AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Denk dat dreamy het niet negatief bedoeld, maar dat als iemand zon behandeling ondergaat die vaak een half jaar met gemillimeterd/kort haar loopt. Kan me niet herinneren dat ik een update hierin gaf dat ik dit had, alhoewel mijn vriendin mij soms wel wat korter knipt als ze dit weer mooier vind. Om dan meteen te denken dat ik een haartransplantatie gedaan heb….

Denk dat dreamy het niet negatief bedoeld, maar dat als iemand zon behandeling ondergaat die vaak een half jaar met gemillimeterd/kort haar loopt. Kan me niet herinneren dat ik een update hierin gaf dat ik dit had, alhoewel mijn vriendin mij soms wel wat korter knipt als ze dit weer mooier vind. Om dan meteen te denken dat ik een haartransplantatie gedaan heb….
Dat heb je weer haarfijn uitgelegd.

Je ziet het gelijk aan iemand of die een haartransplantatie heeft gehad
Dat is variabel, als 'n arts je haarlijn kaarsrecht op je voorhoofd zet, dan heb je de verkeerde uitgekozen. En als je de onderliggende problemen van de haaruitval (wat vaker lifestyle is dan genetisch tegenwoordig) niet oplost zal het al snel lelijk aflopen. Ik ken een jongeman met mooi lang haar, waarvan je niet kan zeggen dat zijn haarlijn van een transplant komt. Die jongen was een paar jaar vegan, en is daardoor veel haar verloren. Nadat hij vegan-af is gegaan groeide het haar wel weer, maar bij de inhammen bleef 'ie kaal. Hedendaags heeft 'ie 'n bos met haar waar menig vrouw jaloers op is. 'n goede arts, 'n hoop geld (2500 FUE grafts) en een hoop aftercare.
Als je lang haar hebt kan je wel het e.e.a. houden, maar gezien de meeste kalende mannen toch kort en pittig dragen scheren ze haast unaniem kaal. De claim is dat het makkelijker is voor het herstel, maar de realiteit zegt dat dat makkelijker voor de arts is.

Ga je niet meer naar Syrische kapper elke 3 weken ?

@AK Je houdt jezelf wel voor de gek als je denkt dat kuren i.c.m je zware bodyweight etc. geen levensjaren er vanaf haalt. Ook i.c.m. met een boatload supps, checkups etc is het iets minder slecht maar gewoon slecht lol.

Je bent nog dommer dan ik dacht wat dat betreft en dat komt van iemand die zelf ook al jaren kuurt en niet zijn kop in het zand duwt :roflol:.

Kuren is gezond, kijk maar naar de statistieken van oa @AndroidHealthClinic.
schade komt door de jaren heen, meestal nog niet in 3j kuren.

@AK Je houdt jezelf wel voor de gek als je denkt dat kuren i.c.m je zware bodyweight etc. geen levensjaren er vanaf haalt. Ook i.c.m. met een boatload supps, checkups etc is het iets minder slecht maar gewoon slecht lol.

Je bent nog dommer dan ik dacht wat dat betreft en dat komt van iemand die zelf ook al jaren kuurt en niet zijn kop in het zand duwt :roflol:.
Ben het qua levensjaren gedeeltelijk wel met je eens maar het is wel een keuze die bij de persoon zelf ligt.

Dat kuren niet goed is voor je gezondheid weet iedereen maar de hoeveelheid obesitas, rokers, drinkers en drugsgebruikers liggen doorgaans eerder in de kist en hier hoor je niemand over.

Ben het qua levensjaren gedeeltelijk wel met je eens maar het is wel een keuze die bij de persoon zelf ligt.

Dat kuren niet goed is voor je gezondheid weet iedereen maar de hoeveelheid obesitas, rokers, drinkers en drugsgebruikers liggen doorgaans eerder in de kist en hier hoor je niemand over.
Ik ben benieuwd naar de statistieken hierover. Uiteraard wint alcohol/drugs/roken het met 't dodental per capita, maar wie sterven er jonger? En als men dan eerder sterft, hoe lang zijn zij dan al aan het "mis"bruiken? Ik weet het niet.

Aangezien het weer een nutteloze discussie word en straks iedereen bang is om te trainen en de overstap naar paardrijden maakt.

Start offseason mei vs nu, armen/benen zijkant mag allemaal nog wel voller. (Kon wel 3 maanden niet trainen ivm haartransplantatie). Mijn voorkeur, langzaam bw gainen en zo lang mogelijk in een kleine surplus blijven zodat je geen onnodig gewicht pakt (vocht/vet) en geen tijd verspilt in een cut waar je nagenoeg geen spiermassa in bouwt.

D32BFFB7-CA42-48BF-90A7-82A501689F63.jpeg - 689073

Aangezien het weer een nutteloze discussie word en straks iedereen bang is om te trainen en de overstap naar paardrijden maakt.

Start offseason mei vs nu, armen/benen zijkant mag allemaal nog wel voller. (Kon wel 3 maanden niet trainen ivm haartransplantatie). Mijn voorkeur, langzaam bw gainen en zo lang mogelijk in een surplus blijven zodat je geen onnodig gewicht pakt (vocht/vet) en geen tijd verspilt in een cut waar je nagenoeg geen spiermassa in bouwt.

D32BFFB7-CA42-48BF-90A7-82A501689F63.jpeg - 689073
nice!

Wie is je coach momenteel

Dat is ook de vaste smoes. Trainen en niet kuren is gezonder.

Verders weet je nooit hoe oud je wordt of zou worden. Zat gezond levende mensen die kanker krijgen, zelfs longkanker terwijl ze nooit hebben gerookt

Zit nu 2.5 jaar bij Roel en ga volgend jaar nog een wedstrijd seizoen met hem doen <102kg. Daarna wil ik nog wel een off season bij Patrick Tuor doen aangezien ik het toch wil meemaken wat de elite coaches nou daadwerkelijk allemaal doen en hij mij momenteel (naast Stefan Kienzl, bossofoutlaw) het meeste aanspreekt.

Ik heb nooit hoeven te kuren om al mijn doelen te bereiken (op Buttie na dan) en ben reeds bijna 54 jaar oud !!

Ok ik bied mijn verontschuldigingen aan

Ook dat. Van anavar kom je echt geen 6kg in spiermassa bij,
Ik was laatst zelfs met creatine al bijna 6 kilo aangekomen. Ben ermee gestopt omdat ik te zwaar werd.
Nu even gestopt met bodybuilding want woog meer dan ooit half vorige maand. Het is natuurlijk wel de bedoeling in de eerste plaats hardloper te blijven. Ik had zoiets van nou, dan maar een 5e in plaats van een 2e plaats op de contest

Terug
Naar boven