Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

En zo bouw je een eetstoornis als men bang is voor een hamburger aangezien je testosteron schijnbaar direct crasht dat je piemeltje een kutje word.

Gewoon rijst met kip blijven eten dan maar voor jullie.
Elke dag 1500 kcals mac is geen eetstoornis?

Niet die ene hamburger.

Elke dag 1500 kcals mac.

Niet die ene hamburger.
Ooh gaat @Seth_Fit nu ineens elke dag mac donalds?

Het word verwarrend allemaal. Meen dat het eerst van eenmalig mac donalds word je moddervet, toen was het dat je hormonen crashen, ineens kwam het darm verhaal en de micros.

Nog ff en de discussie gaat verder dat je van mac donalds kanker kan krijgen.

En zo bouw je een eetstoornis als men bang is voor een hamburger aangezien je testosteron schijnbaar direct crasht dat je piemeltje een kutje word.

Gewoon rijst met kip blijven eten dan maar voor jullie.
7k eten op een dag is geen eetstoornis maar kritiek op 1500 kcals mac wel? Oke...

2 jaar geleden was je nog de clean food messias. Vooral je eigen stellingen zijn tegenstrijdig gebleken door de tijd @AK . Je verandert van geloof per coach.

2 jaar geleden was je nog de clean food messias. Vooral je eigen stellingen zijn tegenstrijdig gebleken door de tijd @AK . Je verandert van geloof per coach.
Ooh dus ineens eet ik nu ook al niet meer “clean” 🤷‍♂️

Heel mijn dieet staat in mijn log inclusief uitleg “waarom” ik een bepaalde cheatmeal neem.

:popcorn:

Ooh dus ineens eet ik nu ook al niet meer “clean” 🤷‍♂️

Heel mijn dieet staat in mijn log inclusief uitleg “waarom” ik een bepaalde cheatmeal neem.
Klopt maar je verteld dingen alsof ze de enige waarheid zijn. Maar dan verander je van aanpak en is dat de enige echte waarheid en als de rest dat niks vind of niet hetzelfde doet zijn het mensen die van niks weten und so weiter. En dat is gewoon heel krom en daarmee zet je jezelf soms een beetje voor aap, dat is zonde want het sneeuwt soms jouw onstilbare werkethiek onder. Soms moet je niet zo hard roepen is mn boodschap.

Ik ga maar naar de mac donalds, krijg er honger van hoor.

Ik ga maar naar de mac donalds, krijg er honger van hoor.
Hoge bomen vangen veel wind. Je roept hard. Wilt aan de top staan, doet er ook alles voor maar dan krijg je dit soort discussies soms ook. Dat hoort ook bij "top-dog" zijn en daar moet je soms wat beter mee leren omgaan. Je bent te snel gepikeerd door kritiek.

Top-dog :roflol: op een internet forumpje.

Hoge bomen vangen veel wind. Je roept hard. Wilt aan de top staan, doet er ook alles voor maar dan krijg je dit soort discussies soms ook. Dat hoort ook bij "top-dog" zijn en daar moet je soms wat beter mee leren omgaan. Je bent te snel gepikeerd door kritiek.
Zou het de tren zijn of de eetlust?

Eventueel vooruitzichten dat ik komende weken geen hamburger mag eten kan denk ook wel meespelen 🧐

Terug
Naar boven