Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

them delts...
en 21 jaar, danmn :o

Netjes hoor Gym12345 :cool:

wtf gemuteerde schouders :D

bij deze, ziet er stuk kleiner uit zo ..

30rtzky.jpg

5ey2qs.jpg

Rug aardig wat dikker geworden op low reps, nog lang niet wijd genoeg tho, krijg die wijde V er maar niet in of 't ligt aan m'n poses, denk een combi van die 2. Foto pre-workout genomen en al iets van 36 uur geen carbs gehad, in de cut nu dus.

Fuuu, do I even lift :mad:.

Komen goede fysieken voorbij :thumbup:.

Rug aardig wat dikker geworden op low reps, nog lang niet wijd genoeg tho, krijg die wijde V er maar niet in of 't ligt aan m'n poses.

Pose, de massa heb je al. Biceps plaatsen zodat ze boven je schouders uitkomen. Daarmee trek je tegelijkertijd je lats veel meer naar buiten. Daarnaast creëer je de illusie dat je biceps groter zijn. Succes!

Oude pic op 84kg vorig jaar rond deze tijd. Momenteel sta ik nu iets droger op +/-90kg.
Pic is meer om te laten zien wat ik bedoel qua pose, recente foto's heb ik niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thx iedereen! Aan wie ik het kon, karma given. :)
Mijn stats zijn 95 kg, 189 cm en 8% ofzo, meet dat eigenlijk nooit.

Fotootje geschoten tijdens rug training,

x2piyc.jpg
Nice! beide 21 jaar.
Sick delts btw.

http://i57.tinypic.com/5ey2qs.jpg

Rug aardig wat dikker geworden op low reps, nog lang niet wijd genoeg tho, krijg die wijde V er maar niet in of 't ligt aan m'n poses, denk een combi van die 2. Foto pre-workout genomen en al iets van 36 uur geen carbs gehad, in de cut nu dus.

Foto lijkt vanuit een wat laag punt genomen waardoor het v-shape effect minder is, je rugdikte is iig top!
Klein beetje met je rug naar achter hangen en armen wat hoger houden, doet al veel goeds. ;)

Pose, de massa heb je al. Biceps plaatsen zodat ze boven je schouders uitkomen. Daarmee trek je tegelijkertijd je lats veel meer naar buiten. Daarnaast creëer je de illusie dat je biceps groter zijn. Succes!

Oude pic op 84kg vorig jaar rond deze tijd. Momenteel sta ik nu iets droger op +/-90kg.
Pic is meer om te laten zien wat ik bedoel qua pose, recente foto's heb ik niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie progress kijkend naar je avatar.

Ehm nee, ellebogen zo breed mogelijk is een schoudersloper...

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Als je je armen naast je houdt in een 90 graden hoek (alsof je een guillotine press wil doen) voel je gelijk hoeveel spanning er op je schouders komt te staan tov armen dichter bij je lichaam.

heb nog steeds last van me schouder nadat ik probeerde breder te pakken op aanraden van iemand :roflol:

Terug
Naar boven