Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wetenschappelijke artikels die men op dbb aanvoert zijn meestal uitgevoerd op zwangere koeien of obesitas mensen. Net geen bodybuildersIedereen toch met z'n wetenschap op dbb, is ook het enige waarmee men kan meten wie de langste pik hier heeft
Elkaar overtreffen qua theoretische kennis. En als iemand groot is komt het omdat ie zich suf juiced. Echter is kennis uit theorie toch echt best iets anders dan in wedstrijd bodybuilding. Als je bijv in begeleiding zou gaan bij een Phill Heat of wie dan ook, zal je zien dat je je kennis totaal kan resetten, en enkel bezig gaat houden met basic bodybuilding technieken en diëten. Why al die onderzoeken dan nog? Veel mensen hier geloven nog heilig in IIFYM etc. Volgens de "wetenschap" moet dat namelijk niet uitmaken. Als ik dat doe heb ik binnen een week het lichaam van een zwangere koe.
Over die huge doseringen AAS en slin etc, ik dacht vroeger ook dat dat de key was waarom gasten ZO groot werden. Echter kom ik telkens meer huge mensen tegen die gewoon redelijk normale hoeveelheden zetten. Basis 750mg testotje met 400mg bold ofzo, dan wel met HGH erbij. Ik ken zat mensen die het dubbele zetten, maar die zijn zeker niet groter dan de rest. Kan je je afvragen of die hoge doseringen en al die gekke combi's dus wel nut hebben.
. ik liet ook mijn inwendig systeem vervangen door een ander soort setje bb organen toen ik ging trainenGenen blijven inderdaad extreem bepalend.ben ik helemaal met jou eens, en ik blijf zeggen dat genetish aanleg alles bepaalt.
Je kan van alles in een chiwawa stoppen het zal nooit een pitbull worden haha.
Kijk maar naar antillianen allemaal super genen, hollanders hebben meestal een slechte aanleg.

obesitas mensen hebben andere processen dan normale of bodybuilders zeker. ik liet ook mijn inwendig systeem vervangen door een ander soort setje bb organen toen ik ging trainen
net alsof voeding zoveel verschil gaat maken jullie zijn echt delusional.
that's right I said it
de principes die daaraan ten grondslag liggen zijn 100% hetzelfde en kunnen prima afgeleid worden uit onderzoeken met obesitas proefpersonenProcessen kunnen dan wel hetzelfde zijn. Maar de omstandigheden zijn vele malen anders. Iemand die extreem sport en zijn voeding daar op aanpast is geen obesitas vrouw. Maar dat is eigenlijk niet echt t punt wat ik wilde maken. Punt wat ik bedoel is dat die onderzoeken allemaal niet nodig zijn en vaak enkel verwarring scheppen, terwijl t wiel al lang al uitgevonden is. Basics... Maar je moet uiteraard doen waarbij je je zelf goed voelt. Ik geef enkel mijn ideeën weer.
voedings is alles, je kan een tubro op een moter zetten je moet er tog echt eerst brandstof in doen om die turbo te laten werken.

de principes die daaraan ten grondslag liggen zijn 100% hetzelfde en kunnen prima afgeleid worden uit onderzoeken met obesitas proefpersonen

goede inhoudelijke reactieWie vroeg er 4 paginas geleden nou ook alweer waarom wedstrijd bodybuilders hier bijna nooit posten?![]()