Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.760
Mark, stop met het drinken van zo veel melk en ga bewuste keuzes maken met voeding.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mark, stop met het drinken van zo veel melk en ga bewuste keuzes maken met voeding.
NeeMark, stop met het drinken van zo veel melk en ga bewuste keuzes maken met voeding.
Je kijkt te veel naar Sam Sulek!
Klinkt niet als een melkboer.
kijk: https://www.youtube.com/shorts/d7YoCb1ctS8
Net gedaan
Towel strict eend ketting curl 40 kg x 6
Een handdoek is best sterkAls die towel breekt en de kettelbell op je teen valt heb je pijn.
Niet die van die action, die scheur je na 3x afdrogen kapot.
Doe is minder melk vooraleer je eruit ziet als een pudding.
Tauwel curls bekt ook net iets lekkerder.Als die towel breekt en de kettelbell op je teen valt heb je pijn.
Sam Sumelk, gemiste kans
Half jaar maar? Mijn teennagel is vroeger eens in de lengte gesplitst (van topje tot de rand) en is langs de ene kant blijven verder groeien en aan de andere kant een nieuwe beginnen onder groeien. Heeft jaren geduurd voor er geen verkleuring meer onder zat en nu nog is de ene helft van mijn nagel twee maal zo dikNiet die van die action, die scheur je na 3x afdrogen kapot.
Ik heb half jaar geleden een schijf van 2.5kg op mijn grote teennagel laten vallen en het is nu pas bijna eruit gegroeid die verkleuring onder de nagel. Moet je nagaan met een schijf van 10/20kg, dat word janken.
Gelukkig was er niemand destijds in de gym, want moest ook wel een traantje laten.