XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ah daar heb je ook gelijk in Sniez! Zit overal al vet in, ik dacht dat je met zo weinig mogelijk vet bedoelde dat je je dooiers weggooide etc. Met 4000 kcal zit je inderdaad wel snel aan die vetten uit complexe carbs enso.

Denk voor iemand die aan het cutten is op 2400 kcal, je best wat extra vetten kan toevoegen.

Supp jij nog Omega3?
Gooi jij tijdens je lowcarb dagen dan je vetten omhoog? Of gewoon flink in kcal deficit?

Dikgedrukte.

En omega 3 geen probleem.

Ja dit.
Mijn low dagen zijn redelijk een b*ch :D

Heftig :D jij doet dan neem ik aan ook geen training op die dagen?

Ik train elke dag man...

Daar naast zit je die dag helemaal laag in glucose dus worden bij minimale inspanning meteen aanspraak op je reserves gedaan. Precies wat je wilt, daarom zou ik juist sporten die dagen.

Ik train elke dag man...

Daar naast zit je die dag helemaal laag in glucose dus worden bij minimale inspanning meteen aanspraak op je reserves gedaan. Precies wat je wilt, daarom zou ik juist sporten die dagen.

En dat is de reden waarom ook ik no-carbs doe, eindelijk iemand die het serieus neemt :roflol:

1,5 maand terug tijdens de cut.

12%~ bf

image.jpg

Carbs zijn belangrijk in de zin dat je ze nodig hebt om goede training neer kunt zetten maar hebben niet veel directe invloed op groei.

Terug
Naar boven