AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

En met theorie bedoelde ik alle basisprincipes, niet al die ver gevordende shit over welke aas nou aan welke enzymen binden of weet ik het wat.

Laten we allemaal het Livin' large schema gaan volgens. Wetenschap stelt immers toch niets voor i.t.t. de kennis van een gerenommeerd bodybuilder.

Sommige lui hebben nou eenmaal betere genen

De wetenschappelijke artikels die men op dbb aanvoert zijn meestal uitgevoerd op zwangere koeien of obesitas mensen. Net geen bodybuilders :D Iedereen toch met z'n wetenschap op dbb, is ook het enige waarmee men kan meten wie de langste pik hier heeft :D Elkaar overtreffen qua theoretische kennis. En als iemand groot is komt het omdat ie zich suf juiced. Echter is kennis uit theorie toch echt best iets anders dan in wedstrijd bodybuilding. Als je bijv in begeleiding zou gaan bij een Phill Heat of wie dan ook, zal je zien dat je je kennis totaal kan resetten, en enkel bezig gaat houden met basic bodybuilding technieken en diëten. Why al die onderzoeken dan nog? Veel mensen hier geloven nog heilig in IIFYM etc. Volgens de "wetenschap" moet dat namelijk niet uitmaken. Als ik dat doe heb ik binnen een week het lichaam van een zwangere koe. :roflol: Over die huge doseringen AAS en slin etc, ik dacht vroeger ook dat dat de key was waarom gasten ZO groot werden. Echter kom ik telkens meer huge mensen tegen die gewoon redelijk normale hoeveelheden zetten. Basis 750mg testotje met 400mg bold ofzo, dan wel met HGH erbij. Ik ken zat mensen die het dubbele zetten, maar die zijn zeker niet groter dan de rest. Kan je je afvragen of die hoge doseringen en al die gekke combi's dus wel nut hebben.

obesitas mensen hebben andere processen dan normale of bodybuilders zeker :roflol:. ik liet ook mijn inwendig systeem vervangen door een ander soort setje bb organen toen ik ging trainen

ben ik helemaal met jou eens, en ik blijf zeggen dat genetish aanleg alles bepaalt.
Je kan van alles in een chiwawa stoppen het zal nooit een pitbull worden haha.
Kijk maar naar antillianen allemaal super genen, hollanders hebben meestal een slechte aanleg.
Genen blijven inderdaad extreem bepalend.

obesitas mensen hebben andere processen dan normale of bodybuilders zeker :roflol:. ik liet ook mijn inwendig systeem vervangen door een ander soort setje bb organen toen ik ging trainen

Processen kunnen dan wel hetzelfde zijn. Maar de omstandigheden zijn vele malen anders.
Iemand die extreem sport en zijn voeding daar op aanpast is geen obesitas vrouw.

Maar dat is eigenlijk niet echt t punt wat ik wilde maken. Punt wat ik bedoel is dat die onderzoeken allemaal niet nodig zijn en vaak enkel verwarring scheppen, terwijl t wiel al lang al uitgevonden is. Basics...

Maar je moet uiteraard doen waarbij je je zelf goed voelt.

Ik geef enkel mijn ideeën weer.

Genen blijven inderdaad extreem bepalend.

yep, in de gym waar ik train zit denk ik 60% aan de juice.
En er traind daar een gozer van 19 jr half antie half nl met ze vader die vroeger ook echt veel wedstrijden draaide dus ik weet dat ze voeding enz allemaal top in orde is.
En hij is een van de bufste in gym na 1 kuurtje hahah.

net alsof voeding zoveel verschil gaat maken jullie zijn echt delusional.

that's right I said it

net alsof voeding zoveel verschil gaat maken jullie zijn echt delusional.

that's right I said it

voedings is alles, je kan een tubro op een moter zetten je moet er tog echt eerst brandstof in doen om die turbo te laten werken.

Processen kunnen dan wel hetzelfde zijn. Maar de omstandigheden zijn vele malen anders. Iemand die extreem sport en zijn voeding daar op aanpast is geen obesitas vrouw. Maar dat is eigenlijk niet echt t punt wat ik wilde maken. Punt wat ik bedoel is dat die onderzoeken allemaal niet nodig zijn en vaak enkel verwarring scheppen, terwijl t wiel al lang al uitgevonden is. Basics... Maar je moet uiteraard doen waarbij je je zelf goed voelt. Ik geef enkel mijn ideeën weer.
de principes die daaraan ten grondslag liggen zijn 100% hetzelfde en kunnen prima afgeleid worden uit onderzoeken met obesitas proefpersonen

de principes die daaraan ten grondslag liggen zijn 100% hetzelfde en kunnen prima afgeleid worden uit onderzoeken met obesitas proefpersonen

Wie vroeg er 4 paginas geleden nou ook alweer waarom wedstrijd bodybuilders hier bijna nooit posten? ;)

hoody is buff as f**k :(

zieke waist-delts ratio ook... en goed droog!

als ik het goed begrijp correleert wedstrijd bodybuilder zijn redelijk goed met een totaal gebrek aan kritisch vermogen en scepticisme waardoor je er vrij veel rare ideeen op nahoudt maar je wel extreem slecht tegen ideeen kunt die in strijd zijn met wat jij denkt dat waar is hoe goed die ideeen ook onderbouwd zijn

of begrijp ik het verkeerd

doet overigens uiteraard niks af aan de bodybuilding prestatie op zich

9376922655.png

Da back.

Respect voor de fysieken van Hoody, Sniezel, Jeppe e.a.
Dat hiervoor enorme toewijding & discipline voor nodig is besef ik.
Maar ik denk wel dat iemand die gebruikt op termijn niet meer beseft hoe
groot de impact van AAS is in het bereiken van zo'n fysiek, net omdat er
zoveel meer bij komt kijken. (voeding, rust, training etc).
Maar soit, wil natuurlijk niet te veel off topic gaan.
Ook voor de niet-gebruiker werken zulke foto's motiverend!

Hoody is natty

In for shitstorm!

Terug
Naar boven