Blijkbaar weet jij niet hoe onderzoek gedaan word
Volgens mij snap jij helemaal niets van wetenschap als ik het zo eens lees
De wetenschappelijke artikels die men op dbb aanvoert zijn meestal uitgevoerd op zwangere koeien of obesitas mensen. Net geen bodybuilders
Tuurlijk maakt voeding het verschil, met of zonder AAS.
Alleen die 1,65 gram bcaa om 15:01 zal het verschil niet maken.
Punt is, naar mijn idee, dat ieder lichaam anders is en anders reageert. Daar zal je zelf achter moeten komen (lees: praktijk ervaring), alleen daar zal je wel theorie voor nodig moeten hebben (lees: wetenschap).
Iedereen toch met z'n wetenschap op dbb, is ook het enige waarmee men kan meten wie de langste pik hier heeft

Elkaar overtreffen qua theoretische kennis.
En als iemand groot is komt het omdat ie zich suf juiced.
Echter is kennis uit theorie toch echt best iets anders dan in wedstrijd bodybuilding. Als je bijv in begeleiding zou gaan bij een Phill Heat of wie dan ook, zal je zien dat je je kennis totaal kan resetten, en enkel bezig gaat houden met basic bodybuilding technieken en diëten. Why al die onderzoeken dan nog?
Veel mensen hier geloven nog heilig in IIFYM etc. Volgens de "wetenschap" moet dat namelijk niet uitmaken.
Als ik dat doe heb ik binnen een week het lichaam van een zwangere koe.
Over die huge doseringen AAS en slin etc, ik dacht vroeger ook dat dat de key was waarom gasten ZO groot werden. Echter kom ik telkens meer huge mensen tegen die gewoon redelijk normale hoeveelheden zetten. Basis 750mg testotje met 400mg bold ofzo, dan wel met HGH erbij.
Ik ken zat mensen die het dubbele zetten, maar die zijn zeker niet groter dan de rest. Kan je je afvragen of die hoge doseringen en al die gekke combi's dus wel nut hebben.