XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_5542.png

Behoorlijk verschil, alles oogt een stuk groter rechts en een betere pose.

IMG_20250328_135809171~2.jpg

Tijdje weggeweest en zal niet veel online komen, druk druk druk, maar t gaat allemaal nogsteeds lekker. Afgelopen 7 week aan het cutten, van 84 naar 75kg in ochtend na zeiken. Dit is mn net uit bed look momenteel, wat zal het zijn? 10-12% lichaamsvet nog?

Tijdje weggeweest en zal niet veel online komen, druk druk druk, maar t gaat allemaal nogsteeds lekker. Afgelopen 7 week aan het cutten, van 84 naar 75kg in ochtend na zeiken. Dit is mn net uit bed look momenteel, wat zal het zijn? 10-12% lichaamsvet nog?
Hoeveel kcal zit je?

Goed bezig,

Het licht en de foto maakt het wat moeilijk te beoordelen maar ik denk dat je zelf aardig goed zit kwa schatting.

Trunks (met hele korte pijpjes) stropen op. Met langere pijpen blijven juist perfect zitten. Tijdens beentraining of cardio vind ik elastaan ook wel fijn.
Dat zal het dan zijn. Ik vind die bijna 3/4 legging niet het beste om als ondergoed aan te trekken zeg maar.

Standje honger, 1100-1600 ongeveer ligt er beetje aan of alles zelf maak of het gemaakt word. Gebruik wel tesofensine omdat ik sowieso niet mezelf ben als ik honger heb, ik beland dan nog in de gevangenis door mn gedrag..
Goed bezig,

Het licht en de foto maakt het wat moeilijk te beoordelen maar ik denk dat je zelf aardig goed zit kwa schatting.
Klopt hoor ben niet zo slim met het licht enzo

Standje honger, 1100-1600 ongeveer ligt er beetje aan of alles zelf maak of het gemaakt word. Gebruik wel tesofensine omdat ik sowieso niet mezelf ben als ik honger heb, ik beland dan nog in de gevangenis door mn gedrag..

Klopt hoor ben niet zo slim met het licht enzo
Krijg je nog wel een rechte lolly met die kcals?

Krijg je nog wel een rechte lolly met die kcals?
Ben niet meer elke dag de hele dag geil zoals normaal maar als dat wel ben doet die het helemaal prima hoor. Idk of dat komt door de kcals of door de tesofensine dat sndri is bedoeld voor parkinsons patiënten

Terug
Naar boven