MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je traint zoals het hoort, ontwikkel je ook zonder doping flinke spieren. Maar haast niemand traint hoe het hoort en ze willen het zelfs niet weten. Met handdoeken gooien en aan touwtjes trekken die aan kabeltjes vastzitten doen ze wel graag. Dan werkt alleen doping.

Eten is veel minder belangrijk, het is alleen een beperkende factor als je het helemaal verkeerd doet.
Goed eten bepaald wel degelijk hoe je spiergroei realiseert, 70% namelijk en 30% is training.
Of je nu Gear gebruikt of natural bent.

Goed eten bepaald wel degelijk hoe je spiergroei realiseert, 70% namelijk en 30% is training.
Of je nu Gear gebruikt of natural bent.
Nee man. Als je hard traint en slecht eet ga je toch vooruit en als je slecht traint maar perfect eet gebeurt er niets.

Laatst bewerkt:
Ohjee niemand durft straks meer naar mac donalds hier.
Ik durf het in ieder geval niet meer. Na een zogenaamde mountainbike marathon bestelden een fietsvriend en ik een cheatmeal bestaande uit o.a. 3 big tasty's en sindsdien wordt ik al misselijk van de lucht als ik op 1km nader.

Ik durf het in ieder geval niet meer. Na een zogenaamde mountainbike marathon bestelden een fietsvriend en ik een cheatmeal bestaande uit o.a. 3 big tasty's en sindsdien wordt ik al misselijk van de lucht als ik op 1km nader.
Na zo'n marathon had dat wel eens je eigen lucht kunnen zijn.

3 big tastys? Dat moet dan een flinke jongen geweest zijn!

Leeft die nog? Dit waren namelijk bijna 3k kcal aan mac donalds.

3 big tastys? Dat moet dan een flinke jongen geweest zijn!

Leeft die nog? Dit waren namelijk bijna 3k kcal aan mac donalds.
Het was niet alles (vandaar dat o.a.). Stevig? Ik was toen ongeveer 90kg bij 1m87 en hij slechts 63 bij 1m89. Zo'n mountainbike marathon moet je ook niet onderschatten: zo'n 4-5 uur fietsen, soms in de regen, bij een hartslag van 180 en altijd minstens een valpartij.

IMG-20250107-WA0035.jpg

Niet super recent gemaakt (eind december door @ThaWasteland )
Maar dan wordt er hier tenminste weer eens een foto gepost.
Ze zijn nog niet hersteld van mijn 50cm arm op p. 3955.

• Heart
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven