- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je op zijn profielfoto wel zien dat het een zak vol botten is.Je hebt +7000 berichten geplaatst. Kunnen we hieruit concluderen dat je een slecht lichaam hebt en niet hard traint of leest over voeding/lichaam/training?
Als iedereen eens wat minder judgemental is en wat meer naar zichzelf kijkt... En daarnaast óók nog eens niet alles direct opvat als een aanval.. Dan zouden er een stuk meer mensen hier foto's plaatsen.
/Utopie
Stelletje zeikwijven hier altijd![]()

Heb je zand in je vagina?+1
Alleen maar kritiek of fysieken die voor hun onbereikbaar lijken.Vooral blijven geloven dat AAS de key to succes is.
Heb het zelf ook gedaan in de begin periode..de key is voedingjammer dat mensen dit nog steeds niet snappen
100% gelul..ik mag dan niet veel eten en vaak bekritiseerd worden in mijn log, maar ik weet dondersgoed hoe je als 'bodybuilder' moet eten...echter zal ik naturel niet veel verder komen dan waar ik nu sta...Alleen maar kritiek of fysieken die voor hun onbereikbaar lijken.Vooral blijven geloven dat AAS de key to succes is.
Heb het zelf ook gedaan in de begin periode..de key is voedingjammer dat mensen dit nog steeds niet snappen

Graag...
100% gelul..ik mag dan niet veel eten en vaak bekritiseerd worden in mijn log, maar ik weet dondersgoed hoe je als 'bodybuilder' moet eten...echter zal ik naturel niet veel verder komen dan waar ik nu sta...
Raad eens wat ik nodig heb om verder te komen...![]()
Dat roepen mensen wel vaker. Maar wat is dan de reden dat het gros naar anabolen grijpt als ze beland zijn waar ik ben.om verder te komen moet je wat offers maken die jij niet bereid bent te nemen.
verder is je voeding verre van optimaal als je 2 dagen per week een cheat day hebt waar je dan de rest voor de week voor moet compenseren. Of elke keer een zak snoep leeg eet
je kan veel verder komen dan je denkt brah
Dat roepen mensen wel vaker. Maar wat is dan de reden dat het gros naar anabolen grijpt als ze beland zijn waar ik ben. Mocht ik ooit besluiten te kuren stop ik inderdaad met de overdreven cheats, recompen en zal ik een solide clean bulk schema opzetten om ook daadwerkelijk het maximale eruit te halen. Tuurlijk ga je met klote voeding en gruwelijke dosissen nog steeds niets bereiken, maar als je voeding op orde is, maakt een kuur het leven een stuk makkelijker..
maar wat is het geheim? Toch de carbs beter timenKijk naar mij marvin! ik ben ook gegroeid en ik ben gewoon natural.

Reden dat gasten met een goed fysiek niet veel posten is omdat ze wat doen met hun fysiek en hun persoonlijk leven.
Reden dat veel gasten met een -minder- goed fysiek (of gewoon fluffy arms en een taille van 90cm) een hele dag op DBB rondhangen uit wanhoop berichten gaan plaatsen ipv keihard te trainen of eens wat boeken gaan lezen over het menselijk lichaam/voeding/training.
No offence![]()
Als iedereen eens wat minder judgemental is en wat meer naar zichzelf kijkt... En daarnaast óók nog eens niet alles direct opvat als een aanval.. Dan zouden er een stuk meer mensen hier foto's plaatsen.
/Utopie
Stelletje zeikwijven hier altijd![]()
Dus mensen met een goed fysiek hebben ook direct een goed persoonlijk leven?
Wat is er mis met een taille van 90cm? Was een bs dit zeg!
Er mogen toch wel gewoon reacties gegeven worden op foto's i.p.v. alleen maar but kissing?
Kijk ik care echt niet en train voor mezelf en vind het leuk om progressie te delen. De reacties erop zijn altijd gemixed en heb ik soms wel en soms niet iets aan. Maar ik kan me best voorstellen dat er zat lui zijn die het niet leuk vinden dat wanneer zij hard gewerkt hebben om iets te bereiken de enige reactie dan weer gaat over de handschoentjes of een achterlopende spiergroep oid. 
Graag zelfs Rammie, alleen is het hier altijd een zooitje kinderachtig gedoeKijk ik care echt niet en train voor mezelf en vind het leuk om progressie te delen. De reacties erop zijn altijd gemixed en heb ik soms wel en soms niet iets aan. Maar ik kan me best voorstellen dat er zat lui zijn die het niet leuk vinden dat wanneer zij hard gewerkt hebben om iets te bereiken de enige reactie dan weer gaat over de handschoentjes of een achterlopende spiergroep oid.
En er is een groot verschil tussen opbouwende kritiek en iemand continue bashen.
Jongens als Sniezel, Jeppe en andere grote ripped mofo's die hebben dat bereikt met name door hun dedication. (ik laat bewust even de variabelen achterwege die hierbij komen kijken, zoals AAS, voeding, rust etc. etc.) Je krijgt zo'n fysiek niet zonder die dedication. En het zou imo toch leuker zijn als die dedication gerespecteerd wordt, ongeacht de manier waarop dit bereikt is. En daar schort het hier in dit topic echt enorm aan.
Just my 2 cents![]()

100% gelul..ik mag dan niet veel eten en vaak bekritiseerd worden in mijn log, maar ik weet dondersgoed hoe je als 'bodybuilder' moet eten...echter zal ik naturel niet veel verder komen dan waar ik nu sta...
Raad eens wat ik nodig heb om verder te komen...![]()
Graag zelfs Rammie, alleen is het hier altijd een zooitje kinderachtig gedoeKijk ik care echt niet en train voor mezelf en vind het leuk om progressie te delen. De reacties erop zijn altijd gemixed en heb ik soms wel en soms niet iets aan. Maar ik kan me best voorstellen dat er zat lui zijn die het niet leuk vinden dat wanneer zij hard gewerkt hebben om iets te bereiken de enige reactie dan weer gaat over de handschoentjes of een achterlopende spiergroep oid.
En er is een groot verschil tussen opbouwende kritiek en iemand continue bashen.
Jongens als Sniezel, Jeppe en andere grote ripped mofo's die hebben dat bereikt met name door hun dedication. (ik laat bewust even de variabelen achterwege die hierbij komen kijken, zoals AAS, voeding, rust etc. etc.) Je krijgt zo'n fysiek niet zonder die dedication. En het zou imo toch leuker zijn als die dedication gerespecteerd wordt, ongeacht de manier waarop dit bereikt is. En daar schort het hier in dit topic echt enorm aan.
Just my 2 cents![]()
wanneer zij hard gewerkt hebben om iets te bereiken de enige reactie dan weer gaat over de handschoentjes of een achterlopende spiergroep oid.

Dus mensen met een goed fysiek hebben ook direct een goed persoonlijk leven?
Wat is er mis met een taille van 90cm? Was een bs dit zeg!
Je weet dat ik een grapje maak he want in karma kreeg je wel een honest reply?![]()