- Waardering
- 3.522
Ergens tussen de 4% en 5% (inb4: volgens huidplooi meting)![]()
Je bent te veel afgevallen. Je broek zakt zo van je kont, ziet er niet uit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ergens tussen de 4% en 5% (inb4: volgens huidplooi meting)
Alleen cell-tech. Nee f serieus als je denkt dat iemand natty ook maar hier in de buurt van kan komen ben je naïefen abs train ik door onder mijn kcal behoefte te eten door voornamelijk carbs te schrappen en een uur cardio te doen na de KT. Geen isolatie shit zoals crunches/sit ups/planks en dergelijke in ieder geval.
Zo biggie ben je niet toch? Wel net fysiek hoor, daar niet van![]()

Ik claim nergens 'biggie' te zijn. Maar als jij mij een pic kan laten zien van iemand van 23 @ 98-99 kilo <10% BF @ 1.89m die natural claimt te zijn be my guest![]()
het is sowieso een onbegonnen discussie want zodra ik iemand link die dat claimt te zijn zeg jij dat het onmogelijk is
Is idd ongezond, je schijnt ervan te gaan liegen over je gebruik ondanks lifts te claimen als 20x170 squat.

Klopt, me riem is ook al 3 gaatjes kleiner gegaan maar zelfs dat werkt nu niet meerJe bent te veel afgevallen. Je broek zakt zo van je kont, ziet er niet uit!

Thanks man, binnenkort weer terug naar normaal vet% hoor.iets TE droog als je t mij vraagt, maar wel respect!
Ergens tussen de 4 en 5% (inb4: volgens huidplooi meting)![]()
Klopt, me riem is ook al 3 gaatjes kleiner gegaan maar zelfs dat werkt nu niet meerThanks man, binnenkort weer terug naar normaal vet% hoor.
Wedstrijd op het programma staan?
Knap werk, maar wel erg droog inderdaad. Vind wat voller toch mooier.
Wedstrijd op het programma staan?
Knap werk, maar wel erg droog inderdaad. Vind wat voller toch mooier.
Determination heeft ongeveer dezelfde stats unstopable , ziet er ook een stuk indrukwekkender uit
Ot: netjes sniez !