XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

IMG_2574.png

Zalige push training 💪🏻
Mijn gaydar slaat door.

Strepen.

Begint eindelijk ergens op te lijken , nog paar procentjes droppen voor de zomer

Bijlagen

• CD77B69E-A048-4E15-AE3F-ACC958C613DE.png
    CD77B69E-A048-4E15-AE3F-ACC958C613DE.png
    853,6 KB · Weergaven: 120
Die progressie in 2 jaar tijd is insane. Zijn er heel specifiek dingen die je anders hebt gedaan afgelopen 2 jaar t.o.v. daarvoor (qua voeding, training, gear) of is het 'gewoon' een kwestie consistent op dezelfde manier doorgaan?

Gewoon tussen aanhalingstekens, want je zal wel zeer dedicated elke dag je voeding, slaap en training gevolgd hebben.
Ja moeilijk om te zeggen maar denk voornamelijk combinatie van.
Meer gecontroleerd de oefeningen doen ipv smijten met gewichten
Meer focus ook op rust en echt all in gaan op de oefeningen en dan 2 max 3 sets goede form maar wel zwaar. En ben nu serieus en geen grap sinds ik echt zwaar armen train zijn ze ook flink gegroeid. Soms maar 6/8 tesp met een preacher curl en dan focus op volledige stretch en squeeze maar wel echt zwaar. Ipv reps willen maken.

Maar ook gear is hoger net als food. Zo heb ik nooit GH en slin/insuline gebruikt en afgelopen 2 jaar dus wel. En ook hoger in gear nooit boven de gram gezeten en nu zit ik tussen de 1,5 en 2 gram bijvoorbeeld.

Dus er is teveel veranderd afgelopen 2 jaar om nu precies te zeggen wat het grootste verschil heeft gemaakt

Biggie hoor! Toch geen upper/lower meer?
Nee klopt wil benen wat bij trekken dus train die nu 3x per week.

Nee klopt wil benen wat bij trekken dus train die nu 3x per week.
Hoe verdeel je volume over die sessies ongeveer? Ik heb bewust geen hele lower sessies omdat mn posterior chain het niet volhoud (heb ook nog mn squats en deadlifts)
Ik heb nu:
dag 1: 2 sets leg press, 1 set tibialis
dag 2: 2 sets squats, 2 sets seated leg curl, 2 sets calves
rust
dag 3: 2 sets deadlifts, 2 sets leg ext, 1 set tibialis
dag 4: 2 sets SLDLs, 2 sets calves

Hoe verdeel je volume over die sessies ongeveer? Ik heb bewust geen hele lower sessies omdat mn posterior chain het niet volhoud (heb ook nog mn squats en deadlifts)
Ik heb nu:
dag 1: 2 sets leg press, 1 set tibialis
dag 2: 2 sets squats, 2 sets seated leg curl, 2 sets calves
rust
dag 3: 2 sets deadlifts, 2 sets leg ext, 1 set tibialis
dag 4: 2 sets SLDLs, 2 sets calves
Ik verdeel het ook apart

Maandag 2 sets adductor, hamstring 6 sets 5 sets Biceps
Dinsdag upper (push focused)
Woensdag Quads (2 sets hamstring) 6 sets quads 3 sets Biceps
Donderdag rust
Vrijdag upper (pull focused plus triceps
Zaterdag legs 4 sets hamstring 4 sets quads 3 sets kuiten

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik verdeel het ook apart

Maandag 2 sets adductor, hamstring 6 sets 5 sets Biceps
Dinsdag upper (push focused)
Woensdag Quads (2 sets hamstring) 6 sets quads 3 sets Biceps
Donderdag rust
Vrijdag upper (push focused plis triceps
Zaterdag legs 4 sets hamstring 4 sets quads 3 sets kuiten
6 sets in 1 sessie voor hamstrings zou me denk ik 2 weken platleggen :roflol:
Vanwaar dat je diezelfde sessie niet nog 2 setjes quads pakt maar andersom wel op de dag met 6 sets quads?

Hoe train je je adductors? onze machine gaat tot 130 en daar pak ik 30+ reps mee, wellicht voor korte tijd iets minder als ik ze weer op die machine start. Als ik nog eens met extra gewicht eraan betrapt wordt kan ik mn spullen inpakken

6 sets in 1 sessie voor hamstrings zou me denk ik 2 weken platleggen :roflol:
Vanwaar dat je diezelfde sessie niet nog 2 setjes quads pakt maar andersom wel op de dag met 6 sets quads?

Hoe train je je adductors? onze machine gaat tot 130 en daar pak ik 30+ reps mee, wellicht voor korte tijd iets minder als ik ze weer op die machine start. Als ik nog eens met extra gewicht eraan betrapt wordt kan ik mn spullen inpakken
Omdat mijn quads nog niet hersteld zijn van de zaterdag op maandag 😉

Adductor train ik op de Adductor machine. Plate.loaded en kan er een stuk op zetten zodat ik er nog 4 schijven aan kan hangen plus is met rechte benen ipv gebogen

Beter andere gym zoeken dan

Omdat mijn quads nog niet hersteld zijn van de zaterdag op maandag 😉

Adductor train ik op de Adductor machine. Plate.loaded en kan er een stuk op zetten zodat ik er nog 4 schijven aan kan hangen plus is met rechte benen ipv gebogen

Beter andere gym zoeken dan
Weinig alternatief in de buurt bij mij, na mn powerliftwedstrijd maak ik wellicht een switch, hun machine gaat overigens alsnog maar tot 155, maar op hoop van zegen is een gympin daar toegestaan

Vind het zelf ook fijn om quads/hams lb veelal te splitsen, als je beide full nuke op 1 sessie doet dan is niet te doen en een vd 2 train je minder hard. 2x pw lb ene keer meer hams andere keer meer quads vind ik zelf ook echt ideaal.

Had absoluut wel meer in gezeten maar toch leuk om te zien dat tussen mijn cut in 2022 en nu er wel wat massa bij zit. Heb in tussentijd niet een serieuze bulk gedaan dus ben benieuwd onder begeleiding van @wovano of we komend jaar nog zo’n verschil kunnen neerzetten

Bijlagen

• IMG_2694.jpeg
    IMG_2694.jpeg
    262,2 KB · Weergaven: 134
Adductoren zijn ook met één enkel been per keer te trainen op het abductie apparaat. Dit vergt een beetje oefening, maar het lukt erg goed.

Even een toevoeging ; de credits hier voor gaan uit naar Dante Trudel van wie ik het heb afgekeken.

Laatst bewerkt:
Had absoluut wel meer in gezeten maar toch leuk om te zien dat tussen mijn cut in 2022 en nu er wel wat massa bij zit. Heb in tussentijd niet een serieuze bulk gedaan dus ben benieuwd onder begeleiding van @wovano of we komend jaar nog zo’n verschil kunnen neerzetten
Je doet me aan Jason Statham denken. Zelfde uitstraling en shape.

Terug
Naar boven