AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

rug fototje

13yiix.jpg

nice, wat staat er in je nek?

Kansloos is een groot woord.
Zijn genoeg mensen hier die niet geloven dat hij 100kg is.

nice, wat staat er in je nek?

een symbool uit sanskriet geschrift uit hindoe geloof ofzo, niet dat ik daar in geloof vond wel mooi of iets hebben

Omkar

de onderdelen van Omkar
Omkar (Sanskriet) is een symbool dat verschillende uitvoeringen kent, waarvan de Hindoeïstische variant het bekendst is. De meeste mensen kennen het symbool als Om dat een mystieke of heilige lettergreep is in de Dharmische religies.

De mantra heet Ohm (AUM).
Het symbool heet Omkar.
Onderdelen[bewerken]
Omkar is opgebouwd uit vijf onderdelen:

Het stadium van diep-slaap-bewustzijn ofwel de ondefinieerbare eenheid-der-dingen. Dit staat symbolisch voor de deelmantra M in AUM.
Dit is het stadium van menselijk bewustzijn en staat voor het ontwaken op aards of materieel niveau. Dit staat symbolisch voor de deelmantra A in AUM.
Het stadium van droom-bewustzijn (denken, voelen, wensen, willen). Dit staat symbolisch voor de deelmantra U in AUM.
Het stadium van absoluut bewustzijn in al zijn facetten.
De kroon, het stadium van absolute overgave.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Omkar

Wat is daar nou weer kansloos aan, hij schept er toch niet over op ofzo. Ik was ook onmin blij toen ik voor het eerst 100kg benchte en dat is nou ook niet bepaald elite niveau.

idd, ik ook
toen ik 200 voor t eerst benchte ook wel trouwens

nog steeds geen elite niveau :(

Waarschijnlijk lijk je in het echt buffer fotos vertekenen heel erg als je zo lang bent

Maar om nou een foto te maken van de weegschaal omdat je 100 kilo weegt bij die lengte vind ik ook beetje kansloos
Foto van de weegschaal zit er gewoon bij omdat ik niet het idee zou hebben dat iemand boven de 100 kilo zou wegen op basis van de eerste foto. Natuurlijk kan je ook wel zorgen dat de weegschaal een hoger gewicht aan geeft maar daar heb je verder ook niks aan.

Ik heb ook wel het gevoel dat een foto wat vertekend. Zeker als ik naast iemand van gemiddelde lengte/gewicht sta. Sowieso heb ik een andere kijk op de wereld omdat ik altijd omlaag kijk, en de meeste mensen moeten omhoog kijken naar mij.

Desalniettemin ga ik rustig verder met trainen en zie ik wel waar ik eindig. Een nummertje zegt eigenlijk ook niet zo veel.

Nice TallJJ

je kan wel natty limiet berekenen aan de hand van pols en enkel omtrek.
Hehe thanks brah dacht je al te herkennen. Natty limit zegt op zich ook eigenlijk niks, is voor iedereen anders. Maar toch benieuwd wat mogelijk is. Heb zelf wel het idee dat er nog wel een aantal kg's spiermassa bij kan in de loop van de jaren.

ik snap nooit waarom mensen dingen laten tatoeëren in talen en symbolen die ze zelf niet kunnen lezen, straks staat er dat je van penis houd en dan?

ik snap nooit waarom mensen dingen laten tatoeëren in talen en symbolen die ze zelf niet kunnen lezen, straks staat er dat je van penis houd en dan?

Als dat op je rug staat zou ik uit de straat van mat blijven voordat je een hernia te pakken hebt :gay:

Flinke rug

Morgen meting. Hopelijk -11%..

2nupv77.jpg

Terug
Naar boven