Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Insuline, of is dat zo minimaal dat het niet uitmaakt?

Nee dat is volgens mij net zo veel als men normaal gesproken injecteerd. Ik geen idee hoeveel een diabeet na het eten van 80gr carbs injecteerd maar ik neem aan dat het ook ergens tussen de 5iu en de 10iu is.

Weet ff niet of ik de goede link hebt moest ff snel.

Volgens o.a Ben zijn het uiteindelijk niet de carbs die voor groei zorgen. Bostin werkt bijv ook altijd met low carb en high fat.

http://www.benpakulski.com/i-really...s-long-as-i-want-to-continue-building-muscle/

Er is ook niet 1 weg naar succes ;)
Daar naast is ook nog eens ieder lichaam anders.

En vergeet niet dat ben pakulski een charlatan is die ongelooflijke broscience vermomt als wetenschap en op die manier aan z'n centen komt.

brb als je 1 blikje cola light drinkt verlies je al je gains

ben pls

1 jaar transformatie. blij met het resultaat maar nu weer lekker bulken voor meer massa.

foto.jpg

Meeste mensen vergeten hier ook wel dat sniezel toch wel wat betere genen heeft dan de gemiddelde DBBer.

niet iedereen groeit op shakes yoghurt en muesli :P

En vergeet niet dat ben pakulski een charlatan is die ongelooflijke broscience vermomt als wetenschap en op die manier aan z'n centen komt.

brb als je 1 blikje cola light drinkt verlies je al je gains

ben pls
Haha dat gevoel kreeg ik ook altijd bij hem. :D

niet bestemd voor Sniezels laatst genomen foto topic, enkel voor de privé collectie.

XOXO
Sorry man, wilde net een foto plaatsen om weer on topic te komen :(

Nee dat is volgens mij net zo veel als men normaal gesproken injecteerd. Ik geen idee hoeveel een diabeet na het eten van 80gr carbs injecteerd maar ik neem aan dat het ook ergens tussen de 5iu en de 10iu is.

Er is ook niet 1 weg naar succes ;)
Daar naast is ook nog eens ieder lichaam anders.

En toch gelden veel regels voor ieder persoon, of dat lichaam nou anders is of niet. Het isnniet zo dat de een groeit op eiwitten en de ander op carbs. Ik kan me maar moeilijk voorstellen. dat daar significante verschillen in zijn waar te nemen.

Dan maar ff een throwback pic van vorig jaar tijdens de cut.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En toch gelden veel regels voor ieder persoon, of dat lichaam nou anders is of niet. Het isnniet zo dat de een groeit op eiwitten en de ander op carbs. Ik kan me maar moeilijk voorstellen. dat daar significante verschillen in zijn waar te nemen.

Lees overal dat Samotypes (ecto/meso/endo) al lang achterhaald is. Zal deels ook wel kloppen, ieder lichaam behoort hetzelfde te functioneren. Maar toch zie je dat sommige kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen, terwijl de ander al aankomt als die ruikt aan een pizza.

Lees overal dat Samotypes (ecto/meso/endo) al lang achterhaald is. Zal deels ook wel kloppen, ieder lichaam behoort hetzelfde te functioneren. Maar toch zie je dat sommige kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen, terwijl de ander al aankomt als die ruikt aan een pizza.

je zal dan maar pizza bakker zijn :O

Dat komt grotendeels door variatie in hoeveel honger mensen hebben. Ken genoeg non lifting ecto's die 'alles eten wat ze willen', dit betekent dan meestal een bord avondeten 2 boterhammen en een zak chips oid.

Dat komt grotendeels door variatie in hoeveel honger mensen hebben. Ken genoeg non lifting ecto's die 'alles eten wat ze willen', dit betekent dan meestal een bord avondeten 2 boterhammen en een zak chips oid.

Ja klopt ook wel weer inderdaad, sommige zeggen dat ze vreten als beesten. En als ik dan toevallig een dag met ze samen ben of hem laat opnoemen wat ie eet. Dan denk ik bij mezelf: bro, dat is net zoveel als mijn lunch :p

Niet waar, er is bv. veel variatie in stofwisseling.

Terug
Naar boven