Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je je badkamer aan het verbouwen gelijk?Post pull / pre bed
Morgen gelukkig weer push, want die triceps zijn categorie natty.
![]()

Checkin fotos dus die in de slip zijn meestal eind vd dag aangezien ik 05.00 begin met werk en het dan te donker is om fotos te maken. Soms maak ik ze weekend, maar elke 4 dagen checkin is dat niet altijd mogelijk. Scheelt enorm qua looks of ik ze smorgens nuchter of eind vd middag maak ivm het eten. Uiteraard de checkin fotos zijn legit en natuurlicht en een badkamer foto is “optimaal” qua belichting waardoor je stuk bruter oogt maar voor checkins staat niemand erop te wachten.
Gear is 500mg test/ 400mg primo pw, niks bijzonders maar ik ben ook niet van de 10 weken +10kg bulken en als ik +10kg in een jaar pak en wel constant in een surplus daardoor kan zitten blijf ik aardig lean waardoor cut/prep niks voorstelt en doordat je geen “extra” gewicht meesjouwt zijn bloedwaardes/bloeddruk altijd goed.
Primo alweer beschikbaar dan? of had je nog voorraad? 
Had vorig jaar 2 kitjes 200mg ml besteld dus teer daar nog wel even op.Primo alweer beschikbaar dan? of had je nog voorraad?
![]()
Is dat geen stroop op die dosering?Had vorig jaar 2 kitjes 200mg ml besteld dus teer daar nog wel even op.
Eigenlijk niks aparts. Heb ook de 100mg ml primo maar merk geen verschil tussen beide en vanzelfsprekend voorkeur naar minder mls prikken.
Geef je groot gelijk, heb hem zelf nog nooit op 200 langs zien komen vandaar😁Eigenlijk niks aparts. Heb ook de 100mg ml primo maar merk geen verschil tussen beide en vanzelfsprekend voorkeur naar minder mls prikken.
Op de label staat 200mg/ml, wat erin zit is spannend. Alhoewel je die echtheid certificaten kan zien weet je alsnog niet of jij een vial uit die batch hebt aangezien de chinees alles blanco stuurt.Geef je groot gelijk, heb hem zelf nog nooit op 200 langs zien komen vandaar😁
Kan gewoon, wel meer kans op pip.Geef je groot gelijk, heb hem zelf nog nooit op 200 langs zien komen vandaar😁
CHK-CU doet zijn ding 💪👌Klaar om alle pepernoten met de intocht op te eten 🫃🏻
101.3kg momenteel, hoop 103+ te halen eind vd blast, week 5 vd 15/20.
![]()
2mg pd merk ik vooral dat huid veel gladder/“smooth” oogt en haar was al dik maar volgens mijn vriendin nog dikker. Alle middeltjes zijn overbodig geworden met ghk en het is zelfs barstens goedkoop. Ik smeer letterlijk geen creme meer nu ik ghk gebruik.
Hoe lang gebruik jij het nu en wanneer merkte jij de resultaten. Ik gebruik het nu een maand 2mg per dag, maar merk nog weinig.2mg pd merk ik vooral dat huid veel gladder/“smooth” oogt en haar was al dik maar volgens mijn vriendin nog dikker. Alle middeltjes zijn overbodig geworden met ghk en het is zelfs barstens goedkoop. Ik smeer letterlijk geen creme meer nu ik ghk gebruik.