MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

voorkant_zps568278e4.jpg

ben echt bij een fysio of 5 geweest, echo laten maken ed, maar niet heel duidelijk iets te vinden. Poos gelopen met slijmbeursontsteking. Tegenwoordig wel iets vooruitgang met huidige fysio, maar loop dr al zo lang mee te k*tten dat ik dr eigenlijk niet meer op hoop dat het over gaat. Opdrukken bijv gaat ook voor geen donder, en boven mn hoofd heffen is best schijt. Impingement achtige klachten

bah das balen man, als mijn schouders en knieen nu al zo ****ed zouden zijn zou ik echt een k*tleven hebben

Jw is geen powerlifter, dus wat maakt het uit hoeveel hij squat? Ik zie er liever uit alsof ik 150 squat en maar 90 squat dan dat ik daadwerkelijk 150 squat en er uitzie alsof ik er maar 90 kan.

Nice fysiek jw ;) Bovenkant borst lijkt wel achter te lopen of ben ik mis?

Thanks.

Klopt wel ja, doe sowieso niks incline.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

bah das balen man, als mijn schouders en knieen nu al zo ****ed zouden zijn zou ik echt een k*tleven hebben

Thanks man voel me stuk beter al:p

zo'n k*t argument he :roflol: t sluit elkaar ook echt helemaal uit

Ik zie er liever uit dat ik 200 kan benchen, dan dat ik het daadwerkelijk kan en er uit zie als shit. Tis wel degelijk een solid argument..

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Thanks.

Klopt wel ja, doe sowieso niks incline.

Kan je ook geen cable fly's etc met je schouder?

Ik zie er liever uit dat ik 200 kan benchen, dan dat ik het daadwerkelijk kan en er uit zie als shit. Tis wel degelijk een solid argument..

respecteer het dat je dat vind. Maar o man wat zou ik me schamen als ik uberbuff was en iemand vroeg me hoeveel bench je, ja 80kg :(

respecteer het dat je dat vind. Maar o man wat zou ik me schamen als ik uberbuff was en iemand vroeg me hoeveel bench je, ja 80kg :(

Nu is het weer extreem ook hé :p Je hebt wel een punt hoor maar ik gebruikte ook extremen om me statement duidelijk te maken.

Hoe zou je je voelen als je best buff was en iemand vraagt je hoeveel je benched en je moet zeggen

"Ik doe alleen flyes"

Bert stare. Jpg

Momenteel aan't cutten. Doel is 10%. Geen goede kwaliteit, maar was alleen dus gewoon filmpje gemaakt en screenshots genomen. Beter dan niets.

back.jpg

Hahaha ook wel mee eens ja :) Ik ga voor 65/70% massa en de rest kracht. Wil toch ook wel wat kunnen verplaatsen...

heel dat massa vs kracht gejank is onzinnig als de pest altijd. progressive overload = gains. in kracht en massa

35hivwx.jpg

xq9jjk.jpg

volvdk.jpg

Eerste foto is schuin getrokken daarom lijkt het alsof ik schuin sta en ik niet helemaal in balans ban, normaal moet het mooi in balans zijn. Hams blijven werkpunt alsook kuiten.

Ben momenteel 7 days out van me eerste contest, VP zou ik in geen honderd jaar weten. Deze ochtend woog ik 72.3 kg voor cardio.

Netjes ouwe :thumbs:

Nice! Doe je mee aan de New Faces in Malonne?

Terug
Naar boven