MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

waarom zou dat niet gaan? als je er 100% voor gaat, alles ervoor opgeeft en alle tijd erin stopt, geloof ik best dat je een vergelijkbare arnold kan worden.

nee dat doe ik ook niet, maar het altijd zeiken van: pak meer massa dit dat. iedereen heeft andere doelen en die hoef je niet te gaan opdringen bij iemand anders vind ik

waarom is Arnold dan mr olympia? En niet een of andere harry? Ik denk dat het je vies zal tegenvallen, zeker als je AAS in de zelfde (kleine) hoeveelheden neemt als Arnie. Niet hopen brah

doelen moet je zelf beslissen en vooral doen wat je zelf wil. Maar niet gaan janken als je na jaren nog bij lange na niet de massa hebt die je wil hebben omdat je alleen maar aan het cutten bent.

owja want iedereen MOET 100+ kg wegen op 1.85m en MOET 300+kg benchen. jij hebt toch hele andere doelen dan mij ofnie pleurkaat. ik heb liever net zo'n fysiek als jeff/lazar/tavi dan dat ik erbij loop als een of andere arnold.

dat jij zo'n fysiek wilt, wilt nog niet zeggen dat andere mensen dit ook moeten.

pleur toch op man, kaat

mss eens naar het dutchfitness forum verhuizen, misschien worden je danspasjes daar wel geaccepteerd.

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

waarom zou dat niet gaan? als je er 100% voor gaat, alles ervoor opgeeft en alle tijd erin stopt, geloof ik best dat je een vergelijkbare arnold kan worden.

nee dat doe ik ook niet, maar het altijd zeiken van: pak meer massa dit dat. iedereen heeft andere doelen en die hoef je niet te gaan opdringen bij iemand anders vind ik

maar met jouw stats ben je dan ook gewoon ecto, natuurlijk word je dan verteld dat je meer massa moet pakken op een bodybuilding forum..

waarom is Arnold dan mr olympia? En niet een of andere harry? Ik denk dat het je vies zal tegenvallen, zeker als je AAS in de zelfde (kleine) hoeveelheden neemt als Arnie. Niet hopen brah

doelen moet je zelf beslissen en vooral doen wat je zelf wil. Maar niet gaan janken als je na jaren nog bij lange na niet de massa hebt die je wil hebben omdat je alleen maar aan het cutten bent.

ik snap heus wel dat ik flink moet bulken voordat ik weer ga cutten, maar ook als iemand er een foto opzet, gaat iedereen gelijk huilen dat ie meer massa moet pakken. iedereen begint als schrale ecto en iedereen moet ergens beginnen.

kijk, als ik nou al 6 jaar die hard fitness, en heb dit fysiek, oke dan mag je gaan zeggen pak meer massa en shit, maar als iemand net een jaartje bezig is, en hij heeft veel gegained en wil even cutten voor die sixpack. ga dan niet huilen a.u.b over dat hij gaat cutten.

maar denk ook niet dat iemand hier is die alleen maar cut? want lager kan je op ten duur niet meer want dan ben je deud...

ik cut ook ieder jaar vanaf mei tot augustus en elk jaar kom ik groter en harder te staan...

dus je hoeft niet 10 jaar lang te bulken...

mss eens naar het dutchfitness forum verhuizen, misschien worden je danspasjes daar wel geaccepteerd.

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

maar met jouw stats ben je dan ook gewoon ecto, natuurlijk word je dan verteld dat je meer massa moet pakken op een bodybuilding forum..

jij bent toch ook als schrale ecto begonnen? hoelang ben je al aan het bb'en? ik ben net een jaartje bezig en vind dat ik het goed doe voor dat ene jaar zonder al teveel kennis te hebben gehad over voedsel en trainen

Wat een hoop sc weer hier :(
Zoveel members zoveel meningen. Stop met zeiken/b**chen en post liever foto's :rolleyes:

[ ] Jimmies unrustled
[x] Jimmies rustled

Discussies tussen 18-jarigen over helemaal niks :popcorn2:

maar denk ook niet dat iemand hier is die alleen maar cut? want lager kan je op ten duur niet meer want dan ben je deud...

ik cut ook ieder jaar vanaf mei tot augustus en elk jaar kom ik groter en harder te staan...

dus je hoeft niet 10 jaar lang te bulken...

Marvin :o

Je maakt een grapje toch... Zeg me alsjeblieft dat je een grapje maakt..

God geeft maar een paar van ons uber genetics..

Jezus man

Ik kwam voor foto's van gespierde mannen.. wats deze

/disappointed

idd die vrouwen op dbb posten nooit piccas zitten alleen maar een beetje rond te slooten voor karma :mad:

noem je sniezel nou een beachboy......

