Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Jup, jij ook? Zit nog bij de juniors, ben er nog net 20 gekomen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I wishJup, jij ook? Zit nog bij de juniors, ben er nog net 20 gekomen.
Er doet wel iemand mee uit m'n gym.![]()
![]()
![]()
Eerste foto is schuin getrokken daarom lijkt het alsof ik schuin sta en ik niet helemaal in balans ban, normaal moet het mooi in balans zijn. Hams blijven werkpunt alsook kuiten.
Ben momenteel 7 days out van me eerste contest, VP zou ik in geen honderd jaar weten. Deze ochtend woog ik 72.3 kg voor cardio.
![]()
![]()
![]()
Eerste foto is schuin getrokken daarom lijkt het alsof ik schuin sta en ik niet helemaal in balans ban, normaal moet het mooi in balans zijn. Hams blijven werkpunt alsook kuiten.
Ben momenteel 7 days out van me eerste contest, VP zou ik in geen honderd jaar weten. Deze ochtend woog ik 72.3 kg voor cardio.

@JWdoetookmee, wat voor pijn heb je dan? zijkant van je schouders?
denk dat je hetzelfde hebt als ik. beschadiging van de pezen in me schouders. (waar je schouder stopt en je biceps begint.
alles boven 90 graden met je schouders is ****ed up. laat staan pressen. zeurende k*t pijn continue.
Jezus zijn er nou nog steeds mensen die denken dat je kan trainen voor 100% kracht en 0% massa en andersom? Kunnen die mensen alsjeblieft gebanned worden?
Zwart-wit denkende mongols.
het gaat er niet om hoeveel je benched maar hoe lang je barbell is.
thanks man, abs beschouw ik gewoon als ook een volwaardige spiergroep, en train ze dus niet alleen in de cut. Zal ook wel een invloed hebben, al kan ik inderdaad niet klagen
---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------
Thanks man, al kom ik wel nog niet in de buurt qua massa bij jou!
![]()
![]()
![]()

nu weet k nog steeds niet wie je bent haha. Heb even oude topics doorgekeken maar herken niks. Helpmeoutheremayne
Ziet er stage ready uit! Goed droog
En onlangs jarig geweest? Gefeliciteerd iig
ook chill dat iedereen citeert met foto's steeds, houdt het topic lekker overzichtelijk![]()
vooral met die fotos posterformaatHaha, de HAN Voeding en Diëtetiek. Geloof het 2- 3e jaar ofso?
)dikke chest Jwdoetookmee! zeker voor iemand die geen presses kan doen
misschien is er dan toch nog hoop voor mijn k*tchest (met dank aan schouderblessure)