anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Hou eens op daarmee!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou eens op daarmee!!
Jij zet jouzelf al dermate voor lul dat een ander dat niet meer hoeft te doen.
Om er nog even op terug te komen.
😡😡
🤣🤣
🫣
Als je traint zoals het hoort, ontwikkel je ook zonder doping flinke spieren. Maar haast niemand traint hoe het hoort en ze willen het zelfs niet weten. Met handdoeken gooien en aan touwtjes trekken die aan kabeltjes vastzitten doen ze wel graag. Dan werkt alleen doping.Wat jouw vorige coach deed of voorschreef staat volledig buiten de discussie. Dat is inderdaad niet interessant voor mij gezien ons gesprek daar niet over ging.
Wat ik aangeef is dat jij voor jouw eerste kuur ook al jaren trainde en at zoals het hoort en er niet gespierd uit zag. Nu, een aantal flinke kuren verder lijkt het ergens op. Het verschil in de geboekte resultaten is dus niet het eten, dat deed jij namelijk al, of het trainen want ook dat deed jij al maar het kuren, want dat deed jij niet. Ik begrijp dat het ene niet zonder het andere behaald was. Vandaar dat ik in mijn eerste post al aangaf jouw werkethiek niet te bekritiseren. Jouw halsstarrig ontkennen van het belang van (hoge doseringen) hormonen trekt op niets, dat is wat ik met voorbeelden aangeef.
Maar inmiddels heb ik door dat dit niet gaat doordringen en denk ik dat wij beide onze tijd wel beter kunnen besteden.
Yes met jou mijn eerste strongman ervaring ❤️
Best lastig ook als dame om extreme bb resultaten te krijgen.... Dit commentaar zie ik zelfs veel wedstrijdathleten krijgen als ze niet in prep zitten.Ik kan mij natuurlijk niet helemaal verplaatsen in de dames hier en wat ze voor negatieve feedback krijgen, maar voor mij als man valt het dan juist weer op dat je als dame geen extreme BB-resultaten hoeft te behalen om een enthousiast publiek in je log te krijgen. Beetje sporten, geen overgewicht krijgen, foto'tje elke week, en je hebt één van de populairste topics van heel DBB.
Hier heb je zeker een punt mensen trainen niet hard genoeg om met veel te veel volume ect. ✌🏽Als je traint zoals het hoort, ontwikkel je ook zonder doping flinke spieren. Maar haast niemand traint hoe het hoort en ze willen het zelfs niet weten.
Het gaat om mensen die amper vooruit komen maar wel 15 likes krijgen omdat ze kontje draaien en beetje horny talk uitslaan terwijl je als man met dezelfde uitblijvende progressie wel bakken kritiek krijgt.Best lastig ook als dame om extreme bb resultaten te krijgen.... Dit commentaar zie ik zelfs veel wedstrijdathleten krijgen als ze niet in prep zitten
Is dit niet een beetje logisch?Het gaat om mensen die amper vooruit komen maar wel 15 likes krijgen omdat ze kontje draaien en beetje horny talk uitslaan terwijl je als man met dezelfde uitblijvende progressie wel bakken kritiek krijgt.
Tegelijkertijd vormen ze een "charmed" clubje om gezamelijk de grote boze mysogene wereld van zich af te slaan. Opzich wel vermakelijk.
Ik schaarde jou ook onder dat clubje eigenlijk.
Pescotariër.Ff een vraag tussendoor: nu ik geen kip meer eet of ander vlees en alleen vis ben ik nu een vegetariër?
Nee, nu ben je geh. Über geh.Ff een vraag tussendoor: nu ik geen kip meer eet of ander vlees en alleen vis ben ik nu een vegetariër?
Net uit bed en nu al een goede pomp. Zo ff hammer curls doen in de garage.Hier heb je zeker een punt mensen trainen niet hard genoeg om met veel te veel volume ect. ✌🏽
Waarom hangt er een grote zwarte dildo naast je spiegel?Net uit bed en nu al een goede pomp. Zo ff hammer curls doen in de garage.
![]()
Ik heb wel behoorlijke progressie geboekt in een korte tijd en ik doe er voor wat nodig is, jij zag er on gear naturel uit niet lullig bedoeld.Ik schaarde jou ook onder dat clubje eigenlijk.
Pescotariër
Was wel ff een rude awakening.Waarom hangt er een grote zwarte dildo naast je spiegel?
Klopt ik kon en wou uiteindelijk niet opbrengen wat er voor nodig was en daarom ben ik gestopt. Ik durf mn hand wel in eigen boezem te stekenIk heb wel behoorlijke progressie geboekt in een korte tijd en ik doe er voor wat nodig is, jij zag er on gear naturel uit niet lullig bedoeld.

Dankjewel voor je compliment. Ten tweede je hoeft je nergens te voor verantwoorden hoor.Klopt ik kon en wou uiteindelijk niet opbrengen wat er voor nodig was en daarom ben ik gestopt. Ik durf mn hand wel in eigen boezem te steken
Maar doelde op de 2e alinea, dat charmed gebeuren tegen de grote boze mannenwereld. Daar schaar ik jou onder. Je progressie is niks mis mee. Die is super zelfs. Maar je stelt jezelf wel rijkelijk aan over hoe zwaar je het als homo hebt in de grote boze mysogene wereld terwijl je de ene na de andere ronduit smerige seksuele opmerkingen maakt maar wel.huilen als men jou een keer om de oren slaat met die grappen. Dan snappen we de homo's ineens niet en zijn we anti homo![]()
MonsterNet uit bed en nu al een goede pomp. Zo ff hammer curls doen in de garage.
![]()