AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_20250326_153403_821.jpg

Die progressie in 2 jaar tijd is insane. Zijn er heel specifiek dingen die je anders hebt gedaan afgelopen 2 jaar t.o.v. daarvoor (qua voeding, training, gear) of is het 'gewoon' een kwestie consistent op dezelfde manier doorgaan?

Gewoon tussen aanhalingstekens, want je zal wel zeer dedicated elke dag je voeding, slaap en training gevolgd hebben.

die pijpen trekken altijd, bij tenminste, omhoog en dan heb ik zo'n opgerolde pijp in mijn broek en vind dat helemaal pana.
@NobodySpecial krijgt een harde plasser van mannen met boxershorts met lange pijpen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat nooit check dus in theorie zou dat kunnen.
Ik krijg het wel van mooie kanten lingerie bij een vrouw waarbij het dan ook staat zeg maar. :eyebrow: Ik wil niet streng overkomen :duh:

die pijpen trekken altijd, bij tenminste, omhoog en dan heb ik zo'n opgerolde pijp in mijn broek en vind dat helemaal pana.

Ik krijg het wel van mooie kanten lingerie bij een vrouw waarbij het dan ook staat zeg maar. :eyebrow: Ik wil niet streng overkomen :duh:
Dan heb je niet de goede maat.

IMG_2506.png

Deze lange die ik heb rollen juist niet op daarvoor heb ik ze ook aangezien ik anders (vooral in de zomer) schuur plekken krijg.

:duh: waarschijnlijk. ik koop mijn ondergoed op basis van middelmaat en niet legsize.
En mijn legs mogen inderdaad wel groter maar dat is al jaren mijn gevecht. :treuren:

:kots:
Trunks (met hele korte pijpjes) stropen op. Met langere pijpen blijven juist perfect zitten. Tijdens beentraining of cardio vind ik elastaan ook wel fijn.

Cutten maar weer verder oppakken, tijdje beetje rond onderhoud gezeten maar met de zomer in aantocht nog ff wat kilootjes eraf shredden

Bijlagen

• 9E305164-6DEA-4EA8-9FA3-D6BD4A274AC2.png
    9E305164-6DEA-4EA8-9FA3-D6BD4A274AC2.png
    924 KB · Weergaven: 98
Terug
Naar boven