MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb ook helemaal niet het idee dat CK02 zich zo stoort aan deze mannelijke aandacht.....

Ik heb ook helemaal niet het idee dat CK02 zich zo stoort aan deze mannelijke aandacht.....

Ik neem 't met een korrel zout haha. It's a mens world, in de gym bij ons doet ook geen enkele meid aan kracht. I'm used to it

Kreeg wel laatst te horen dat ik door elke jongen/man in de sportschool 'mentaal verkracht' werd. Die opmerkingen gaan me dan wel weer way too ***** far

'mentaal verkracht'

feminisme of peace :roflol:

nog even en we mogen het woord vrouw gewoon helemaal niet meer gebruiken, wij vieze bevoorrechte mannen

Ik neem 't met een korrel zout haha. It's a mens world, in de gym bij ons doet ook geen enkele meid aan kracht. I'm used to it

Kreeg wel laatst te horen dat ik door elke jongen/man in de sportschool 'mentaal verkracht' werd. Die opmerkingen gaan me dan wel weer way too ***** far

Je neemt het niet met een korrel zout, je zoekt zelf de aandacht op. Ik veroordeel je niet, maar wil je graag aanraden om vooral bij dit soort fora weg te blijven of iig geen foto's te posten. Ga lekker sporten en met vriendinnen chillen, daar ben je 15 voor.

Je neemt het niet met een korrel zout, je zoekt zelf de aandacht op. Ik veroordeel je niet, maar wil je graag aanraden om vooral bij dit soort fora weg te blijven of iig geen foto's te posten. Ga lekker sporten en met vriendinnen chillen, daar ben je 15 voor.

uwot, hier ga ik nieteens op in

Ik mentaal verkracht wel eens vaker vrouwen, ik gebruik ook mentaal GHB, niks mis mee toch?

Mentraal verkracht, u wot :roflol:

wijze woorden (srs).

ik zal volgende keer niet meer zeggen dat ze een mooi six pack heeft :o

+1000

Dat kind van 15 geilt gewoon op de aandacht, maar wil het niet toegeven.

Had ik ook niet verwacht van een 15 jarige. Misschien moet je vriendinnen worden met Kim :)

Pardon? Wat wil je dat ik doe? Omdat ik geen man ben mag ik geen pics posten? Opmerkingen krijg je toch overal, of het nu op internet of irl is. En over je gedeelte met 'ik zoek zelf de aandacht op', neem aan dat je die conclusie trekt uit 't feit dat ik foto's plaats? Lol

Laatst bewerkt:
CK02, begin een foto log
vrouwen sectie
Mannen, stop met jullie te gedragen als puberale rukkers, het is best wel heel erg kansloos en zielig.

Weer OUT

Heb jij niet een relatie met de allergrootste white knight die dbb ooit heeft mogen meemaken?

Damn, maak gewoon een foto log in de vrouwensectie, daar zijn strengere regels enzo ;)
Heb je dit soort gezeik ook niet.

Pardon? Wat wil je dat ik doe? Omdat ik geen man ben mag ik geen pics posten? Opmerkingen krijg je toch overal, of het nu op internet of irl is. En over je gedeelte met 'ik zoek zelf' de aandacht op, neem aan dat je die conclusie trekt uit 't feit dat ik foto's plaats? Lol

lol, pls go.

Pardon? Wat wil je dat ik doe? Omdat ik geen man ben mag ik geen pics posten? Opmerkingen krijg je toch overal, of het nu op internet of irl is. En over je gedeelte met 'ik zoek zelf' de aandacht op, neem aan dat je die conclusie trekt uit 't feit dat ik foto's plaats? Lol

15 jarige meisjes zijn over het algemeen erg vatbaar voor kritiek en zijn "kwetsbaar".

zou niet de 1ste zijn die door DBB erg in de put raakt...

maar goed, als jij het beter weet vooral doen!

Ik geef je helemaal gelijk hoor. Als je terug scrolled zie je tig fotos van vrouwen voorbij komen.
Maar bij jou is het in 1 keer aandacht vragen en ontploft al het testosteron of what ever :roflol:

Dude nee! Ze wilde net nog een nieuwe foto plaatsen :D

Terug
Naar boven