- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij nam de term "fucking hell" een beetje te letterlijk.

Nee, dat valt best mee, er zijn er een boel die erger zijn dan hem.
En als dat wel zo is dan...dan wat? Dan jeuj je hebt een opmerking gemaakt, goed van je!
Nee maar was gewoon om even wat context te leveren bij jouw termen 'kansloos' en 'zielig', want zo kansloos is het blijkbaar niet om hier volle bak te white knighten, heeft toch al aardig wat neukpartijen opgeleverd als ik t zo mag geloven

wie the f**k is deze anusmyniinielector
hij denkt hij is bekende dbber
tazz mattie ga naar huis
Zo zijn de mannen hier, kansloos, zielig en blijkbaar kinderachtiger dan een meid van 15![]()

Ik had het niet over het WK'e, ik had het over de opmerkingen die duidelijk buiten WK vallen omdat je daar echt niemand mee krijgt![]()
Ik had het niet over het WK'e, ik had het over de opmerkingen die duidelijk buiten WK vallen omdat je daar echt niemand mee krijgt![]()
Wel grappig dat omdat ik zeg dat sommige mannen kansloos zijn voor hun zielige opmerkingen, hun ware aard nog verder naar buiten komt.
Come at me, ik kan het aan![]()
Wel grappig dat omdat ik zeg dat sommige mannen kansloos zijn voor hun zielige opmerkingen, hun ware aard nog verder naar buiten komt.
Ach, je bent alweer uit beeld hoor, ze beginnen nu bij mij.
Zo zijn de mannen hier, kansloos, zielig en blijkbaar kinderachtiger dan een meid van 15![]()
inb4 iemand heeft nog wel wat 'aandacht' die de dbbsters over zich heen mogen krijgen
t*ring, het lijkt wel een ALS challenge hierzo. Maar dan met emmers gevuld met aandacht die (minderjarige) vrouwen over zichzelf heen willen krijgen.
Ik wil wel proberen ontopic te gaan hier, maar met mijn stats gaat dat geen mooie plaatjes opleveren!
Ik wil wel proberen ontopic te gaan hier, maar met mijn stats gaat dat geen mooie plaatjes opleveren!