XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ja top plan om moeizaam tot de 10% te komen. :p

Ik heb dat ook vroeger geprobeerd. 1000kcal onder me onderhoud eten. Viel na 1 maand niets meer af. Nog 3 maanden door getrokken met als enige resultaat dat me spieren platter werden. MAAAR alle boardwetenschappers zullen zeggen dat het onmogelijk is dat je niet af valt als je onder je kcal behoefte eet.

Voor afvallen zijn wel betere dieeten dan wat jij beschrijft.

is niet zo vreemd toch met een kcal deflict van 1K ?

anyways, tuurlijk zal carb-cycling een uitstekende methode zijn voor sommigen maar ken genoeg gasten die gewoon op de klassieke manier shredded geworden zijn. maar zat ook.. als je rond de 10% zit, en wilt dieper richting de 6-7% is het misschien wel de betere optie (carbcycling)

kan ook als je van 16-10% wilt hoor maar je moet er dan maar zin in hebben om het jezelf ingewikkeld te maken.

EDIT: LESGO OT. :D

Het is wel vrij vreemd hoor als je 1000kcal minder binnen krijgt dan je verbrandt en toch op hetzelfde gewicht blijft. Direct aansluiten op het elektriciteitsnet want we hebben hier een bron van onuitputtelijke energie.

• Like
Waarderingen: LM
Kijk maar eens wat seminars van George Farrah, hij zweert ook altijd bij carbs.

Bij elkaar 2uur en 50minuten die 2 seminars maar inderdaad erg leuk/leerzaam om te kijken!

Beetje kort door de bocht vind je niet? Alle boardwetenschappers weten hopelijk ook dat je metabolisme ook minder wordt naarmate je langer in een kcal deficit zit.

Daar zijn uiteraard weer trucjes voor om dat enigszins te omzeilen.. En ook die zijn niet zo moeilijk.. Bijvoorbeeld refeeds of zelfs een week op onderhoud eten om maar wat te noemen.

In zijn vorige post heeft hij het ook over carb-cyclen waardoor je metabolisme op pijl blijft.

Het is wel vrij vreemd hoor als je 1000kcal minder binnen krijgt dan je verbrandt en toch op hetzelfde gewicht blijft. Direct aansluiten op het elektriciteitsnet want we hebben hier een bron van onuitputtelijke energie.

Bedoel je dat het vreemd is als je 1000kcal minder voor een langere tijd (zeg minimaal 1,5 maand) tot je neemt en dan niet meer afvalt?

Nee ik wil zeggen dat je niet onder onderhoud zit als je niet afvalt.

owja want iedereen MOET 100+ kg wegen op 1.85m en MOET 300+kg benchen. jij hebt toch hele andere doelen dan mij ofnie pleurkaat. ik heb liever net zo'n fysiek als jeff/lazar/tavi dan dat ik erbij loop als een of andere arnold.

dat jij zo'n fysiek wilt, wilt nog niet zeggen dat andere mensen dit ook moeten.

pleur toch op man, kaat
Ooh ja want lazar weegt geen 100kg+ ok,...
Ik kwam voor foto's van gespierde mannen.. wats deze

/disappointed
Wnr komt eens foto van jouw asser in te kort broekje? :o

Ik cut op alles wat tellsell verkoopt

Veel carbs blijven eten, vetten zo laag mogelijk houden en op bepaalde dagen je carbs eruit halen.
Zoals bijv bij carb cycling gedaan wordt.

Je lichaam past zich constant aan, daarom zijn cycling dieeten vaak veel effectiever dan simpel weg minder eten.

Waarom vetten laag houden? Verder goed bezig. Voorheen stond je er al buf bij maar nu heb je echt door hoe het werkt. Zal zeker geen probleem zijn om tussen 7-10% year round te staan?(Zonder massa verlies)

Goed topic, lekker druk met foto's ook.

Veel carbs blijven eten, vetten zo laag mogelijk houden en op bepaalde dagen je carbs eruit halen.
Zoals bijv bij carb cycling gedaan wordt.

Je lichaam past zich constant aan, daarom zijn cycling dieeten vaak veel effectiever dan simpel weg minder eten.

