AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

?
1745582073935.png

Zo dan, jij hebt je niet laten gaan. Weet je al of je meedoet komende wedstrijd of gaat bouwen?

F zo dan, dat zijn een heleboel wat kilos minder al zou je dat op basis van je fotos niet eens zeggen. Dat bedoel ik overigens positief mocht dat op schrift niet helemaal duidelijk zijn.
Neen dit jaar geen wedstrijd. Coach raadt aan om te werken aan de werkpunten die ik heb gekregen van de jury. En dat is exact wat ik ga doen nu.. ook erg druk nu we gaan investeren in vastgoed in Spanje, trouw regelen, dubai…

Maar sowieso volgend jaar Empro classic Spanje !

Pest die jongen nou eens niet zo. Hij is al onzeker genoeg. Al zal ik die wallen/lijnen wel even laten nakijken. Ik ben wel jaloers op zijn gladde natty voorhoofd.

Pest die jongen nou eens niet zo. Hij is al onzeker genoeg. Al zal ik die wallen/lijnen wel even laten nakijken. Ik ben wel jaloers op zijn gladde natty voorhoofd.
Ik voelde me net @vntl ik had maar 4 uur geslapen , mijn buurman heeft 3x het brandalarm laten afgaan door weet ik veel wat vannacht. Bedankt voor het compliment !

Ik slaap denk laatste 2 maanden 4 uur per nacht, maar is ook wel te zien aan mijn gezicht 👍

Slechte slaap maakt je echt fucking lelijk ja. Eigenlijk is weinig/slechte slaap een killer voor letterlijk alles.

b1efac4aed92cce7618937dc90f3fd2664f0dd7f_full.jpg

Ik werd wakker wegend 74.5 kg, het lichtste dat ik al een lange tijd ben geweest

Nu extreem hoog volume dagelijks grip training, vaak naar failure. Gewoon expand your hand bands en captains of crush.

Bijlagen

• 1000092221.jpg
    1000092221.jpg
    135,5 KB · Weergaven: 139
Laatst bewerkt:
Schermafbeelding 2025-04-28 072156.png

Ik heb nu mijn dieet echt goed onder controle.
Macros tellen doe ik wel niet. Ik probeer als ik honger heb koffie te drinken, en als het echt niet meer kan pak ik een omeletje, fruit, of blikje tonijn.
De medicatie maakt het lastig om droog te worden, maar het lukt me nu wel.

Terug
Naar boven