- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Maar daar zit je fout, ik zie mezelf niet als 'een of ander beest' maar ik realiseer me wel wat voor hoeveelheid spiermassa een mensenlichaam kan behouden bij een bepaald vetpercentage. En tuurlijk zitten daar wat differentiaties in aan de hand van genen. Maar die is echt niet zo groot dat de een er natty kan bijlopen als determination of ik en de ander als een schrale ecto. Je genetische aanleg heeft veel meer te maken met de aanhechtingen van de spieren en dergelijke.
Wel toevallig dat al die grote jongens die natty claimen toch allemaal de typische grote ronde schouders en massive traps hebben(gek he, daar zitten de meeste androgene receptoren) die je bij nog geen 1% van de echte naturals ziet.
Het boeit mij zelf dan ook geen ene moer of iemand juiced of niet (mits er wel dedicated bij gegeten/getraind word) en ik heb zelf ook lange tijd altijd ontkend dus ik snap deze jongens echt wel. Maar tegenwoordig boeit het me niet meer wat anderen denken, ik doe het immers voor mezelf.
Maar ik vind het niet fair voor de naturals die zo naïef zijn door de ontkennende juicers en denken met enkel toewijding en goed dieet even ver te kunnen komen. Daarom ben ik nu gewoon realistisch en vind t dan jammer als mensen van die wannabe dissende opmerkingen gaan maken als 'zo biggie ben je helemaal niet' of 'moest meer lachen dat jij jezelf als 1 of ander beest ziet'. Insecure much?
Nu weer kappen met die natty niet natty bullshit en gewoon brute foto's posten![]()
Je zegt dit nu allemaal net alsof nattys totaal geen kans maken op een goed fysiek.
Dus met andere woorden verspillen nattys hun tijd in de gym?

Please go, heb zelf genoeg bereikt qua fysiek en qua krachtstats, zonder roids.

(gek he, daar zitten de meeste androgene receptoren) die je bij nog geen 1% van de echte naturals ziet.

Goed drooog!
Ik heb weleens crea gebruikt. 

Je kunt het makkelijk natty halen maar geloof er op de een of andere manier niks van dat hij dat gedaan heeft