XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

lekker onscherp om mijn hoge vet% te verbloemen

wdawaw_zpse339bfc6.jpg

Laatst bewerkt:
skypyper waarom laat jij zo een extravagant karma bericht achter, ik eis nu meteen een antwoord?

Epic lichtinval, cleanbulk, relaxed en koud genomen.
Ondertussen al terug 80-81kg. wil mijn vetpercentage onder de 12% houden :)
Armen extra aan het aanpakken, altijd mijnzwak punt geweest, nu alweer een beetje bijgetrokken.
14uup85.jpg

Vorige week, 100+ kg bereikt.

SADQG1ll.jpg

WrJsqzXl.jpg

Ben wel tevreden over m'n progressie maar er moeten nog wel wat spiermassa/kilo's bij.. op naar de 105-110 dus.. Ik vraag me overigens wel af waar m'n natty limit ligt, maar één manier om daar achter te komen.

Chest een stuk beter dan eerst, pumped/flexed nog redelijk in verhouding maar loopt nog steeds iets achter voor mijn gevoel.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk lijk je in het echt buffer fotos vertekenen heel erg als je zo lang bent

Maar om nou een foto te maken van de weegschaal omdat je 100 kilo weegt bij die lengte vind ik ook beetje kansloos

Waarschijnlijk lijk je in het echt buffer fotos vertekenen heel erg als je zo lang bent

Maar om nou een foto te maken van de weegschaal omdat je 100 kilo weegt bij die lengte vind ik ook beetje kansloos

Wat is daar nou weer kansloos aan, hij schept er toch niet over op ofzo. Ik was ook onmin blij toen ik voor het eerst 100kg benchte en dat is nou ook niet bepaald elite niveau.

umad dat jij nooit 100kg zal halen??

Vorige week, 100+ kg bereikt.

Ben wel tevreden over m'n progressie maar er moeten nog wel wat spiermassa/kilo's bij.. op naar de 105-110 dus.. Ik vraag me overigens wel af waar m'n natty limit ligt, maar één manier om daar achter te komen.

Chest een stuk beter dan eerst, pumped/flexed nog redelijk in verhouding maar loopt nog steeds iets achter voor mijn gevoel.

Nice TallJJ

je kan wel natty limiet berekenen aan de hand van pols en enkel omtrek.

En als ie t niet doet begint iedereen weer te zeiken dat dat nooit 100kg kan zijn.

Terug
Naar boven