Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BAM...nice!!
Goed hard sniezel!
@mikieB:
Zeker wordt er AAS hgh slin etc gebruikt maar ik denk serieus dat het grote verschil nog steeds met voeding gemaakt word.
Ken namelijk best wat mensen die deze combi gebruiken maar geen bijhorende fysiek hebben. Ik denk dat middelrn vaak als vervangen of compensatie gebruikt worden. En je gaat zeker resultaat boeken met deze combi maar het grote verschil word gemaakt met voeding.
No offense maar als ik buiten het bodybuilding wereldje kijk, in de strongman wereld gebeurt precies hetzelfde. Nederlandse top die traint volgens de meest onzinnige trainingsmethoden maar helemaal voljuicen en dan ook maar overal hun kennis gaan verkondigen. Al begint daar gelukkig tegenwoordig beetje verandering in te komen.
No offense maar als ik buiten het bodybuilding wereldje kijk, in de strongman wereld gebeurt precies hetzelfde. Nederlandse top die traint volgens de meest onzinnige trainingsmethoden maar helemaal voljuicen en dan ook maar overal hun kennis gaan verkondigen. Al begint daar gelukkig tegenwoordig beetje verandering in te komen.
* Maakt 10 topics aan in het AAS forum en geen enkele in het voeding gedeelte.
BAM...nice!!
Goed hard sniezel!
@mikieB:
Zeker wordt er AAS hgh slin etc gebruikt maar ik denk serieus dat het grote verschil nog steeds met voeding gemaakt word.
Ken namelijk best wat mensen die deze combi gebruiken maar geen bijhorende fysiek hebben. Ik denk dat middelrn vaak als vervangen of compensatie gebruikt worden. En je gaat zeker resultaat boeken met deze combi maar het grote verschil word gemaakt met voeding.

* Maakt 10 topics aan in het AAS forum en geen enkele in het voeding gedeelte.
Wat is een bijbehorend fysiek dan? Denk je niet dat het beeld van de meeste van ons beïnvloed wordt juist doordat gasten als een Lazar en noem ze maar op natty claimen? Hoe moet iemand die dan wel AAS/GH/Slin er dan wel niet uitzien he, dat moet wel direct een Olympia waardig fysiek zijn..![]()
Ik maak nooit een topic aan.
Ik ga ervan uit dat iemand die in AAS sectie plaatst zijn voeding op orde heeft. Zo niet is dat zijn keuze.
Maar dit is dus het typische gelul waarom jongens die wel wat bereiken weg blijven
Wetenschappelijk bewijs wil niet altijd zeggen dat dit in de praktijk werkt..nog steeds een misopvatting. Geen lichaam is hetzelfde en onderzoeken zeggen vaak niet alles. Praktijkervaring bij verschillende mensen heb je veel meer aan.
Maar goed dit word een eindeloze discussie.
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------
Nee die gasten zijn allemaal niet naturel..maar dat bedoel ik ook niet. Kijk naar mensen om je heen..in sportscholen. Daar word gewoon veel gebruikt..hoge doseringen en veel middelen zonder echt resultaat te boeken. Dan kun je alleen maar concluderen dat het verschil in voeding ( en gedeeltelijk leefwijze) zit.
Wetenschappelijk bewijs wil juist zeggen dat het werkt, of geloof jij ook in mozes die de zee open splijt en god die de mens heeft geschapen.
En als je er van uitgaat dat iedereen die in de AAS sectie zijn voeding op orde heeft dan ben je helemaal wereldvreemd imo.
in de gemiddelde sportschool lopen gewoon nog grotere r**ards
Je leest weer niet.
Ik zeg dat praktijkervaring belangrijker is. Als je weet hoe wetenschappelijk onderzoek gedaan word dan weet je dat dit maar een klein deel is van de praktijk. Hierbij worden alle variabelen zo klein mogelijk gehouden.
IK ga ervan uit dat voeding in orde is..ik weet ook wel dat dat in 90% van de gevallen niet zo is maar ik heb geen zin om dat bij elke vraag over AAS weer op te rakelen. Beetje zelfstudie kan geen kwaad.
en ja veel r**ards in de sportschool..die hebben hier sllemaal een grote mond
Over t algemeen is t me ook al duidelijk geworden in de loop der jaren dat de meeste bb'ers enorme mong*len zijn en/of alleen maar bezig zijn met bewust leugens en halve waarheden verspreiden ivm (eventuele) sponsorcontracten. Uitzonderingen daargelaten allicht.
Je leest weer niet.
Ik zeg dat praktijkervaring belangrijker is. Als je weet hoe wetenschappelijk onderzoek gedaan word dan weet je dat dit maar een klein deel is van de praktijk. Hierbij worden alle variabelen zo klein mogelijk gehouden.
IK ga ervan uit dat voeding in orde is..ik weet ook wel dat dat in 90% van de gevallen niet zo is maar ik heb geen zin om dat bij elke vraag over AAS weer op te rakelen. Beetje zelfstudie kan geen kwaad.
Je leest weer niet.
Tussen die wedstrijd bodybuilders lopen gewoon ook veel genetic freaks rond waar de muscles al van groeien als ze naar een dumbell kijken. Ik als genetisch benadeelde dikz*k moet dan af en toe wat wetenschappelijk nadenken of niet ?

Over t algemeen is t me ook al duidelijk geworden in de loop der jaren dat de meeste bb'ers enorme mong*len zijn en/of alleen maar bezig zijn met bewust leugens en halve waarheden verspreiden ivm (eventuele) sponsorcontracten. Uitzonderingen daargelaten allicht.
Nee die gasten zijn allemaal niet naturel..maar dat bedoel ik ook niet. Kijk naar mensen om je heen..in sportscholen. Daar word gewoon veel gebruikt..hoge doseringen en veel middelen zonder echt resultaat te boeken. Dan kun je alleen maar concluderen dat het verschil in voeding ( en gedeeltelijk leefwijze) zit.