MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik claim nergens 'biggie' te zijn. Maar als jij mij een pic kan laten zien van iemand van 23 @ 98-99 kilo <10 BF @ 1.89m die natural claimt te zijn be my guest :D

Alleen cell-tech. Nee f serieus als je denkt dat iemand natty ook maar hier in de buurt van kan komen ben je naef ;) en abs train ik door onder mijn kcal behoefte te eten door voornamelijk carbs te schrappen en een uur cardio te doen na de KT. Geen isolatie shit zoals crunches/sit ups/planks en dergelijke in ieder geval.

beetje tegenstrijdig

Leg uit?

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

Klopt en nogmaals als je denkt dat hij natty is ben je naïef as phuck. Zeker brute fysiek nonetheless.

Er is meer mogelijk dan je denkt natty..

Net onder de 90kg ;)

Wedstrijd op het programma staan? Knap werk, maar wel erg droog inderdaad. Vind wat voller toch mooier.

Thanks, ja ik heb wel het een en ander op de planning staan. Maar dat is prive :D
Ik vind 8% waar ik de laatste tijden op stond ook veeel relaxter, en zelfs wat beter uit zien.
Kon gewoon op dat vet% blijven staan met 4000kcal per dag. Heerlijk is dat :D

Thanks!

Momenteel na 4 weken cutten @ 92kg

k1518h.jpg

He jammer hoor. Het was een tijdje weg, ik bedoel de "natty" "niet natty" standpunten.
Maar we zijn er weer. :sad:

Gewoon lekker je pics hier tonen en de rest is toch helemaal niet belangrijk.
Als iemand denkt dat een bepaalt fysiek wel of niet natty te kunnen behalen lekker zo laten.
Het mooie van deze sport is toch je eigen in het zweet werken voor een beeld dat je hebt van jezelf na oneindige bezoeken aan de gym, groenteboer, kip en ei leverancier, visboer, slachthuis etc ;)

Denk je dat die kippen die je eet nog natty zijn?

Leg uit? ---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ---------- Klopt en nogmaals als je denkt dat hij natty is ben je naïef as phuck. Zeker brute fysiek nonetheless.

Kan me opzich vrij weinig intresseren of die natty is of niet, moest meer lachen om het feit dat je jezelf als 1 of ander beest ziet :D

He jammer hoor. Het was een tijdje weg, ik bedoel de "natty" "niet natty" standpunten. Maar we zijn er weer. :sad: Gewoon lekker je pics hier tonen en de rest is toch helemaal niet belangrijk. Als iemand denkt dat een bepaalt fysiek wel of niet natty te kunnen behalen lekker zo laten. Het mooie van deze sport is toch je eigen in het zweet werken voor een beeld dat je hebt van jezelf na oneindige bezoeken aan de gym, groenteboer, kip en ei leverancier, visboer, slachthuis etc ;)

Ben jij natty Ron? Srs. Ik twijfel heel erg namelijk

Mister10 is natty en die is even groot als arnold.

Kan me opzich vrij weinig intresseren of die natty is of niet, moest meer lachen om het feit dat je jezelf als 1 of ander beest ziet :D

Maar daar zit je fout, ik zie mezelf niet als 'een of ander beest' maar ik realiseer me wel wat voor hoeveelheid spiermassa een mensenlichaam kan behouden bij een bepaald vetpercentage. En tuurlijk zitten daar wat differentiaties in aan de hand van genen. Maar die is echt niet zo groot dat de een er natty kan bijlopen als determination of ik en de ander als een schrale ecto. Je genetische aanleg heeft veel meer te maken met de aanhechtingen van de spieren en dergelijke.

Wel toevallig dat al die grote jongens die natty claimen toch allemaal de typische grote ronde schouders en massive traps hebben ;) (gek he, daar zitten de meeste androgene receptoren) die je bij nog geen 1% van de echte naturals ziet.

Het boeit mij zelf dan ook geen ene moer of iemand juiced of niet (mits er wel dedicated bij gegeten/getraind word) en ik heb zelf ook lange tijd altijd ontkend dus ik snap deze jongens echt wel. Maar tegenwoordig boeit het me niet meer wat anderen denken, ik doe het immers voor mezelf.

Maar ik vind het niet fair voor de naturals die zo naïef zijn door de ontkennende juicers en denken met enkel toewijding en goed dieet even ver te kunnen komen. Daarom ben ik nu gewoon realistisch en vind t dan jammer als mensen van die wannabe dissende opmerkingen gaan maken als 'zo biggie ben je helemaal niet' of 'moest meer lachen dat jij jezelf als 1 of ander beest ziet'. Insecure much?

Nu weer kappen met die natty niet natty bullshit en gewoon brute foto's posten :cool:

Wil wel brute foto's plaatsen, maar ben nog ecto dus kan nog niet. :(

Feelsbatman.jpeg

nu ongeveer 1 jaar aan het trainen (zit nu in bulk en op profielfoto droog) hoop ooit een goed fysiek te behalen :rocknana: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven