MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

i dont do bench xD
flyes all the way bro. schouder is naar de kleute. Doe ook geen enkele schouder isolatie. Niks aan presses

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

oooh snizzap, stalker allertttsss
1.gif

ik zie geen naam of hoofd, en herken mannen niet aan hun lichaam (nohooms)

Idd presses zijn overrated on roids.

haphap, vis gepakt...

misschien zou je meer p*ssy pakken ipv vis als je wat minder liep te flamen en wat meer aan je fysiek zou werken, justsaying.
Minrin squats though, doe k je niet na

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

ja. Schouderblessures waren de reden dat ik dr 19-22 uit heb gelegen. Nu train ik dr gewoon om heen

hoe is je schouder dan ****ed, niet op te lossen ?

hoe is je schouder dan ****ed, niet op te lossen ?

ben echt bij een fysio of 5 geweest, echo laten maken ed, maar niet heel duidelijk iets te vinden. Poos gelopen met slijmbeursontsteking. Tegenwoordig wel iets vooruitgang met huidige fysio, maar loop dr al zo lang mee te k*tten dat ik dr eigenlijk niet meer op hoop dat het over gaat. Opdrukken bijv gaat ook voor geen donder, en boven mn hoofd heffen is best schijt. Impingement achtige klachten

misschien zou je meer p*ssy pakken ipv vis als je wat minder liep te flamen en wat meer aan je fysiek zou werken, justsaying.
Ik dus kijken hoeveel hij squat... zie ik 3x140 staan XD
Ik weeg 11 kg minder en squat dat al :')

Ik dus kijken hoeveel hij squat... zie ik 3x140 staan XD
Ik weeg 11 kg minder en squat dat al :')

Jw is geen powerlifter, dus wat maakt het uit hoeveel hij squat? Ik zie er liever uit alsof ik 150 squat en maar 90 squat dan dat ik daadwerkelijk 150 squat en er uitzie alsof ik er maar 90 kan.

Nice fysiek jw ;) Bovenkant borst lijkt wel achter te lopen of ben ik mis?

Waarom zou ik dat willen? Ben getrouwd en heb 2 kinderen, mijn leven is voorbij.
Ik werk ook aan mijn fysiek, esthetisch < functionele kracht.
Thnx

Jw is geen powerlifter, dus wat maakt het uit hoeveel hij squat? Ik zie er liever uit alsof ik 150 squat en maar 90 squat dan dat ik daadwerkelijk 150 squat en er uitzie alsof ik er maar 90 kan.

zo'n k*t argument he :roflol: t sluit elkaar ook echt helemaal uit

Echte BB'er ;)

Topic ging weer de goeie kant op...

Terug
Naar boven