MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

35hivwx.jpg

xq9jjk.jpg

volvdk.jpg

Eerste foto is schuin getrokken daarom lijkt het alsof ik schuin sta en ik niet helemaal in balans ban, normaal moet het mooi in balans zijn. Hams blijven werkpunt alsook kuiten.

Ben momenteel 7 days out van me eerste contest, VP zou ik in geen honderd jaar weten. Deze ochtend woog ik 72.3 kg voor cardio.

Faakkkkk xD droog man, netjes!!

@JWdoetookmee, wat voor pijn heb je dan? zijkant van je schouders?

denk dat je hetzelfde hebt als ik. beschadiging van de pezen in me schouders. (waar je schouder stopt en je biceps begint.

alles boven 90 graden met je schouders is ****ed up. laat staan pressen. zeurende k*t pijn continue.

35hivwx.jpg

xq9jjk.jpg

volvdk.jpg

Eerste foto is schuin getrokken daarom lijkt het alsof ik schuin sta en ik niet helemaal in balans ban, normaal moet het mooi in balans zijn. Hams blijven werkpunt alsook kuiten.

Ben momenteel 7 days out van me eerste contest, VP zou ik in geen honderd jaar weten. Deze ochtend woog ik 72.3 kg voor cardio.

Jij hebt echt sick goeie abb genen

Mooie, complete bdb !

Jezus zijn er nou nog steeds mensen die denken dat je kan trainen voor 100% kracht en 0% massa en andersom? Kunnen die mensen alsjeblieft gebanned worden?

Zwart-wit denkende mongols.

Jij hebt echt sick goeie abb genen

thanks man, abs beschouw ik gewoon als ook een volwaardige spiergroep, en train ze dus niet alleen in de cut. Zal ook wel een invloed hebben, al kan ik inderdaad niet klagen :)

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Thanks man, al kom ik wel nog niet in de buurt qua massa bij jou!

@JWdoetookmee, wat voor pijn heb je dan? zijkant van je schouders?

denk dat je hetzelfde hebt als ik. beschadiging van de pezen in me schouders. (waar je schouder stopt en je biceps begint.

alles boven 90 graden met je schouders is ****ed up. laat staan pressen. zeurende k*t pijn continue.

Vind beetje lastig te omschrijven, maar gewoon dat pees strak wordt gespannen en kan verschieten zegmaar, en zeurende/stekende pijn alsof er constant spanning op staat/iets niet helemaal lekker zit

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Jezus zijn er nou nog steeds mensen die denken dat je kan trainen voor 100% kracht en 0% massa en andersom? Kunnen die mensen alsjeblieft gebanned worden?

Zwart-wit denkende mongols.

Had jou niet zo religieus ingeschat dat je Jezus zou vragen om mensen te bannen

bench ook maar 80 hoor...

thanks man, abs beschouw ik gewoon als ook een volwaardige spiergroep, en train ze dus niet alleen in de cut. Zal ook wel een invloed hebben, al kan ik inderdaad niet klagen :)

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Thanks man, al kom ik wel nog niet in de buurt qua massa bij jou!

Nice

Mijn onderste 2 zijn echt zwak. Zelfs toen ik op 11 stond fml

35hivwx.jpg

xq9jjk.jpg

volvdk.jpg

Succes, ik zie je nog wel in het cct ;)

Ziet er stage ready uit! Goed droog
En onlangs jarig geweest? Gefeliciteerd iig

ook chill dat iedereen citeert met foto's steeds, houdt het topic lekker overzichtelijk :thumb:

dikke chest Jwdoetookmee! zeker voor iemand die geen presses kan doen
misschien is er dan toch nog hoop voor mijn k*tchest (met dank aan schouderblessure :( )

Ziet er stage ready uit! Goed droog
En onlangs jarig geweest? Gefeliciteerd iig

ook chill dat iedereen citeert met foto's steeds, houdt het topic lekker overzichtelijk :thumb:

:roflol: vooral met die fotos posterformaat

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Haha, de HAN Voeding en Diëtetiek. Geloof het 2- 3e jaar ofso?

Die brede kale die thuis trainde? (Benjenaamkwijt maar dat ben ik van iedereen:p)

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

dikke chest Jwdoetookmee! zeker voor iemand die geen presses kan doen
misschien is er dan toch nog hoop voor mijn k*tchest (met dank aan schouderblessure :( )

Why cant i

hold all these feels...:(

Terug
Naar boven