Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, @TurouiseMisschien kunnen we elkaar beter helpen, dan afkraken de wereld is al toxic genoeg.
Met zo'n mondje snap ik wel dat je soms klappen krijgt. Maar je bevestigd m'n punt.Houd gewoon je bek als je niks zinnigs te melden hebt.
Over mijn seksualiteit wel dan?Huiselijk geweld is niet iets om grappen over te maken, ongeacht hoezeer de andere partij gehaat
Jouw seksualiteit is opzich zelf al 1 grote grap.
Ja dat sowieso wel.
Omdat
Kijk naar de dingen die je zegt over darkrooms, grote n*ger lullen etc..
Tenzij het lilliputters betreft. Dan is het sneu, maar stiekem ook wel een beetje comisch.Huiselijk geweld is niet iets om grappen over te maken, ongeacht hoezeer de andere partij gehaat wordt.
Kerel dat is al jaren geleden en niet elke homo is hetzelfde.Kijk naar de dingen die je zegt over darkrooms, grote n*ger lullen etc..
Jij zet jouzelf al dermate voor lul dat een ander dat niet meer hoeft te doen.
Dit had ik niet gelezen als grap, eerlijk gezegd.Hij is gewoon ff aan het white knighten. Zij kwam en begon zelf met de grap:
Stiekem vind je mij leukJij zet jouzelf al dermate voor lul dat een ander dat niet meer hoeft te doen.
Dit had ik niet gelezen als grap, eerlijk gezegd.
Ik speel piano maar @apfelstrudel raakt pas echt de gevoelige snaartjes 😅Houd gewoon je bek als je niks zinnigs te melden hebt.
Dit was letterlijk allemaal vorige maand. In 5 verschillende topics.Kerel dat is al jaren geleden en niet elke homo is hetzelfde.
Geen idee ga eerst naar de grootste dark room in Europa
Ik heb je darkroom comments vorige week nog gelezen...
Nee klopt, sommige zijn echt vies en nichterig
Dit was gelogen sorryDit was letterlijk allemaal vorige maand. In 5 verschillende topics.
![]()
5 Inwendige stokslagen voor jou!