He Sniezel,

Kun jij een keer je eetschema plaatsen, pm mag ook. Hoeft niet heel gedetaileerd

He Sniezel,

Kun jij een keer je eetschema plaatsen, pm mag ook. Hoeft niet heel gedetaileerd

Sniezel begeleidt zelf ook dus denk dat zoiets niet online geplaatst gaat worden aangezien je bij zijn begeleiding juist voor deze dingen betaald.

Anders mag je me wel pm'en Sniezel, of als je keer in de buurt van Noord-Brabant bent laat maar weten ;)

Ben ik ook wel benieuwd naar :)

Ga je weinig aan hebben ben ik bang, elk lichaam is anders.. Ik ben bijvoorbeeld gevoelig voor koolhydraten en moet daardoor meer kcals uit me vetten en eiwitten halen omdat ik anders teveel vet aanzet.

Doe wat hij in eerdere posts zei, kijk die seminars en lees dat boek :)

Ga je weinig aan hebben ben ik bang, elk lichaam is anders.. Ik ben bijvoorbeeld gevoelig voor koolhydraten en moet daardoor meer kcals uit me vetten en eiwitten halen omdat ik anders teveel vet aanzet.

Doe wat hij in eerdere posts zei, kijk die seminars en lees dat boek :)

Volgende week als ik wat sparetime heb die seminars eens kijken!

Waarom vetten laag houden? Verder goed bezig. Voorheen stond je er al buf bij maar nu heb je echt door hoe het werkt. Zal zeker geen probleem zijn om tussen 7-10% year round te staan?(Zonder massa verlies)

Mijn visie is dat vetten al in alles zit wat je eet. Als ik enkel clean food eet, en ik eet 4000kcal dan zit daar al snel 70gr vet in. En dan heb ik t over het vet wat in je havermout zit, je vlees, je muesli, je whey, je eidooiers etc etc.
Dit is meer dan genoeg voor je lichaam om op te funtioneren.

Waarom zou je dan nog avocado's, olijfolie etc etc eten? Zonde van de kcal.

ipv die kcal uit extra vetten kan je beter koolhydraten eten, deze zijn namelijk anabool (insuline).
Vetten niet.

Over het hele jaar op rond de 8% te staan, momenteel gaat het me nog redelijk goed af, ik merk alleen wel dat als ik dieper ga cutten (onder de 7%) ik echt wat minder volheid in me spieren heb.

He Sniezel,

Ik eet gewoon om de 2,5uur complex carbs de hele dag door (dus ook savonds), en afhankelijk van mijn doel plan ik me low carb dagen in...

Laatst bewerkt:
Mijn visie is dat vetten al in alles zit wat je eet. Als ik enkel clean food eet, en ik eet 4000kcal dan zit daar al snel 70gr vet in. En dan heb ik t over het vet wat in je havermout zit, je vlees, je muesli, je whey, je eidooiers etc etc.
Dit is meer dan genoeg voor je lichaam om op te funtioneren.

Waarom zou je dan nog avocado's, olijfolie etc etc eten? Zonde van de kcal.

ipv die kcal uit extra vetten kan je beter koolhydraten eten, deze zijn namelijk anabool (insuline).
Vetten niet.

Ik eet gewoon om de 2,5uur complex carbs de hele dag door (dus ook savonds), en afhankelijk van mijn doel plan ik me low carb dagen in...

Ah daar heb je ook gelijk in Sniez! Zit overal al vet in, ik dacht dat je met zo weinig mogelijk vet bedoelde dat je je dooiers weggooide etc. Met 4000 kcal zit je inderdaad wel snel aan die vetten uit complexe carbs enso.

Denk voor iemand die aan het cutten is op 2400 kcal, je best wat extra vetten kan toevoegen.

Supp jij nog Omega3?
Gooi jij tijdens je lowcarb dagen dan je vetten omhoog? Of gewoon flink in kcal deficit?

Ah daar heb je ook gelijk in Sniez! Zit overal al vet in, ik dacht dat je met zo weinig mogelijk vet bedoelde dat je je dooiers weggooide etc. Met 4000 kcal zit je inderdaad wel snel aan die vetten uit complexe carbs enso.

Denk voor iemand die aan het cutten is op 2400 kcal, je best wat extra vetten kan toevoegen.

Supp jij nog Omega3?
Gooi jij tijdens je lowcarb dagen dan je vetten omhoog? Of gewoon flink in kcal deficit?

Dikgedrukte.

En omega 3 geen probleem.

Terug
Naar boven