Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Armdag vandaag, beginnen echt goed mee te groeien. Rechts zit met pomp op 45

20140507_163151-1_zpse6cb219e.jpg

captain upperbody doesnt do legs.

benen lopen wat achter, maar beginnen ook wat bij te trekken. Pak ze sinds kort weer 2x per week als mn knie niet teveel zeurt (loop met ****ing lange knieblessure, MRI wees niks uit). Bovenbeen omtrek zit nu op een zielige 64. Zal pic even toevoegen, brb

captain upperbody doesnt do legs.

benen lopen wat achter, maar beginnen ook wat bij te trekken. Pak ze sinds kort weer 2x per week als mn knie niet teveel zeurt (loop met ****ing lange knieblessure, MRI wees niks uit). Bovenbeen omtrek zit nu op een zielige 64. Zal pic even toevoegen, brb

64cm is met jou lengte best netjes.

hé ruim je kamer is op smeerpijp!!

benen zien er wel goed gedeninieerd uit.

hé ruim je kamer is op smeerpijp!!

benen zien er wel goed gedeninieerd uit.

t vrouwtje moet maar weer eens langskomen.. :P
haha nee studieweek, dus denk dat ik vandaag maar eens ga opruimen, want studieontwijkendgedrag

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Zag tijdje terug datje info won over aas, benje nu on?

Benen staan al een half jaar op 63-64 hoor:o fysiek dat ik nu heb heb ik natty bereikt, be reeve or not

t vrouwtje moet maar weer eens langskomen.. :P
haha nee studieweek, dus denk dat ik vandaag maar eens ga opruimen, want studieontwijkendgedrag

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Benen staan al een half jaar op 63-64 hoor:o fysiek dat ik nu heb heb ik natty bereikt, be reeve or not

Geloofje wel hoor, vroeg alleen ofje die plannen doorgezet hebt haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha ja FML. Ik moet echt een x hardcore gaan cutten geloof ik, anders komen die Abs nooit van ze lang zal ze leven :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha ja FML. Ik moet echt een x hardcore gaan cutten geloof ik, anders komen die Abs nooit van ze lang zal ze leven :p

Ja is k*t man.... Je heb precies hetzelfde als ik :( Ben het nu wel zat en ga er echt voor, deze zomer moet ik gewoon die blokjuhs :o

Punjab nice!

Borst is wel matig tot slecht..

Goeie progressie Pun, zou wel binnenkort ff goeie cut pakken ;)

Terug
Naar boven