Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Biggie hoor! Toch geen upper/lower meer?
Die progressie in 2 jaar tijd is insane. Zijn er heel specifiek dingen die je anders hebt gedaan afgelopen 2 jaar t.o.v. daarvoor (qua voeding, training, gear) of is het 'gewoon' een kwestie consistent op dezelfde manier doorgaan?
Wat was zijn antwoord? Ik moet gelijk aan deze denken.Leg mama dan maar eens uit waarom er twee centimeter verschil tussen links en rechts is 🙄
Wat was zijn antwoord? Ik moet gelijk aan deze denken.
kijk: https://www.facebook.com/NPO3/videos/955521630097746/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
t*ring wat een lange pijp heeft die boxer. Dat wordt ik echt para van. 🙈🙈
Beter juist man, t*ring geschuur anders van je benen constant.t*ring wat een lange pijp heeft die boxer. Dat wordt ik echt para van. 🙈🙈
Ik wordt daar gek van 😜😜Beter juist man, t*ring geschuur anders van je benen constant.
Ha, buffe benen probleem gespot!Beter juist man, t*ring geschuur anders van je benen constant.
Ik volg je niet.
@NobodySpecial krijgt een harde plasser van mannen met boxershorts met lange pijpen.
die pijpen trekken altijd, bij tenminste, omhoog en dan heb ik zo'n opgerolde pijp in mijn broek en vind dat helemaal pana.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nooit check dus in theorie zou dat kunnen.@NobodySpecial krijgt een harde plasser van mannen met boxershorts met lange pijpen.
Ik wil niet streng overkomen 
Dan heb je niet de goede maat.die pijpen trekken altijd, bij tenminste, omhoog en dan heb ik zo'n opgerolde pijp in mijn broek en vind dat helemaal pana.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nooit check dus in theorie zou dat kunnen.
Ik krijg het wel van mooie kanten lingerie bij een vrouw waarbij het dan ook staat zeg maar.Ik wil niet streng overkomen
![]()
die pijpen trekken altijd, bij tenminste, omhoog en dan heb ik zo'n opgerolde pijp in mijn broek en vind dat helemaal pana.
Ik krijg het wel van mooie kanten lingerie bij een vrouw waarbij het dan ook staat zeg maar.Ik wil niet streng overkomen
![]()
Deze lange die ik heb rollen juist niet op daarvoor heb ik ze ook aangezien ik anders (vooral in de zomer) schuur plekken krijg.die pijpen trekken altijd, bij tenminste, omhoog en dan heb ik zo'n opgerolde pijp in mijn broek en vind dat helemaal pana.
![]()
Ook bij het hardlopen met stevige bovenbenen is een langer (onder)broekje veel lekkerder ivm schuurplekken.Deze lange die ik heb rollen juist niet op daarvoor heb ik ze ook aangezien ik anders (vooral in de zomer) schuur plekken krijg.
waarschijnlijk. ik koop mijn ondergoed op basis van middelmaat en niet legsize.

Trunks (met hele korte pijpjes) stropen op. Met langere pijpen blijven juist perfect zitten. Tijdens beentraining of cardio vind ik elastaan ook wel fijn.waarschijnlijk. ik koop mijn ondergoed op basis van middelmaat en niet legsize.
En mijn legs mogen inderdaad wel groter maar dat is al jaren mijn gevecht.
![]()