- Waardering
- 168
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Heb jij niet een relatie met de allergrootste white knight die dbb ooit heeft mogen meemaken?
Hij nam de term "fucking hell" een beetje te letterlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij niet een relatie met de allergrootste white knight die dbb ooit heeft mogen meemaken?
15 jarige meisjes zijn over het algemeen erg vatbaar voor kritiek en zijn "kwetsbaar".
zou niet de 1ste zijn die door DBB erg in de put raakt...
maar goed, als jij het beter weet vooral doen!
Pardon? Wat wil je dat ik doe? Omdat ik geen man ben mag ik geen pics posten? Opmerkingen krijg je toch overal, of het nu op internet of irl is. En over je gedeelte met 'ik zoek zelf' de aandacht op, neem aan dat je die conclusie trekt uit 't feit dat ik foto's plaats? Lol
Hij nam de term "fucking hell" een beetje te letterlijk.

Pardon? Wat wil je dat ik doe? Omdat ik geen man ben mag ik geen pics posten? Opmerkingen krijg je toch overal, of het nu op internet of irl is. En over je gedeelte met 'ik zoek zelf de aandacht op', neem aan dat je die conclusie trekt uit 't feit dat ik foto's plaats? Lol
Pardon? Wat wil je dat ik doe? Omdat ik geen man ben mag ik geen pics posten? Opmerkingen krijg je toch overal, of het nu op internet of irl is. En over je gedeelte met 'ik zoek zelf' de aandacht op, neem aan dat je die conclusie trekt uit 't feit dat ik foto's plaats? Lol

Van mij mag je wel foto's plaatsen, maar ik adviseer je om dat niet te doen. Ik weet iig zeker dat dit soort dingen nooit gewaardeerd zullen worden door ouders.
Ja, wou je anders zeggen dat er hier werd gesmeekt om jouw foto's? Enige reden dat je dergelijke foto's plaatst is omdat je reacties wil en voornamelijk positieve aandacht. En wat heb je er uiteindelijk aan? Helemaal niks behalve een egoboost. Laat dat (egostreling) nou net de drijfveer zijn die mensen snel emotioneel kapot maakt en doet stoppen met de sport.
Het is dat ik me verveel en dit typ, want je zal het toch niet serieus nemen. Maar geloof mij, over ongeveer 5 jaar zou je me volledig gelijk geven.
Van mij mag je wel foto's plaatsen, maar ik adviseer je om dat niet te doen. Ik weet iig zeker dat dit soort dingen nooit gewaardeerd zullen worden door ouders.
Ja, wou je anders zeggen dat er hier werd gesmeekt om jouw foto's? Enige reden dat je dergelijke foto's plaatst is omdat je reacties wil en voornamelijk positieve aandacht. En wat heb je er uiteindelijk aan? Helemaal niks behalve een egoboost. Laat dat (egostreling) nou net de drijfveer zijn die mensen snel emotioneel kapot maakt en doet stoppen met de sport.
Het is dat ik me verveel en dit typ, want je zal het toch niet serieus nemen. Maar geloof mij, over ongeveer 5 jaar zou je me volledig gelijk geven.
Iedereen traint om een ego boost. Anders ga je wel schaken ipv trainen hahaAch, je bent alweer uit beeld hoor, ze beginnen nu bij mij.
Zo zijn de mannen hier, kansloos, zielig en blijkbaar kinderachtiger dan een meid van 15![]()

Die hell ook weer... wat ben je toch een speciaal meisje
15 jarig kindje, Eddine neemt je alleen in bescherming, het is normaal puberaal gedrag om het beter te weten, maar ik zou zijn advies toch ten hart nemen. Er zijn al meisjes van jouw leeftijd mentaal kapot gegaan hier. Post je pics gwn op insta/fb dan krijg je genoeg aandacht![]()
H bolle houd nou maar je mondIedereen traint om een ego boost. Anders ga je wel schaken ipv trainen haha
Denk dat jij beter je mond kan houden, want veel zinnigs behalve hoerenverhalen komt er niet uit.