Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dacht eigenlijk hetzelfde... maar goed..

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Insinueer je hier nu mee dat als je gh er naast laat lopen dat je dan ook dit fysiek krijgt..?

Ja ook niet direct he slimme:o Maar met dat word het toch allemaal al een stuk realistischer:)

Met flinke dosissen andere rotzooi en een hoog lichaamsgewicht met bijbehorende (hoge) BMR kom je daar wel makkelijk(er) mee weg.. Bij mijn onderhoud van 2600 is het echt een no-go om met grote regelmaat 800-1200kcals aan troep weg te duwen.. Wordt toch al anders bij een onderhoud van 4a5000kcals..

Waarom verhoog je je bmr niet dan?

2888189.jpg

He hill daten?

Als je ja zegt dump ik hoody meteen

102 kilogram zonder poemp

frontkoud1.jpg

Laatst bewerkt:
Nette fysiek Martyyn!!:thumbs::thumbs:

Wat is afgesproken op een buurvrouw verhaal?

hahah bedoel afgetrokken :D

Dus thuis logen ze toen ze zeiden dat je je groentes moest opeten om groot en sterk te worden...

Pindakaas en spek eet ie ook al niet... terwijl dat volgens opa juist de bouwstenen waren voor dikke spierbalen.

Dedication is the key, ik zit ookal een paar weken op hetzelfde schema en wijk daar nagenoeg niet van af (af en toe een stukje chocolade ofzo). Het wordt geen dieet meer, maar gewoon een levensstijl vind ik

Juist!

I know the drill. Het is overigens ook het makkelijst aanpassingen te doen in je schema op 'bro-foods'. Je kunt namelijk dood eenvoudig carbs toevoegen of weghalen zonder daar superveel over na te denken..

Ik leef ook op oats, rijst, aardappelen en groente/fruit.
IIFYM werkt zeker goed, maar die consitency mis ik bij dat ''dieet''.
Ik vind mijn oats trouwens ook heel smakelijk, altijd een stukkie fruit erdoor, cacoao, kaneel, smaakstofjes van Myprotein.com en een beetje zoetstof. Lekker hoor. Ik eet 500gr havermout per dag, 4x 125gr porties (€0,41 cent mang! voor 300gr carbs, 65gr eiwit en 35gr vet) = per pak van 500gr (AH basic) :D dan nog 120gr witte rijst en een paar rijstwafels, 150gr aardappels gebakken met rode kool of broccoli, bloemkool of boerenkool, Lekker hoor!

Ik vind mijn oats trouwens ook heel smakelijk, altijd een stukkie fruit erdoor, cacoao, kaneel, smaakstofjes van Myprotein.com en een beetje zoetstof. Lekker hoor. Ik eet 500gr havermout per dag, 4x 125gr porties (€0,41 cent mang! voor 300gr carbs, 65gr eiwit en 35gr vet) = per pak van 500gr (AH basic) :D dan nog 120gr witte rijst en een paar rijstwafels, 150gr aardappels gebakken met rode kool of broccoli, bloemkool of boerenkool, Lekker hoor!

Zag op insta dat je je oats ook van te voren maakte en meenam? Doe je dat dan thuis in de magnetron met water/melk pap van maken en zo meenemen?

Pindakaas en spek eet ie ook al niet... terwijl dat volgens opa juist de bouwstenen waren voor dikke spierbalen.

Juist!

Knop ''smaakstoffen'' van myprotein werkt niet bij mij, hoe kan ik erop komen?

Terug
Naar boven