MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

1000145551.jpg

Chest blijft maar groeien
Dropsets Decline pushup met 10 kg plaat, dan normale decline pushup, dan normale pushup
Hele dag door

1000145551.jpg

Chest blijft maar groeien
Dropsets Decline pushup met 10 kg plaat, dan normale decline pushup, dan normale pushup
Hele dag door
Goed bezig, het resultaat mag er zijn. Een heel verschil met toen je liters melk per dag wegtikte :D

En respect voor je discipline. Wel ook je rust pakken he.

Deze hoeveelheid huid ga je echt niet met peptiden of iets dergelijks strak krijgen. GHK-Cu kan zeker de huidkwaliteit verbeteren (dunner, gladder, betere textuur), maar het heeft nul effect op daadwerkelijk loshangend overtollig vel. Dat kun je alleen operatief corrigeren, dus laten we eerlijk blijven zodat Dennis precies weet waar hij aan toe is.

Nogmaals: het blijft een extreem knappe prestatie van hem.

@DennisB — gewoon zo doorgaan, je bent super bezig.
Ik zeg niet dat dit de holy grail is. Ik geef aan dat ik het ga testen het komende jaar.
Dus kan hij dat even afwachten voordat hij het mes erin laat zetten.
En zo erg vind ik het nou ook weer niet. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.

Ik zeg niet dat dit de holy grail is. Ik geef aan dat ik het ga testen het komende jaar.
En zo erg vind ik het nou ook weer niet. Maar dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Ik snap dat je het goed bedoeld maar peptiden gaan de losse huidplooien echt niet strak krijgen, simpel! Gebruik het zelf ook een aantal weken nu en heb wel merkbaar betere huidkwaliteit waar ik erg blij mee ben maar meer ook niet.

Maar ik ben ook nog niet klaar met cutten 😅

Check-in zegt niks. Gaat om je gem. gewicht wat je zelf ook aangaf, Maar goed.
Enige enkele meting die waarde heeft is weegmoment voor wedstrijd..

Terug
Naar boven