- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen dit jaar geen wedstrijd. Coach raadt aan om te werken aan de werkpunten die ik heb gekregen van de jury. En dat is exact wat ik ga doen nu.. ook erg druk nu we gaan investeren in vastgoed in Spanje, trouw regelen, dubai…Zo dan, jij hebt je niet laten gaan. Weet je al of je meedoet komende wedstrijd of gaat bouwen?
F zo dan, dat zijn een heleboel wat kilos minder al zou je dat op basis van je fotos niet eens zeggen. Dat bedoel ik overigens positief mocht dat op schrift niet helemaal duidelijk zijn.
Heb je je alweer bedacht? Gelukkig ben je zo stabiel.
Zo stabiel als nitroglycerine.Heb je je alweer bedacht? Gelukkig ben je zo stabiel.
jaloers
op jou ja met die dikke armen.
Ik voelde me net @vntl ik had maar 4 uur geslapen , mijn buurman heeft 3x het brandalarm laten afgaan door weet ik veel wat vannacht. Bedankt voor het compliment !Pest die jongen nou eens niet zo. Hij is al onzeker genoeg. Al zal ik die wallen/lijnen wel even laten nakijken. Ik ben wel jaloers op zijn gladde natty voorhoofd.
Katlin0 bijt niet hoor, je mag haar heus eens je gedacht zeggen als reply op haar relevante bijdrageIk voelde me net @vntl ik had maar 4 uur geslapen , mijn buurman heeft 3x het brandalarm laten afgaan door weet ik veel wat vannacht. Bedankt voor het compliment !
Ik ben een beetje bang voor zulke vrouwen hihi 🤭Katlin0 bijt niet hoor, je mag haar heus eens je gedacht zeggen als reply op haar relevante bijdrage
uhmmm ja eerlijk wel 😬Ik slaap denk laatste 2 maanden 4 uur per nacht, maar is ook wel te zien aan mijn gezicht 👍