Ik citeer z'n eigen onderschrift: Huge beachboy :o

@ meaantje, je moet toch ergens beginnen. Werden jou posts in het begin ook afgekraakt omdat je "maar" 70 woog? Lekker iemand de grond in boren, achja zo zitten er wel meer van op DBB.

Back ontopic nu maar:)

alsof je ooit zo´n fysiek als arnold zou kunnen hebben :rolleyes:

maar als dat niet je doel is en veel aan het cutten bent moet je ook niet na een tijd zeiken van oh, ik ben nog steeds ecto, wat moet ik doen...

maar je doet net alsof je al 100kg weegt, terwijl je maar 79kg weegt op 1.85m.. ga eens massa pakken jij:(

Sniezel post een pic en er komt 10x 'STREEEFFFFFVVV!!!' voorbij, maar die mensen zijn dan nog zo'n 15kg massa verwijderd van Sniezel en zijn alleen maar continu aan het cutten.

Doe iets aan je body image disorder of stop gewoon met doen alsof je die ziek ambitieuze bodybuilder bent terwijl je gewoon je buikspieren zichtbaar wilt hebben.

Euu jongens... ik bedoelde het goed toen ik zei dat men eens vaker moet gaan cutten naar onder de 10% :roflol:

De reden waarom ik dat zeg is omdat ik zo vaak gasten heb die naar mij toe komen en vragen hoe ik zo een body kan hebben, terwijl ze zelf 10kg zwaarder dan ik zijn. Als zo iemand gaat cutten komt er bij hem net zo een fysiek naar boven. Alleen hoor ik ze te vaak zeggen "ik wil eerst die 110kg aantikken, daarna ga ik pas cutten"

Als je net 2 jaar traint en amper massa hebt is het een ander verhaal. Maar zelfs dan is het handig om alvast een te cutten om te kijken welke cut methode voor jou werkt, je leert zo onwijs je lichaam kennen.

Get my point. :D

HvYkBIv.jpg

owkee dan maar een foto´tje howr. poverty belichting ook

Ik citeer z'n eigen onderschrift: Huge beachboy :o

@ meaantje, je moet toch ergens beginnen. Werden jou posts in het begin ook afgekraakt omdat je "maar" 70 woog? Lekker iemand de grond in boren, achja zo zitten er wel meer van op DBB.

Back ontopic nu maar:)

ja. Ik woog ongeveer 77kg toen ik op dbb kwam volgens mij, maar ik ben wel lekker aan het bulken!

maar je doet net alsof je al 100kg weegt, terwijl je maar 79kg weegt op 1.85m.. ga eens massa pakken jij:(

fuaark brah 4 weken geleden woog ik nog 84kg. Door vakantie en darm problemen veel verloren maar dat is zo weer op de 83kg. (en ik ben 183 niet 185 was het maar zo´n feest, ik wou dat ik minder manlet was maar mocht niet zo zijn :()

Euu jongens... ik bedoelde het goed toen ik zei dat men eens vaker moet gaan cutten naar onder de 10% :roflol:

De reden waarom ik dat zeg is omdat ik zo vaak gasten heb die naar mij toe komen en vragen hoe ik zo een body kan hebben, terwijl ze zelf 10kg zwaarder dan ik zijn. Als zo iemand gaat cutten komt er bij hem net zo een fysiek naar boven. Alleen hoor ik ze te vaak zeggen "ik wil eerst die 110kg aantikken, daarna ga ik pas cutten"

Als je net 2 jaar traint en amper massa hebt is het een ander verhaal. Maar zelfs dan is het handig om alvast een te cutten om te kijken welke cut methode voor jou werkt, je leert zo onwijs je lichaam kennen.

Get my point. :D

Inderdaad, misschien een maandje of twee cutten, als je dat echt nodig vind. Maar je ziet gewoon teveel gasten hier echt maanden lang cutten zonder dat dat enige zin heeft. En dan janken dat ze er niet goed uit zien of dat ze amper kracht hebben.

http://i.imgur.com/HvYkBIv.jpg

owkee dan maar een foto´tje howr. poverty belichting ook

ja. Ik woog ongeveer 77kg toen ik op dbb kwam volgens mij, maar ik ben wel lekker aan het bulken!

fuaark brah 4 weken geleden woog ik nog 84kg. Door vakantie en darm problemen veel verloren maar dat is zo weer op de 83kg. (en ik ben 183 niet 185 was het maar zo´n feest, ik wou dat ik minder manlet was maar mocht niet zo zijn :()

je weegt bijna 10kg meer dan mij, en dezelfde hoogte, alleen zie je dit niet op je rug??? waar is die massa brah

Ja ik ook, heb me de laatste tijd goed ingelezen in voeding en gain nu zo'n 1-2 kilo per maand.

Voor de rest prima foto en nette vooruitgang :D

Terug
Naar boven