- Waardering
- 1.879
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een verschil man! En wat ik zo mooi vind is dat het een "duurzaam traject" is. Niet "in 10 weken x kilo eraf", maar al een jaar lang bezig. Kleine stappen met groot resultaat en daarmee gewoontes verandert waardoor je niet alleen de kilos eraf krijgt, maar eraf kan houden. Knap!
Bedankt! Nog even doorzetten en dan is de eerste fase afgerond. Ik ga nu een stuk beter/bewuster met eten om dus ik heb het gevoel dat als ik de ommekeer van cut naar lean bulk goed aanpak het wel goed komt.Wat een verschil man! En wat ik zo mooi vind is dat het een "duurzaam traject" is. Niet "in 10 weken x kilo eraf", maar al een jaar lang bezig. Kleine stappen met groot resultaat en daarmee gewoontes verandert waardoor je niet alleen de kilos eraf krijgt, maar eraf kan houden. Knap!
Ik gok eerder 15-16%
Hoe kom je bij 8%?
Zonde om je fysiek steeds zo te verneuken beide kanten op man
Waarom zou je naar 20+% willen, het is ongezond. Waarom niet een goede DL op max 15% of desnoods max 20%?Haha ik maak grapjes. Ben al weer 20%+
Ik doe het voor de kracht.
Ik ben voor mijn gevoel gezond, ik loop 20000+ stappen per dag nogWaarom zou je naar 20+% willen, het is ongezond. Waarom niet een goede DL op max 15% of desnoods max 20%?
Dit is mijn dagelijks dieet nu: 6L volle melk, tros bananen, half pak havermout, avondeten
Wtf dit is echt niet goedDit is mijn dagelijks dieet nu: 6L volle melk, tros bananen, half pak havermout, avondeten
Geen junkfood
Melk is goed voor elk😁Dit is mijn dagelijks dieet nu: 6L volle melk, tros bananen, half pak havermout, avondeten
Geen junkfood
Zag er vorige maand een stuk beter uit
Had wel minder massa en kracht.
Minder vet en vocht vooral