Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohja zou ook geen mac donalds meer gaan. Moet blij zijn als je het overleeft zo te lezen 🤷♂️Niet kunnen lezen, en dan wel pretenderen dat je "de" bron van kennis van dit forum bent? Oke. Nou goed..
McDonald's, vol met transvet (geen trannies, sorry), geraffineerde suikers, zaad (nee) olie, en vage voedingadditieven. Combinatie van zorgt voor systematische buikklachten, inflammatie dus. (chronische) Inflammatie zorgt voor cortisol, wat weer negatieve effecten heeft op je testosteron spiegel. Niet relevant als je aan de gear zit, maar zeker wel relevant als natty. Dan hebben we nog oestrogeen vanwege de trans fats, gigantische inlune spike (en daarmee resistentie) door alle geraffineerde suiker, en leptin en grehlin distrupties door de absurditeit van het eten, waardoor je meer cravings krijgt.
Bepaalde voeding wordt toch beter of anders opgenomen?Ooh dus jou lichaam heeft een sensor dat ie weet als je mac eet je dik gaat worden?
Dik = kcal overschot, voor de rest niet zo ingewikkeld doen.
🤣🤣🤣Ohja zou ook geen mac donalds meer gaan. Moet blij zijn als je het overleeft zo te lezen 🤷♂️
ze moeten jou ook opnemenBepaalde voeding wordt toch beter of anders opgenomen?
Ligt een beetje aan de persoon. Bij mij heeft vettig eten geen zin dan schijt ik mezelf dood. En als alles dwars door me heen loopt neem je de boel ook never nooit niet goed op.Ohja zou ook geen mac donalds meer gaan. Moet blij zijn als je het overleeft zo te lezen 🤷♂️
True maar ik denk wel persoon dat rijst biefstuk en avocado beter is dan Mac Donalds op dezelfde aantal calorieën naar mijn mening….Ligt een beetje aan de persoon. Bij mij heeft vettig eten geen zin dan schijt ik mezelf dood. En als alles dwars door me heen loopt neem je de boel ook never nooit niet goed op.
Kan je er wel goed tegen maakt het geen zak uit.
Volgens mij kan jij zelf heel goed kan inschatten of McDonald's een goede keuze is t.o.v. je andere maaltijden. De maaltijden die je nuttigt zouden over de gehele linie goed moeten voelen, geur, smaak, textuur, maag, darmen, en uiteindelijk ook voor je dikke anus. Bloat, lethargie, neerslachtigheid en andere vormen van inflammatie zouden niet aanwezig moeten zijn.Ohja zou ook geen mac donalds meer gaan. Moet blij zijn als je het overleeft zo te lezen 🤷♂️
Ja ik vreet het niet al te vaak omdat ik er 2 dagen van kan na genieten op het toilet. Wat een ander doet en waarom moet hij zelf weten.True maar ik denk wel persoon dat rijst biefstuk en avocado beter is dan Mac Donalds op dezelfde aantal calorieën naar mijn mening….
waarom dikke anus?Volgens mij kan jij zelf heel goed kan inschatten of McDonald's een goede keuze is t.o.v. je andere maaltijden. De maaltijden die je nuttigt zouden over de gehele linie goed moeten voelen, geur, smaak, textuur, maag, darmen, en uiteindelijk ook voor je dikke anus. Bloat, lethargie, neerslachtigheid en andere vormen van inflammatie zouden niet aanwezig moeten zijn.
Ik kies dan liever een pizza of burger.Ja ik vreet het niet al te vaak omdat ik er 2 dagen van kan na genieten op het toilet. Wat een ander doet en waarom moet hij zelf weten.
Had jij het daarnet niet over het feit dzt we vriendelijk moeten zijn voor elkaar?
Speciaal voor jouw inlevingsvermogen!
Is maar een grapje ….Had jij het daarnet niet over het feit dzt we vriendelijk moeten zijn voor elkaar?
prima
Mwa valt wel meeOhjee niemand durft straks meer naar mac donalds hier.
EN dan heb je de micro's zoals vitaminen en mineralen etc nog buiten beschouwing gelaten. Maargoed die trekken we wel weer synthetisch bij met wat potjes van XXL. 🫡Niet kunnen lezen, en dan wel pretenderen dat je "de" bron van kennis van dit forum bent? Oke. Nou goed..
McDonald's, vol met transvet (geen trannies, sorry), geraffineerde suikers, zaad (nee) olie, en vage voedingadditieven. Combinatie van zorgt voor systematische buikklachten, inflammatie dus. (chronische) Inflammatie zorgt voor cortisol, wat weer negatieve effecten heeft op je testosteron spiegel. Niet relevant als je aan de gear zit, maar zeker wel relevant als natty. Dan hebben we nog oestrogeen vanwege de trans fats, gigantische inlune spike (en daarmee resistentie) door alle geraffineerde suiker, en leptin en grehlin distrupties door de absurditeit van het eten, waardoor je meer cravings krijgt.
Tevens is de voeding van nu zo bewerkt dat naar mijn mening nog weinig overblijft van vitamine en mineralen ✌🏽EN dan heb je de micro's zoals vitaminen en mineralen etc nog buiten beschouwing gelaten. Maargoed die trekken we wel weer synthetisch bij met wat potjes van XXL. 🫡
Dan doel ik op Mac. Kom er amper. Vunzige bewerkte bende. Maak hetzelfde thuis,veel lekkerder en voedzamerTevens is de voeding van nu zo bewerkt dat naar mijn mening nog weinig overblijft van vitamine en mineralen ✌🏽
voor zover het lichaam die fatsoenlijk kunnen opnemenEN dan heb je de micro's zoals vitaminen en mineralen etc nog buiten beschouwing gelaten. Maargoed die trekken we wel weer synthetisch bij met wat potjes van XXL. 🫡
dasookzoTevens is de voeding van nu zo bewerkt dat naar mijn mening nog weinig overblijft van vitamine en mineralen ✌🏽
Pak niks meer van supps. Zelfs geen whey. Gun mezelf die lambo meer als rene van XXL. Easy elke maand honderden euros bespaard. En je eet automatisch gezonder omdat je wel alles wil binnenkrijgen kwa vit en mineralen.voor zover het lichaam die fatsoenlijk kunnen opnemen
dasookzo
Elke dag 1500 kcals mac kan gewoon niet goed zijn. Daarin ben je niet zo hardcore. Schuif die 7k dan clean weg✌️Ohja zou ook geen mac donalds meer gaan. Moet blij zijn als je het overleeft zo te lezen 🤷♂️