- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Quote even een paar voorbeelden, ben erg benieuwd.Niet alleen je log, daar moet je doen wat je wil .Overal komen die biblical praatjes voorbij. Jij traint en weet alles het beste, de rest zijn nietswetende amateurs zonder hart voor de sport. Beetje megalomaan af en toe.
En waaruit maak jij dit op? Ik heb vrijwel talloze keren aangekaart dat destijds de aanpak van mijn voormalige coach ver van mijn comfort zone was, maar je volgt de plan van een coach en ben je er niet meer mee eens dan ga je weg, voila zo zit ik elders en de doseringen zijn vrijwel identiek maar aanpak is compleet anders mbt voeding/ trainen. Uiteraard ga jij nu zeggen “vorige prep draaide je minder tren” klopt, maar ik bouw nu geen spiermassa he, wat je nu ziet is gemaakt x maanden geleden in off season. Je kaart nu aan dat gear noodzakelijk is, maar gister was gear 99.9% vd sport. Niks is belangrijker, voeding / herstel / trainingen EN gear zijn allemaal 1 wiel vd auto. Indien je het hier niet mee eens bent, dan zet je 1gr test en doe je de rest yolo. Als beginner ga groeien, maar niet als je die beginner fase voorbij bent.In de zin van dat jij voor het gebruik van hormonen ook al jaren trainde en at zoals het hoort. Zelfs onder begeleiding van een coach, echter had jij destijds ook een fysiek wat men kan scharen onder de 'Karen die 3x pw Zumba doet en zich sportief noemt'. Nu, een aantal flink gedoseerde kuren verder gaat het ergens op lijken.
Ik vermoed dat jij een persoon bent die 3 paginas van een boek leest en daarop het hele verhaal al in kaart hebt of het klopt is wat anders.

Laat staan dat je er nog een andere factor (gear) bij kan toevoegen, al die onzekere DBB beta's zitten metéén op de kast.