheet die aankomt waaien, leest wat je wilt lezen op dat moment en daarop jou mening baseert, niet eens de moeite neemt om wellicht het hele verhaal te lezen.
Zo kom je soms wel over. Neemt niet weg dat jij 1 van de weinige bent die echt 100% geeft. Maar de rest is niet minder en zo kom jij soms wel.over.

• Like
Waarderingen: AK
Vrouwen willen in alle aspecten gelijke rechten? Nou die krijg je hier. Hoeveel stront heb ik en vele anderen wel niet moeten verduren hier? Stel je niet aan.
Fijn dat je bevestigd dat hier geen klimaat heerst van elkaar omhoog trekken, maar juist van elkaar naar beneden trappen :kiss:

Je bent zelf aanstichter van meerdere grote rellen hier. Dit is echt lulpraat.
Ik geloof niet dat ik een vrouw op dit forum een fijn welkom heb zien krijgen. Maar aangezien jij hier bekend staat als de grootste misogynist, denk ik niet dat wij het eens gaan worden. Neemt niet weg dat ik het mooi zou vinden als een andere vrouw zou zeggen dat zij zich niet herkent in mijn beeld.

Je ontwijkende antwoordt zegt genoeg

En 1 van de weinige met een relatief gezien stabiel huisje boompje beestje. Beetje tegenstrijdige stelling van je nietwaar?

Je gebrek aan zelfreflectie verbaasd me soms enigzins, vooral omdat je anderen graag de les leest. Maar ik neem het je niet kwalijk. In een vieze spiegel valt niet veel te zien. Maar die discussie hebben we al vaker gehad.

Wat jouw vorige coach deed of voorschreef staat volledig buiten de discussie. Dat is inderdaad niet interessant voor mij gezien ons gesprek daar niet over ging.

Wat ik aangeef is dat jij voor jouw eerste kuur ook al jaren trainde en at zoals het hoort en er niet gespierd uit zag. Nu, een aantal flinke kuren verder lijkt het ergens op. Het verschil in de geboekte resultaten is dus niet het eten, dat deed jij namelijk al, of het trainen want ook dat deed jij al maar het kuren, want dat deed jij niet. Ik begrijp dat het ene niet zonder het andere behaald was. Vandaar dat ik in mijn eerste post al aangaf jouw werkethiek niet te bekritiseren. Jouw halsstarrig ontkennen van het belang van (hoge doseringen) hormonen trekt op niets, dat is wat ik met voorbeelden aangeef.

Maar inmiddels heb ik door dat dit niet gaat doordringen en denk ik dat wij beide onze tijd wel beter kunnen besteden.

Laten we vooral niet pretenderen dat iemand het boeit of een ander lid huisje, boompje, beestje heeft. Ik weet niet waarom dat een vals gevoel van stabiliteit moet weergeven wanneer alle geschreven tekst duidelijk weerspiegelt dat je alles behalve stabiel bent :roflol:

Laten we vooral niet pretenderen dat iemand het boeit of een ander lid huisje, boompje, beestje heeft. Ik weet niet waarom dat een vals gevoel van stabiliteit moet weergeven wanneer alle geschreven tekst duidelijk weerspiegelt dat je alles behalve stabiel bent :roflol:
Refereer je nu aan jezelf? In het land der blinden is eenoog koning mevrouw.

Huisje boompje beestje is natuurlijk synoniem voor een relatie, want alleen dan ben je een volmaakt mens hé :emo: :emo: :emo: :emo:

Huisje boompje beestje is natuurlijk synoniem voor een relatie, want alleen dan ben je een volmaakt mens hé :emo: :emo: :emo: :emo:
Jij streeft het ook na anders ging je niet zo vaak op date en was je niet zó gekwetst dat Brownie je dumpte, dat je hem hier even kwam afmaken op het forum, toch?

En nu ga ik weer aardig doen, het is een mooie dag vandaag❤️. Let us all be one big family! Wanneer komt er een meet?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven