AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Oké maar jij bent altijd negatief richting mij en eerlijk gezegd wat mensen hier denken of vinden over mij, boeit me niet zoveel. ✌🏽
Ik vind jou lief, maar goed dat boeit jou niet 😂😝
Niks wat er toe doet :roflol: Maar wel vermakelijk met een glas wijn erbij.
Haha kan je geen compilatie ter vermaak maken.
Lees de laatste 1000 paginas even hier. 30% ben jij aan het woord met hele verzen en kritiek op minder hard trainende mensen of mensen die er minder voor doen als jij.
Jij moet helemaal je graft*k dichthouden. Was je niet bang dat de fbi je afluisterde in je prive berichten. Constant commentaar op andere en ondertussen een fysiek als mijn zoontje van 11.

De helft die hier tegenwoordig zit mag het woord bodybuilding niet eens in de mond nemen.

@AK heeft vaak een sterke mening. Maar als je door de regels door leest klopt er veel gewoon van.

AAS kan je groter maken. Maar voor een echt fysiek is er wel veel meer nodig.

Amen 🙏🏻

moet helemaal je graft*k dichthouden. Was je niet bang dat de fbi je afluisterde in je prive berichten. Constant commentaar op andere en ondertussen een fysiek als mijn zoontje van 11.
Was jij diegene niet die flinke dosissen jastte terwijl je het bf had van een hangbuikzwijn. Dat was ook een mooie grap ja😅

aR72w9QZ_700w_0.jpg

Jij bent van het kamp?

Hij is een echte astronoom van het kamp. Volle manen, zwarte gaten, uranus, bruine dwergsterren, hij kent ze allemaal.
Heb wel moeten overbruggen op het kamp voor men eigen veiligheid tijdje terug.

Ik vind jou lief, maar goed dat boeit jou niet 😂😝

Haha kan je geen compilatie ter vermaak maken.

Jij moet helemaal je graft*k dichthouden. Was je niet bang dat de fbi je afluisterde in je prive berichten. Constant commentaar op andere en ondertussen een fysiek als mijn zoontje van 11.

De helft die hier tegenwoordig zit mag het woord bodybuilding niet eens in de mond nemen.

@AK heeft vaak een sterke mening. Maar als je door de regels door leest klopt er veel gewoon van.

AAS kan je groter maken. Maar voor een echt fysiek is er wel veel meer nodig.

Amen 🙏🏻
Boeit mij wel !! Dankjewel je hebt mijn dag weer goed gemaakt.

PS: Jullie hebben wel wat positieve bijdragen in mijn leven, ik ben meer gaan werken. Krijg nog wel zorg toeslag ✌🏽

Was jij diegene niet die flinke dosissen jastte terwijl je het bf had van een hangbuikzwijn. Dat was ook een mooie grap ja😅
En dan nog 100 keer beter fysiek dan jou! Knap toch? Moet je niet rondjes rijden?
En als je zoon ook 105 weegt als ik moet je hem eens naar de dietist sturen. Zo vader zo zoon zullen we maar zeggen @GruX
Stoere jongen hoor en als je iemand wilt aanvallen hou het dan persoonlijk. Kan je niet tegen beetje kritiek of ben je dan weer weg? Want Ooh iemand zal toch eens wat van jou leven mee krijgen. Niet dat iemand het een ruk interesseert.

En dan nog 100 keer beter fysiek dan jou! Knap toch? Moet je niet rondjes rijden?

Stoere jongen hoor en als je iemand wilt aanvallen hou het dan persoonlijk. Kan je niet tegen beetje kritiek of ben je dan weer weg? Want Ooh iemand zal toch eens wat van jou leven mee krijgen. Niet dat iemand het een ruk interesseert.
Je haalt zelf je zoon erbij kerel.

Cynische? AK en ik zijn van het kamp we doen niet aan moeilijke woordenschat 🤣

Kijken wie er de grote alpha is hier ✌🏽
Waarom doe jij dit? Waarom telkens die krampachtige pogingen om in een goed daglicht te komen bij de, in jouw ogen, populaire jongens? Iedereen hier weet dat jij niet van het kamp komt.

• Like
Waarderingen: Pren
dan nog 100 keer beter fysiek dan jou! Knap toch? Moet je niet rondjes rijden
Als dat het enige criterium is waarop je succes meet in mensen hun leven dan is het treurig gesteld. Zeker als iemand als jij zonder abs het zegt, dat maakt het nog vermakelijker.

Als dat het enige criterium is waarop je succes meet in mensen hun leven dan is het treurig gesteld. Zeker als iemand als jij zonder abs het zegt, dat maakt het nog vermakelijker.
Abs zijn de graadmeter voor goed fysiek! Nou dan ben jij er snel 👍🏻

Het is gewoon grappig hoe jij constant andere aanvalt en zelf een basis fysiek hebt na het kuren.

Daag👋🏻

Abs zijn de graadmeter voor goed fysiek! Nou dan ben jij er snel 👍🏻

Het is gewoon grappig hoe jij constant andere aanvalt en zelf een basis fysiek hebt na het kuren.

Daag👋🏻
Zwakke comeback dit. Zat er net lekker in.

Ik krijg spontane hiv van jullie

Terug
Naar boven